STZ Rox #Project Noordstraat!

-----------------------------update---------------------------------------
hier nog wat foto's na wat vlammen in de straat bij mij thuis met groot publiek:)

Foto=CQ7HBVOU


Foto=S6ZWAHZT


Foto=ZLPKA7HH


Foto=3MEYT64X


Foto=AMFEMUMA


Als de kwalitateit iets minder is ligt het er aan omdat, ze gemaakt zijn met Jasper zijn gsm. tnx daar nog voor he;)
 
Spasta said:
toevallig geen filmpje gemaakt met de gsm?

ja dat filmpje is wel gemaakt maar, is op de een of andere manier niet gelukt om hem op de pc te zetten. wel jammer maar ja, zodra me scooter weer thuis staat maak ik er een flimpje van waar hij rijden is op te zien! Hij staat nu namelijk nog bij Jeroen i.v.m introductie kamp van school.(zwaar kut!)
 
-----------------------------------update---------------------------------

ey
sorry voor de laate update! maar ik kreeg het filmpje niet geupload maar dat is nu gelukt.:) Harelbeke was echt zo'n goeie meeting!! mooi terein om op te rijden! aleen kut dat me rotor verdraaid was en daarom, ik niet mee kon sprinten in het klassement.:( maar voor de rest lekker geknalt veel mensen gemeet. ook nog met iemand gesproken die uit een standaard revo 22.1pk had gehaald:). aleen spijtig dat er geen foto's van gemaakt zijn toendat de kappen er opzate. was wel een vet gezicht kompleet wit echt alles!
hier nog een flimpje van Harelbeke.

http://www.yousendit.com/transfer.p...34F1E5913CF27CA2&rcpt=ruedunord@zeelandnet.nl

ook heb ik van de week. Mijn ophanging veranderd daar volgen nog foto's van! ik ben ook nog een kleurtje wezen uitzoeken wel een apart kleurtje. ik denk dat je er wel van moet houden anders vin je het niet mooi. maar ik hoop dat hij volgende week zondag klaar is want, dan kan tie op de Bammisfeesten nog staan.

oja ik heb me rotor verkocht:). ga kijken voor een erpom of een pvl digi.

naja graag reactie's wat jullie der van vinden ofwat ik kan verandere. kritiek is ook welkom hoor!
 
-----------------------------UPDATE 2 VOOR VANDAAG:)-------------------

ey net als beloofd zou ik foto's planten wat ik vandaag gedaan heb. nou dat is best wel veel moet ik zegge:). eerst kwam er een klant in het cafe van mijn ouders die zeej. Orlando ik heb nog een mooie brommer staan ik zo oke we gaan er nu om dat gedaan:) nou wat krijg je dan ?! een sachs LOL!:) grappig toch? een gekregen paardt mag je niet in de bek kijken heb ik geleerd.
Foto=RLCTYWJI
.

nadat ben ik veder gegaan met mijn buddy te bewerken en de karttank te installeren vindt ik wel netjes gelukt.
Foto=3SJJ38SM
.

ook heb ik het frame nog gespoten gisteren. ik heb een foto gemaakt van de nieuwe ophanging! want, een aerox blok staat stnd altijd zo te springen. dat is nu verholpen want alles staat zo vast als een huis het blok staat nu vast en heb ook geen achterveer meer natuurlijk:) p.s het lijkt scheef te zitten maar dat is absoluut niet het geval!
Foto=36ITDNCJ


je ziet dat de binnenste staven langer zijn dat is bedoeld dat het blok 100% op zijn plek blijft zitten.
Foto=HJFLM7UH


verf afbijt middel is mijn vriend! echt alles al geprobeerd te stralen. met de hoge druk ik kreeg nooit de verf er af maar nu! hmm hijs mooi kaal aleen spijtig van de deuk door de vorige eigenaar:(
Foto=QS7POSYJ


zo als beloofd ging ik ook de verf laten zien die ik had bestelt!
hij wordt gewoon wit(net als voorheen) maar dan met een soort blauw met een speciale soort gloed erin echt waanzig mooi!! graag reactie's over deze kleur!
zo is hij in de donker lijkt het normale blauw met wit.
Foto=MZKSRG8M


in de zon is het deze kleur ik vindt hem echt zo vet!.
Foto=MLKPVIWQ


en tja dan staat je sprinter er maar kaal bij en liggen er wat onderdelen te wachten. hier volgen wat foto's van de setup en deregelijke.
Foto=6ILP8UPF


het blok ligt te wachten op zijn baasje:) rechtspruitstuk en wig zijn onderweg!
Foto=ZJCURSVG


hij blijft mooi.
Foto=ZGN8BJJP


gepolijst door joris tnx daar voor he!
Foto=HZLVCFYO


Foto=GK8NG7VH


groetjes!
 
phantommaster87 said:
ik las in je msn naam da je alles ging verkope? hoe kom et greetz


aangezien ik heel veel ruzie heb gehad met de politie en de buren. maar gelukkig zijn we eruit gekomen en ik mag hem houden:) onder 1 voorwaarden! dat ik niet meer mag rijden ofstarten! dus ik liet de moet al zakken maar dat zal je wel snapen. je moet na gaan je hebt een nieuwe onsteking. je wilt hem afstellen ofwat dan ook je kunt hem niet starten want, dan ben je hem kwijt dus wat moet je dan doen? maar ik heb er echt heel veel aangedacht wat ik wilde doen. maar zo lang dat tie niet verkocht word onder de 1800 gaat hij gewoon niet weg:) en als tie verkocht wordt. komt er een zip sp :) dus wees maar niet bang dat ik er nu al uitstap. ik houw ook wel is van afwisseling.
groejtes!
 
Ik heb deze situatie nu ook hoor... Ben een keer gepakt door de politie en dat komt gewoon door de mensen die aan de weg wonen waar ik altijd ging knallen. Nu kom ik nooit meer buiten met dat ding... Eigenlijk zonde, maar ik ga gewoon lekker door 8)
 
----------------------------update!---------------------------------------

ey!
ik dacht effe een update want, het is wel even geleden. onder tussen heb ik ook al mijn binnenrotor verkocht en een nieuwe gekocht:W een Mallossi Enprom:) het verschil is wel te merken met de italkit! hier heb ik geen foto van maar ja jullie weten wel hoe deze er uit ziet he. ook heb ik mijn ophangen van de c21 gepolierd en me waterpomp gepolierd. ik zat me te vervelen dus ja dan dacht ik van ik ga maar wat polieren. ondertussen tijd ben ik ook nog even met Machiel van V.S.T op een feest geweest daar hebben we onze hobby geshowt. de komst was niet echt geweldig. de bedoeling was ook dat we daarna weg zouden gaan en dan nog even gaan vlammen op perkpolder:W onze thuisbassis he! alleen die van mij liep nog steeds zeer slecht. vandaag heb ik even mijn carterkap gespoten mat zwart en ook mijn slakkenhuis. echt waar een zeer mooi effect ik zal hier morgen foto's van maken. want de cam is leeg.
hier nog een paar foto's van dat feest
Photo01791160337878.jpg


Photo01801160337942.jpg


kijk de nrg staat hooooooog!:W
Photo01811160337977.jpg


onder tussen tijd ook nog effe een wallroo's kunnen kopen en ja ik had geld over en ik kon ze niet laten 2 walla's voor 90 euro kan ik niet laten staan or!
kijk en aanschouw trouwens ze staan te koop;) sorry voor de groote foto's maar dat ligt aan mijn gsm.
[ir]http://img15.imgspot.com/u/06/280/16/Photo01831160338274.jpg[/ir]

[ir]http://img15.imgspot.com/u/06/280/16/Photo01841160338189.jpg[/ir]

nou dit was het weer even. ik laat het weer weten dat er iets bij komt!
reactie's graag over de walla's:p
 
Last edited:
Machiel. said:
Was wel gezellig, tijdens dat feestgebeuren +ralf+ :p Binnenkort moet je maar is komen banken he +ralf+

als hij goed loopt wel he! eerst effe me v-force hale en me wigje. dus da wordt volgende week weer effe shope bij vinny:W moet nog wat kleine spulletjes ook hebbe. ben gistere trouwes nog effe weeze vlamen en hij loopt al iets beter:) strx even een andere sproeier is proberen.
 
Back
Top