STZ# Zip

begint er nice uit te zien! cker je onderkap! leuk idee...:)
alleen zou ik je "ogen" wat scherper make....et lijkt nu of je scootah stoned is....:p

Suc6 verder!
 
nee... ;) :+

dacht al :W dat is same aan polyster maar dan is het fijn gemalen matten in een pastavorm verharder bij voegen en aanbrengen aan je polyster. even wachten en zo hard als beton en hect super en weegt niks :D

naja nu weer ontopic he ;)
 
update.

ik ben al druk bezig geweest met mn kappen. de onderkap en voorkap heb ik al bijna helemaal vlak geschuurd dus nu alleen achter kap nog en dan kan het zaakje gespoten worden.:W welke kleur ben ik nog steeds niet helemaal overuit:?

ik heb wat boutjes, moertjes, ringetjes en natuurlijk nieuwe koelslang gehaald:W
Foto-N6JYUVCO.jpg


mn voorvork heb ik uit elkaar gehaald. Ik heb alles eerst gestraald.
De poten heb ik gepolijst, remschijfje gespoten en velgje afgedraaid en ook gepolijst.
Foto-T8HUDRIP.jpg

Foto-KFUEPANE.jpg

Foto-JCTEI3FJ.jpg


dit was het weer ;)
 
hoelang heb je erover gedaan om die moertjes en boutjes zo neer te leggen voor de foto 8P

haha , tof project, ben benieuwd naar het resultaat als de kappen een laklaagje hebben:)
 
hoelang heb je erover gedaan om die moertjes en boutjes zo neer te leggen voor de foto 8P

haha , tof project, ben benieuwd naar het resultaat als de kappen een laklaagje hebben:)

ik had het verwacht dat iemand het ging zeggen ;) niet zo lang hoor:)
ik ben ook benieuwd hoe het er in het geheel gaat uit zien .. maar er is nog genoeg werk.


johnny en michael, bedankt voor reactie;)
 
De voorkant heeft van de zijkant af gezien veel weg van een peugeot buxy vind ik :W niet zo erg moois dus.

Ben benieuwd hoe de onderkuip staat als hij af is.
 
wat een zever hier, ik vind hem in het geheel gewoon puik...die zever van een zip moet licht,clean en snel zijn...ok, klopt wel, maar ooit al gehoort van originaliteit? elke keer hetzelfde zip projectje ben nje rap beu. Ik vin hel TOP! doe zo voort m8
 
wat een zever hier, ik vind hem in het geheel gewoon puik...die zever van een zip moet licht,clean en snel zijn...ok, klopt wel, maar ooit al gehoort van originaliteit? elke keer hetzelfde zip projectje ben nje rap beu. Ik vin hel TOP! doe zo voort m8

Je hebt dus helemaal gelijk:W.. Toen ik de zip gekocht had ging ik gelijk naar een kappenset zoeken, tot dat iemand me op het idee bracht om gewoon de kappen van mn nrg te combineren. Het pas maken van de kappen lukt nu aardig.. Zit wel heel veel werk in want die kappen waren ook de beste niet meer.. Ik dacht ik wil gewoon is iets speciaals met mn kappen set doen en dit gaat dus aardig goed lukken. Er zijn er veel die denken dat dit gelijk veel weegt. Dit is juist niet het geval. de onderkuip weegt minder als een orginele onderkuip.(en er zit geen orginele onderkuip onder mijn polyesterwerk!! voor de mensen die dat denken;).)voorkap is dan wel een klein beetje gewicht bij gekomen maar dat haal ik er aan de binnenkant eigelijk ook weer af. (ik werk niet met plamuur! scheeld enorm veel gewicht! is wel meer werk:p)

De onderkuip ziet er op de fotos die hier staan nog niet zo speciaal uit, maar hij ziet er nu al een stuk beter uit ook gaan der aan de zijkanten stukken uit.
ik wacht nog even met fotos! maar die komen zeer binnekort weer ;)

bedankt voor de andere reacties!!
 
update.

Is weer even geleden..
Ik heb weinig tijd gehad voor mn scoot omdat veel moest werke. Maar heb afgelope week hard gewerkt. Kappen zijn af gewerkt, alles is vlak geschuurd. ik heb mn kappen in de spuitplamuur gezet.:W ik weet nog steeds geen kleur die ik er op wil hebben, dus houde we het nu maar even bij plamuurgrijs.
afgelope week op de test bank gestaan, wat heel veel tegen viel.. zat in mn scooter een zip25 vertanding (veelste kort) waardoor ik dus maar net 90 haalde op de testbank dus moest overtoere draaie om het te halen waar door ik maar op 16.5 pk kwam.:X
Vandaag op harelbeke gereden wat veel tege viel.
vertanding liep in de soep. Gelukkig had iemand ander voor me die is ook wat langer.
Scooter liep toen nog niet goed. Rollen waren te zwaar... kwam int begin nie weg .. maar als hij eenmaal op gang was liep hij opzich redelijk. :r
dus alles bij elkaar: nog genoeg afstel werk..
hier foto van hoe hij er nu bij staat :W
Foto-Z8UBEKII.jpg
 
He als je nou gewoon verdre had gebouwd op je NRG frame, had je de kappen niet hoeven aan te passen, en wat is nou het verschil...dat je een klein blokje hebt? Ik vind het totaalplaatje niet echt kloppen met die grote voorkap.
Die onderkap is mooi gefabriceerd vind ik!
Voor de mensen die zeuren over het gewicht; je kan ook gaan sonja bakkeren
 
Back
Top