STZ Sonic# Project-Noordstraat

update.........

Hoi,,

Na een hele lange tijd niks van mijn eigen te laten horen. Vondt ik het tijd om weer is wat te posten. De meeste zeggen altijd van ik heb niet stil gezeten blablabla ik eigelijk wel.... sorry jongens ik was de draad gewoon effe kwijt! zwaar op school, me rijbewijs gehaaldt enzow.

Toch de draad weer op gepakt mede door Johnny (STZ Neos). Toen nog maar eens naar Vinny gereden die ook nog wat op me een heeft gepraat en ja toch gaan twijfelen wat zou ik doen...?
Toen was Johnny zo brutaal om 2 weken geleden me sonic kappen mee te nemen en te zeggen van ik maak ze voor jou klaar. Onder 1 voorwaarde: dat je blijft sprinten! dus dat doe ik jongens! ik blijf:W (heb wat hoog te houde hi eerste prijs Harelbeke8))

Ik kreeg vandaag telefoontje Johnny ik dacht hij zegt dat hij ze in de container heeft gegooit omdat, hij het beu was maar nee! hij zee ik kon het niet laten..... nou Strx het resultaat eerst even geduldt jongens! de Sonic wordt nog helemaal afgespoten binnen nu en een maand(ligt aan me werk) Hij gaat terug op de bank om er nog meer vermogen te krijgen nooit genoeg:W:p

FOTO"S!!!
(3x rade wie ze spuitbussen niet thuis kon houden op mijn kappen+ralf+)

Don't Fucking Copyright This!!
Don't Fucking Copyright This!!


Foto-EDL6VQAT.jpg


Mijn auto ook even belangrijk toch:p
106 Rallye 110pk op 800kg (moet toch het race gevoel houden:W)

Foto-KQ3PENZS.jpg


Foto-CNTDPIYM.jpg


Foto-4OHQS8AP.jpg


Foto-L4GGCJZ4.jpg


Foto-GVLQHLFR.jpg


Foto-TQKBJNUM.jpg


Foto-3KXASTR3.jpg



STZ IS BACK AND NOT IN BLACK BUT ON GREEN8)

Met dank aan JOHNNY!!!!!

Graag reactie's!!
 
kapjes zien er tog zo geil uit he :~
ma als jij nu zorg dat ze in de filler komen testaan,
en dan de verf en meuk regelt , wil ze eventueel wel spuiten voor je
mog je er geen zin in hebben :winner:
enne binnrkort ma weer is gaan banken dan he :W

spreek je snel weer dushi*D
 
ruige kappen!!!!!!!

update.........

Hoi,,

Na een hele lange tijd niks van mijn eigen te laten horen. Vondt ik het tijd om weer is wat te posten. De meeste zeggen altijd van ik heb niet stil gezeten blablabla ik eigelijk wel.... sorry jongens ik was de draad gewoon effe kwijt! zwaar op school, me rijbewijs gehaaldt enzow.

Toch de draad weer op gepakt mede door Johnny (STZ Neos). Toen nog maar eens naar Vinny gereden die ook nog wat op me een heeft gepraat en ja toch gaan twijfelen wat zou ik doen...?
Toen was Johnny zo brutaal om 2 weken geleden me sonic kappen mee te nemen en te zeggen van ik maak ze voor jou klaar. Onder 1 voorwaarde: dat je blijft sprinten! dus dat doe ik jongens! ik blijf:W (heb wat hoog te houde hi eerste prijs Harelbeke8))

Ik kreeg vandaag telefoontje Johnny ik dacht hij zegt dat hij ze in de container heeft gegooit omdat, hij het beu was maar nee! hij zee ik kon het niet laten..... nou Strx het resultaat eerst even geduldt jongens! de Sonic wordt nog helemaal afgespoten binnen nu en een maand(ligt aan me werk) Hij gaat terug op de bank om er nog meer vermogen te krijgen nooit genoeg:W:p

FOTO"S!!!
(3x rade wie ze spuitbussen niet thuis kon houden op mijn kappen+ralf+)

Don't Fucking Copyright This!!
Don't Fucking Copyright This!!


Foto-EDL6VQAT.jpg


Mijn auto ook even belangrijk toch:p
106 Rallye 110pk op 800kg (moet toch het race gevoel houden:W)

Foto-KQ3PENZS.jpg


Foto-CNTDPIYM.jpg


Foto-4OHQS8AP.jpg


Foto-L4GGCJZ4.jpg


Foto-GVLQHLFR.jpg


Foto-TQKBJNUM.jpg


Foto-3KXASTR3.jpg



STZ IS BACK AND NOT IN BLACK BUT ON GREEN8)

Met dank aan JOHNNY!!!!!

Graag reactie's!!

sooo orrie die kappen zijn echt aso man ;)
en die verschillende kleuren hebben het super goed gedaan 8)
ehj en ik heb die stickers van jou ook al op mn ost rox geplakt ziet er ook wel nice uit*D *D

check je later
ciao... (OST rulzzzz)
 
Don't Fucking Copyright This!! << ????

wat moeten we niet copyrighten? en wat dan nog +pippi+

zo te lezen/zien is het motorische gedeelte van je scoot goed in orde, en dat is waar het om gaat bij een sonic (vind ik), ga zo door
 
Don't Fucking Copyright This!! << ????

wat moeten we niet copyrighten? en wat dan nog +pippi+

zo te lezen/zien is het motorische gedeelte van je scoot goed in orde, en dat is waar het om gaat bij een sonic (vind ik), ga zo door

Nou gewoon das toch niet leuk dat ze jou idee jatten? zou je zelf ook niet leuk vinden denk ik:p
Maar bedankt voor je reactie:)

ziet er goed uit!
Johnny liet ze al zien op msn :)

word een tof apparaat! :D

Die Johnny weer hi! en maar zeggen ik heb het nog aan niemand laten zien:p
Maar wel mooi die kleuren combo op de sonic?
 
Ja ik bedoel, wat moeten we copyrighten? Waar heb je het over, welk idee? Dat van die 2 kleuren naast elkaar is al een erg oud idee namelijk, weet niet of je dat bedoelt :p Jammer dat je het met een spuitbusje doet zo te zien
 
Ja ik bedoel, wat moeten we copyrighten? Waar heb je het over, welk idee? Dat van die 2 kleuren naast elkaar is al een erg oud idee namelijk, weet niet of je dat bedoelt :p Jammer dat je het met een spuitbusje doet zo te zien

De kappen zo:) aangezien ik nog geen 1 sonic met dit model heb gezien8)
en met een spuitbusje als je goed heb gezien is het een proef stuk aangezien niet de helekap is. en ik weet niet ofdat je de Neos ken van Johnny maar die is ook met een spuitbusje gespoten hoor! dus ik denk dat je even moet na denken voor dat je zo iets zeg. Maar waarschijnlijk laat ik de verf mengen op me werk(autoschade bedrijf)

worden de kappen nou groen? of is dit een testje?

Hoi,
Ik wist niks van dat groene af eerst:p Johnny verveelde zich en had deze kleuren nog staan van zijn Neos(zelfde kleuren) en het staat wel vet! dus de kans is groot dat hij de zelfde kleuren krijg als de STZ Neos:W

Maar waarom vindt je het niet mooi off?
 
jooo orrieliciouusss eindelijk weer is een updatee:w
Nou maar snel kappe spuiten en gaan met die banaan he:p haha spreek je nog
groeten michael
 
Deze foto's zag ik gister avond pas hoor :+
en die kleurencombo blijft gewoon stoer. helemaal als die van Johnny ook zo blijft :D

Die van Johnny blijft gewoon zo!! alleen die van mij zal waarschijnlijk ook zo worden. atans als niemand dat erg vin:p maar dat zal wel niet:)
We rijden toch onder het zelfde ''team'' dus kun je ons goed herkenen8)
 
me kappen zijn allemaal al geschuurt (op voor en achterspatbord na) en er staat ook al een deel in de primer :p
naja je mag zondag wel na hier komen als jeje verveelt:+
 
me kappen zijn allemaal al geschuurt (op voor en achterspatbord na) en er staat ook al een deel in de primer :p
naja je mag zondag wel na hier komen als jeje verveelt:+

even kijken hoe het gaat met me opa.... anders kom ik af!
wnt als de kappen dan effe kunnen afwerken kunnen ze deze vrijdag al in de filller:p
 
Back
Top