STZ Sonic# Project-Noordstraat

Hey Orlando! :)

Is lekker man 21.06 pk gek 8P & 1e prijs stnd. klasse! :p
alleen jammer dat ik m'n quad niet
kan afstellen op een test bank... :|
Maja, dat komt wel goed in perkpolder haha :)
 
niels met ze kansloze kicks ook altijd!
naja dan nog maar even wat melden:
ik heb nog een ander veertje gekocht YYS 310 zo'n zwart gouden.
Ook ben ik aan het zoeken geweest voor een verchromer voorwat dingetjes.
De kappen zijn bijna klaar moeten alleen nog afgwerkt worden en dan gespoten worden en geloof mij zeeeeeeeeeeeeeeeer mooooooooooooii worden ze:D

naja meer heb ik nog niet te melden:p
 
waarom staat t wiel ACHTER de rol :+

en lfb wat t mina kort record is, is precies t zelfde blok als mina lang, en in de overbenging verlies je geen pk, dus bitchen over een record is een beetje doelloos imo

dat wil ik dan wel eens zien;) want, je hebt veel minder keuze in vertanding. dus je zult hem nooit zo optimaal krijgen als een lang blok omdat, je veel meer kunt teste. maar het gaat mij niet op te meeste pk's want, pk's zegge niet altijd iets hoor! kijk maar ik heb ook gewonnen van een sonic met een lang blok met 23.4pk
 
waarom staat t wiel ACHTER de rol :+

en lfb wat t mina kort record is, is precies t zelfde blok als mina lang, en in de overbenging verlies je geen pk, dus bitchen over een record is een beetje doelloos imo

wrs omdat het wiel een aardig stukje naar voor komt bij het gasgeven.

@ts: pk's zeggen idd niet alles maar een scooter met veel vermogen en een laag gewicht zal naar alle waarschijnlijkheid toch hard vlammen.
En ik bedoel dan niet 10pk op 60km/h en 23pk op 130km/h. Daar heb je weinig aan natuurlijk. (gewoon scooter met een strakke lijn)
 
dat wil ik dan wel eens zien;) want, je hebt veel minder keuze in vertanding. dus je zult hem nooit zo optimaal krijgen als een lang blok omdat, je veel meer kunt teste. maar het gaat mij niet op te meeste pk's want, pk's zegge niet altijd iets hoor! kijk maar ik heb ook gewonnen van een sonic met een lang blok met 23.4pk

van die verhouding worden de pk's niet anders ruud heeft gelijk imo
 
geloof dan die sonic in de scooter70 die aantal sbo sprint gewonnen had toch ook wat vermogen bij zich had in het korte carter.

sonicje ziet er netjes uit ben benieuwd wanneer hij gespoten is.
 
waarom staat t wiel ACHTER de rol :+

en lfb wat t mina kort record is, is precies t zelfde blok als mina lang, en in de overbenging verlies je geen pk, dus bitchen over een record is een beetje doelloos imo

ff op de vingers tikken,
De overbrenging is de enige plek waar je pk's kan verliezen.
extreem voorbeeld: een bugatti veyron verliest 2000 pk ergens in de overbrenging.

Het kan ook de enige plek zijn waar je kracht verliest, daarom spreken ze ook van pk's op krukas en op het achterwiel.

maar ik denk dat je dit allemaal ook wel wist. :p
 
Sonic is best tof aan het worden :W
Ga je volgendjaar ook sbo rijden? Zo ja, In welke klasse dan?
De sbo top zit er nu nog niet in. mijn scooter heeft bijv al een 6,8 gereden op 150 meter. Dat zal jij straks ook moeten gaan doen!
Ben benieuwd wat je van de winter allemaal weet te verbeteren om het de top in 2008 moeilijk te gaan maken :D

edit:
Waarom heeft iedereen het hier over top scores op mina kort, en verlies in overbrenging enz... Waar gaat dat nou weer over :p heeft toch helemaal niks met dit project te maken? of staat er ergens een post die ik heb gemist.

edit2:
Die malossi vertanding voor in een mina kort carter heeft toch een rf van iets van 8,* ofzo? Dat is toch juist een mooie rf om mee te sprinten op een 10 inch velgje. Hoef je naar mijn idee niet veel mee te testen.
Vermogen win je er iig niet mee :+
 
Last edited:
hey
allemaal bedankt voor jullie reacties:W!!
ja het wordt ook spannend, want ik mag zelf ook niet weten wat voor kleur hij wordt van de spuiter:X (sponsering he;))
Maar jammer genoeg doe ik de laatste tijd weinig tot niks aan de sonic....
Geen tijd en Intresse's voor andere dingen..
Maar de Sonic blijft wel! ik ga hem ook echt niet weg doen:D


Over het gedoe van die pk's in het achterwiel komt omdat iemand hier op mijn topic vaag ging doen over mijn score e.d.

en over sbo weet ik nog niet! vindt het vrij veel geld en aangezien je niet echt super veel kan sprinten op een sbo meeting vergeleken andere (demo's e.d)
mis wil ik wel gaan helpen bij de sbo en dan gewoon is kijken wanneer ik ga rijden. (maar aangezien ik gelegenheid thuis heb) Ja Perkpolder is soort van mijn achtertuin:W!

groetjes!

ps. ik weet nog steeds niet wat ik met me velgen wil! of verchromen/verkoperen of mee laten spuiten graag jullie mening!
 
Dat zie je fout...
Bij de sbo kan je gewoon heel de dag tot 5 uur ofzo vrij sprinten!
Als je het dan goed doet mag je dan ook nog finales rijden.
Of bedoel je dat de rij vaak zo lang is?
 
Dat zie je fout...
Bij de sbo kan je gewoon heel de dag tot 5 uur ofzo vrij sprinten!
Als je het dan goed doet mag je dan ook nog finales rijden.
Of bedoel je dat de rij vaak zo lang is?

dat bedoel ik;) en ik heb nooit of weinig zin om superlang in de rij te gaan staan:p
 
hey
allemaal bedankt voor jullie reacties:W!!
ja het wordt ook spannend, want ik mag zelf ook niet weten wat voor kleur hij wordt van de spuiter:X (sponsering he;))
Maar jammer genoeg doe ik de laatste tijd weinig tot niks aan de sonic....
Geen tijd en Intresse's voor andere dingen..
Maar de Sonic blijft wel! ik ga hem ook echt niet weg doen:D


Over het gedoe van die pk's in het achterwiel komt omdat iemand hier op mijn topic vaag ging doen over mijn score e.d.

en over sbo weet ik nog niet! vindt het vrij veel geld en aangezien je niet echt super veel kan sprinten op een sbo meeting vergeleken andere (demo's e.d)
mis wil ik wel gaan helpen bij de sbo en dan gewoon is kijken wanneer ik ga rijden. (maar aangezien ik gelegenheid thuis heb) Ja Perkpolder is soort van mijn achtertuin:W!

groetjes!

ps. ik weet nog steeds niet wat ik met me velgen wil! of verchromen/verkoperen of mee laten spuiten graag jullie mening!

Wat betreft die intresses, ga gewoon een keer minder na die vrouwen toe en je sonic zal snel klaar zijn:p
 
idd :)

dus orrie nie zo zeike en volgend jaar gewoon sbo rijden :W

ja en jij elke x bij de organisatie zitte en ik in me eentje er zitte:(
der is voor de rest niemand die ik ken (op sander en jeroen na)
en ja wil wilt mij nu bij z'n tent hebbe 8P

Wat betreft die intresses, ga gewoon een keer minder na die vrouwen toe en je sonic zal snel klaar zijn:p

ja maar joris dat is ook belangrijk:W maar ik had het over iets anders, maar vroeg zat je ook nog wel is te pushe van waneer gaan we nu is der aan werken enzow. doe je tegenwoordig ook al niet meer:p
 
Back
Top