Stz Sprint Sr#1

michaem h

Sprint Team Zeeland
Stz Sprint Sr#1

ik had al eerder een projectpage maar omdat ik het nou niet bepaald super onderhield enz heb ik besloten een nieuwe projectpage aan te maken.
Dit project gaat over een sr www lc
Minarelli horizontaal blok uit 99
Frame uit 1999

Geschiedenis


Toen ik de aprillia kocht was het een sr www LC die al omgebouwd was van AC tot LC. de set up was toen :
mhr replica
fasmen pijp
fly clutch koppeling
polini vario
vl12 membraam
21mm caberateur

nadat ik daar een tijd mee rond heb gereden en mijn vertanding kapot ging en v-snaar en allemaal van die irritante dingen had ik besloten er een project scooter van te maken.Voor mijn dagelijks vervoer heb ik een quad met ook een minarelli blokje eronder en 70cc airsal T6,c16,21mm enz dus ook leuk voor op straat. De setup die ik wil:

Setup

Cilinder: hebo manston powersealed
Luchtfilter: malossi e13/twin air*
Uitlaat: Yasuni Carerra 21
Vario: Malossi Multivar 2005
Krukas: hebo racing pen 12
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Stage 6 Vforce
Spruitstuk: Malossi Pia Recht + Wig [28mm] home tuned
Carters: XshTuned op hebo manston
Poulies: Malossi Overrange 2005
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Malossi
Carburateur: Stage 6 28mm PWK D-Slide
V-Snaar: Malossi Overrange 2005
Ontsteking: Hpi 2006
Lagers: SKF C4

Extras

Banden:
Voor bridgestone ml 50
Achter bridgestone ml 50

Gepolijst:
Carters
Waterpompdeksel



Remmen:
malossi remblokjes
braking wave remschijf


Teller:
Stage 6 RPM/Temperatuur teller*


Vering:
Voorvork verlaagd
top performance achterveer/staaf

Extra's:

Snelgas
Kart tankje 3.5 Liter
Killswitch
Elektrische Waterpomp
TNT stuur/M stuur + clamp
Top Performance Carterkap
Stage 6 Kickstarter

de onderdelen waar * achter staat moet ik nog halen.

Costumized kappen:
voorkap is helemaal strak gemaakt
underseat is aan achterkap vastgepolyesterd
accukapje is dichtgeplamuurd
binnenkap is strak gemaakt

De achterkap:

Foto=FSXOUMO6




De kleuren:
de kleuren van de scooter zouden moeten worden :
Frame:hoogglans zwart
kappen: hoogglanz zwart
velgen:fluoriserend geel

Het frame:
het frame is op diverse plekken afgeslepen en verlicht. Daarna is het frame op het werk van mijn vader gestraald en hoogglans zwart gespoten:)



zo zag de scooter er eerst uit:
Foto=FJLON48V


wat foto s van onderdelen:

De manston:
Foto=IWUUTSXP


De c21:
Foto=ZZSD4OAO


De caberateur:
Foto=7FUKLNXU



Bestelling:
Foto=LGX7SJML


Hpi en andere bestelling:D:
Foto=8JYYCP4Y


Ben van het weekend ook naar meeting driewegen geweest en heb daar nog een paar dingen aangeschaft:
malossi wingbell
dodemansknop
bougiekop
stage 6 rempotdeksel
gaskabel


Set-up is nu zo goed als compleet dus van de week blok maar is in elkaar steken en proberen te starten:D
nadere updates volgen nog:)
groetjes michael.


Update:
laatste tijd nog paar dingetjes besteld zoals kiesler frameverlenging,bougie,onstekingsmoer,kelkje,benzine slangentjes.de bougie en benzineslangen moeten nog binnen komen mja.Alles maar in elkaar gestoken en ander bougietje derin en kicken kicken kicken maar er was geen leven in te komen:p daarna aarde draad eraf gesnokt en t starte zo. Daarna was er nog iets raars,scooter draaide veeeelste veel toeren stationair hij reedt al bijna vanzelf weg:p na alles is goed nagekeken te hebben bleek het wigje en spruitstuk nog niet super goed vast te zitte.Na dit goed vast te draaien ding weer gestart en was gelijk een stuk beter:) daarna maar eens stukje gaan rijden ikzelf vind dat het toch behoorlijk goed vooruit komt:D mja moet nog wel veel afgesteld worden.Er moeten nog wel wat dingen gedaan worden zoals velgjes spuiten,rox voorpoten en nog wat kleine dingen:)
scooter stond er vorige week zo bij:
Foto=RYRCFMPX


Foto=BZ4T6ZF4


kelkje op caberateur.
Foto=7EWPYDPW


ook nog een foto van de voorkap;):
Foto=RDN3AENG


ook sta ik al ingeschreven voor de meetings heule en harelbeke met startnummer 48:d van de week ook nog paar dingentjes bestellen moet alleen nog even zien wat.ook zal ik kijken om van de week filmpje te maken fzo.

groeten michael:)
groeten michael
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ja michael t ziet er goed uit.. maar wanneer gaat t weer lope want k wil wel is sprinten ;) ja die van mij doet nouw ook effe nie maar da komt wel goed..

*STZ NRG*
 
heey michael

ziet er al goed uit ga zo door!!!

ik hoop binnenkort ook weer te kunnen beginnen want de kriebels zijn weer terug(A)...

misschien sprint ik nog wel is tegen je;)

maar goed ga zo door

mzzl
 
Yo!

Vet geplamuurt je achter kant. Wat is je resultaat geworden?
Ben zeker nieuw schierig! :p

Ik heb ook Sr en ben voor kant aan het plamuuren.

Greets
Tune-grun

P.s Hoe maak je een scooter project pagina?
 
Yo!

Vet geplamuurt je achter kant. Wat is je resultaat geworden?
Ben zeker nieuw schierig! :p

Ik heb ook Sr en ben voor kant aan het plamuuren.

Greets
Tune-grun

P.s Hoe maak je een scooter project pagina?

hee thnx ;) kheb voorkant ook al dicht gemaakt maar moetk nog ff foto van maken en projectpagina moet vanboven bij projecten dan new tread:p
groeten michael
 
Update:
laatste tijd nog paar dingetjes besteld zoals kiesler frameverlenging,bougie,onstekingsmoer,kelkje,benzine slangen.de bougie en benzineslangen moeten nog binnen komen mja.Alles maar in elkaar gestoken en ander bougietje derin en kicken kicken kicken maar er was geen leven in te komen:p daarna aarde draad eraf gesnokt en t starte zo. Daarna was er nog iets raars,scooter draaide veeeelste veel toeren stationair hij reedt al bijna vanzelf weg:p na alles is goed nagekeken te hebben bleek het wigje en spruitstuk nog niet super goed vast te zitte.Na dit goed vast te draaien ding weer gestart en was gelijk een stuk beter:) daarna maar eens stukje gaan rijden ikzelf vind dat het toch behoorlijk goed vooruit komt:D mja moet nog wel veel afgesteld worden.Er moeten nog wel wat dingen gedaan worden zoals velgjes spuiten,rox voorpoten en nog wat kleine dingen:)
scooter stond er vorige week zo bij:
Foto=RYRCFMPX


Foto=BZ4T6ZF4


kelkje op caberateur.
Foto=7EWPYDPW


ook nog een foto van de voorkap;):
Foto=RDN3AENG


ook sta ik al ingeschreven voor de meetings heule en harelbeke met startnummer 48:d van de week ook nog paar dingentjes bestellen moet alleen nog even zien wat.ook zal ik kijken om van de week filmpje te maken fzo.

groeten michael:)
 
ha michael.. ziet er weer leuk uit;)
je moet je kappe der is op zetten kun je dat effect ook weer is zien.

mzzl
 
Back
Top