Stz Sprint Sr#1

En dan het rotnieuws.. dacht vrijdag ff stukje rijden met elektrisch waterpompje om te kijken of tie beetje op temperatuur blijft en ben daarna gelijk omgekeerd richting huis. ik kom op de oprit en geef wa gas omdat hij bijna uitviel en de scoot vliegt gelijk weg en knalt met mij erop tegen de garagedeur.. scooter was nie veel aan totdat mijn pa hem door de tuin gooide..garagedeur is helemaal krom,verbogen en uit de ophangpunten.. dit was de druppel voor mijn ouders. nu moet ik alles verkopen mijn quad en mijn sr. en in een geheel omdat ik de scooter niet meer uit elkaar mag halen:S dus de prijs zal wel niet veel zijn..Vind het echt KUT!
dusja de projectpagina mag nog even open blijven voor als iemand nog wil reageren en dan mag hij dicht..:(
groeten michael
 
echt jammer man dat het zo moet af lopen:( als je zelf er niets ernstigs aan over hebt gehouden..

succes met de verkoop;)
 
wtf hoe streng is jou pa , wow gek is wel een vrij strenge ingreep !
kun je niets met je pa oplossen dan ivm die garagedeur? lijkt mij dat 't
daarom gaat en niet je scoot, dat dat eerder "je straf" is ?

Pfff maar wel echt zwaar balen voor je man! hoop dat et goed komt voor je ;)

gr, & suc6 !!!
 
wtf hoe streng is jou pa , wow gek is wel een vrij strenge ingreep !
kun je niets met je pa oplossen dan ivm die garagedeur? lijkt mij dat 't
daarom gaat en niet je scoot, dat dat eerder "je straf" is ?

Pfff maar wel echt zwaar balen voor je man! hoop dat et goed komt voor je ;)

gr, & suc6 !!!

hij is laatste tijd eiglijk best wel wat streng ja maarja das ook mede doordat ik dit jaar ook al niet over ga met school. wat gezeik thuis en dan dit nog is.. dusja nou moet ik hem binne nu en drie weken dus weg doen voor hij hem weer wegdoet voor bijna geen geld.. maarja hopen maar dat ik t toch in onderdelen zou mogen verkopen.. groeten michael
 
Aah man, micheal dit is echt balen voor je. Misschien zien we je later nog eens terug?
Ik hoop het man, sterkte. had jij nog wonden oid?

Bas
 
Aah man, micheal dit is echt balen voor je. Misschien zien we je later nog eens terug?
Ik hoop het man, sterkte. had jij nog wonden oid?

Bas

ik vind het ook kut:( en mij zie je zker nog is trug! eerst me n pa dan maar is over zien te hale:p mja wonden vielen wel mee me n benen alleen behoorlijk blauw:p
groeten michael:)
 
heej micheal egt zonde dat je um moet verkope maja hopelijk kun je je pa over een tijdje overhale om weer iets nieuws te mogen opbouwen
mijn straatscooter is verkocht nog ff bij me ma zeuren want ik wil ook een sprinter gaan opbouwen maja ut zal wel mogen
ik spreek je nog wel
sterkte en de groete
 
hey kerol

echt zonde gewoon dat je het moet verkope:(
nu was je eindelijk zo ver :eek:
heb je ht er ook nog over gehad om hem ergens anders tezette of nie??

naja hoop dat er in de toekomst nog een nieuwe projectje komt :)
spreek je nog wel
 
hey kerol

echt zonde gewoon dat je het moet verkope:(
nu was je eindelijk zo ver :eek:
heb je ht er ook nog over gehad om hem ergens anders tezette of nie??

naja hoop dat er in de toekomst nog een nieuwe projectje komt :)
spreek je nog wel

hee johny jah kheb t er over gehad maar was ook nie goed hijj wil nie dak nog verongeluk en blablabal maar der komt zeker nog wel iets anders:W allleen de vraag is wanneer
groeten michael
 
Back
Top