STZ Sonic# Project-Noordstraat

orrie!
je doet weer al je best zie ik ;) .. dus het is geluk mee de carterkap... nu nog even goed afstellen en sprintee:W
hoop voor jouw dat je de evo voor bij rijd.. wat ik natuurlijk niet hoop;)
 
orrie!
je doet weer al je best zie ik ;) .. dus het is geluk mee de carterkap... nu nog even goed afstellen en sprintee:W
hoop voor jouw dat je de evo voor bij rijd.. wat ik natuurlijk niet hoop;)

hij rijd jou er wel uit hoor nicky :p
 
yo orrie :W:W

ziet er allemaal netjes uit:)
nu alleen eff de juiste sprinthouding zien tevinde:+
alst beetje zit rijde mijne ook weer voor vrijdag dus maby kom ik dan wel eff langs :p
kunne we stukje gaan vlammen :W
ma spreek je nog
 
yo orrie :W:W

ziet er allemaal netjes uit:)
nu alleen eff de juiste sprinthouding zien tevinde:+
alst beetje zit rijde mijne ook weer voor vrijdag dus maby kom ik dan wel eff langs :p
kunne we stukje gaan vlammen :W
ma spreek je nog

eyy johnnyy!!!
zou wel vet zijn dat je langs komt:D kun je ook mij effe helpe meej de houding;)
ik zou eigelijk meej gaan met jeroen en sander naar Zoetermeer gaan kijke maar kon niet meer meej:( dus heb ik me maar even getroost en effe een Ipod nano van 4 gb gekocht :X ik moest wat:p
 
hoiii
ik ben net terug van vakantie lekker 3.5 week in spanje gezeten:D
kom ik terug,, krijg ik gelijk teleurstellend bericht we gaan niet naar Heule:(
Johnny zijn brommer is warmgelopen en hij moet gaan helpen bij Sbo.
dus baalde ik als een stekker! maar dat snap je wel.
Maar ik vondt het wel eens tijd om eens over de weg te gaan rijden met de sonic. Aangezien ik dit nog bijna niet gedaan had(eigelijk helemaal niet). Er Moet aleen nog een iets hogere stationair sproeier in om het eerste dipje kwijt te raken maar dat lukt wel:D.
Een maat van mij heeft even een 'filmpje' gemaakt. Hij was redelijk gaar daarom, ook de trage reactie's van hem:p

p.s let maar niet op me houding was gewoon een beetje aant spelen en aant dom doen:W het gaat er om om jullie een idee tegeven hoe hij knalt;)
je hoort ook dat ik af en toe wheel spin heb, maar dat moet ik nog even iets op vinden.

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=3521858023524299598&hl=nl"]Beetje kutten met de Sonic [STZ][/ame]

Laat even een reactie achter wat je er van vindt!
 
Last edited:
da gaat wel grappig ih orrie..
maar wat dom doen betreft, volgens mij zit je altijd zo op je scooter:p

Ik ree nog bijna je pa en ma onderste boven vandaag :X
en ja ik ben gewoon vaag:W
maar wees maar gerust jij begint ook weer gewoon hoor!;) want, als je weer is een keer ben mee geweest wil je ook weer. je verkoopt nu niet voor niets je blokje niet;) ontkennen heeft geen zin Joris ken je al lang genoeg:D


ela pretslet:W

vlamt al aardig lekker zo tezien :)
jammer da heule niet door gaat
maja dan harelbeke en meppel maar he :W:W

alsk bij meppel met je mee mag rijden :D
vindt ik het best:p maar loopt ook wel lekker maar effe zoeken voor die weel spin he.
 
Ziet er goed uit orlando :W nu de kapjes nog netjes maken en dan heb je echt een nette scooter, met genoeg vermogen ;) +ralf+


kappen komt wel goed or:D die zijn zo ver als klaar aleen nog goed opschuren.
dan even wachten op mijn werk he dat ze gespoten worden(in iets speciaals:W)
en ja met het vermogen zit het nu wel goed ;)
 
-----------update----------------------------

Na lang wachten toch maar een update!!


Ik heb me eigen in geschreven voor Harelbeke, daarvoor wilde ik natuurlijk wel met een pk beukertje staan:D wat doe je dan? je pakt de bus van je oom je laait de sonic, zip en nrg in en naar de bank toe!

Dus kom ik daar, naar mijn gevoel stond hij redelijk goed. Dus eerst maar eens een run maken. dat was dus een belabberde 16.4 pk :( ik snapte er niks van en maar denken dat dat hok goed liep,, niet dus. dus de onsteking afgestelt met de micrometer. toen gaf tie al 18.2 pk dat was al hoop gevender:D Toen me rollen gemixt en kwam ik 0.2 gram hoger. Toen een paar runs maken met deze afstelling 21.06 pk gaf hij aan :D ik blij! Maar toen bleek dus dat me vertanding er aan het uit komen was dus lag er allemaal olie over me band heen, dus is de 21.06 pk getrokken met een Vettige band waar dus hij ging spinnen tijdens die run. Toen het hok er maar afgehaald want, er stonden er nog 2 achter mij en die moesten ook de tijd krijgen vondt ik.

dus al bij al : er zit nog meer in gelukkig, maar dat is voor de volgende keer. dan is kijken wat hij doet met een droge band zonder olie 8P en is kijken wat hij doet met iets zwaardere rollen.

genoeg gelult he?:p

filmpje dan! oja hij had een koppel van 58 Nm

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=3015116661953231023&hl=nl"]STZ Sonic At de Bank[/ame]
 
voor et mina kort record moet ie nog wel ff sparen:+(pks dan)


Maar het klink al vet:D

ben benieuwd wat je gaat doen @ harelbeke(iig ging je heen toch:+)
 
voor et mina kort record moet ie nog wel ff sparen:+(pks dan)


Maar het klink al vet:D

ben benieuwd wat je gaat doen @ harelbeke(iig ging je heen toch:+)


ey
Naar mijn weten is het Hoogste gehaalde pk's met een mina kort blok 22 pk SEA atans naar mijn weten met stnd vertanding;) het kan dat ik het mis heb! Dus als ik het mis heb verbeter me;)




idd, Sprintje @ Harelbeke denks?
Als ik je herken spreek ik je wel ff aan. :p

Ja ik wil wel een sprintje doen hoor;)
Maar ik rij niet zo mee! ik rij mee met me 2de kappen set. dat ik gekocht heb van Paterick( PatrickSR) alleen heb ik het setje pas zaterdag om 12 uur ofzow:p dus nog genoeg werk! maar ik denk wel dat je iets minder weeg als mij :X maar heb al wel 50 kg gewonnen met de sonic en me zelf tegen over begin van het jaar met me aerox:D dus das ook niet slecht he?!
 
Back
Top