STZ Sonic# Project-Noordstraat

orrie!

Sprint Team Zeeland
STZ Sonic# Project-Noordstraat

Hoi!
Veel mensen kennen mij wel van het forum. Eerst had ik een Aerox hier nog een paar foto’s van:

Foto=RQI7JWR7


Foto=6KXPORMV



Na Heule & Driewegen ben ik wel achter gekomen,, zo kan het niet veder. Het probleem was gewoon: De aerox woog teveel in combinatie met mij. De aerox woog nog dik 70 kg en zelf ben ik ook niet een van de lichtste. Dus ga je na denken en nog eens na denken…. Tot de conclusie kom je dat het gewoon geen andere optie op zit de aerox moet weg! Hij was zo goed als klaar hij moest nog afgestelt worden en gespoten. Dus ik kan wel zeggen dat hij bijna afwas. Toen ik hem op het internet had gezet was er gelijk al reactie. De beste jongen woonde in de buurt en wilde komen kijken. Ook dit is hij komen doen wat heen en weer gepraat. Toen zee ik van ik wil dit bedrag er voor en niet minder! Hij was het ermee eens maar moest praten met zijn ouders. Na wat gezeur bij zijn ouders mocht hij hem mee nemen. Ik blij:D ik had geld.
Hij is verkocht met een leeg carter want, alles wat in het carter zat kon ik gebruiken op mijn volgend project. Aangezien dit net allemaal was ingereden. Hier heb ik nog een foto van toen hij weg ging 18 mei. De kiesler velg heeft ook al zijn plaatsje gevonden bij Joris (Jorox).

Foto=C7CIW4TN



Dag! Dag!

Toen kon ik gaan. Ondertussen had ik al een sonic gevonden voor het volgende project. De jongen die mijn aerox gekocht heeft was net 15 min weg en toen heb ik de jongen gebeld van de sonic en gevraagd ofdat ik langs kon komen. Hij vertelde mij gelukkig ja je mag wel langs komen:D:D. Toen afgereist naar Breskens, daar aan gekomen. Zakte mijn moet wel even in de schoenen… Hij liet mij een foto zien op msn toen hij er echt waar super uit zag!

Foto=RVPGKJL4


Dit bleek bij aankomst dus wel anders te zijn… Ze hadden van achter al geprobeerd de kappen aan elkaar te plamuren je kent het type jongens wel ze denken dat ze net ‘Pro Tuners’ zijn. Na wat overleggen en wat van de prijs afgedaan te hebben. Heb ik de sonic toch mee genomen. Onder weg nog langs Johnny geweest voor wat dingentjes. Emaal thuis gekomen was het een uurtje of 11. De volgende middag heb ik de sonic gestript. De Vrijdag heb ik samen met Nicky( Nick! ) de ophaning gemaakt van de radiateur deze is van mijn Aerox geweest. De foto’s zul je wel zien van de ophaning hieronder. Ook is het subframpje om gelast om volgend jaar SBO te kunnen gaan rijden in de stnd 70cc klasse mee te kunnen rijden. Dit is tot 2 keer los moeten slijpen omdat het als maar niet paste. Nu is het eindelijk goed:D. Nu kon ik veder met het blok. Eerst moest die mottige Coating er af die de vorige eigenaar er op had gezet. En geloof mij dit was echt een kut rotzooi!. Maar toch deels goed gekregen hier foto’s van dat ik al deels bezig was (na bijna een dag ofzow 8P)

Foto=48RYVR8Z


Foto=KZO3VDXX


Foto=NJDUN3DD


Foto=QKDORA7H



Toen dit alles er echt allemaal af was. Heb ik bij me oom (Loonbedrijf Verveat). De carters gestraald. Ze zijn er echt waar super van op geknapt!!.

Nog eentje van der voor:
Foto=V8WEGZSC


En Na :W!

Foto=NHDPVINL


Foto=STAVELIB


Foto=S6MMTVBP


Foto=KWTWDBWD


Ik denk dat het er niet slecht uit ziet voor amateur :D en een zelf gebouwde straalkast (af en toe is die Nicky toch wel handig mee het maken van die kastjes:W)

24mei.
Het blok gaat vandaag naar V.S.T(dus niet vst van het forum!!) om de speed pas te maken en het maximale er uit halen wat er in zit:D:W jongens al vast bedankt hier voor;)

De kappen zijn vandaag ook weg naar Joost hij gaat ze zo bewerken naar mijn wensen. Omdat, hij toch veel plezier er in heeft en ik hem geholpen heb met zijn zundapp. (hij is ook de maker van mijn achterkap van de aerox)



25mei.
Vandaag lekker wezen beunen nog. Ook verwachte ik een pakje van Scootparts. Gelukkig kwam dit ook hier zaten wat pretspullen in die ik nog miste:D. Alleen was de achterrem kabel er niet bij en de vooruitstaande clamp dit was wel minder…
Vandaag is ook het besluit genomen hoe de voorkap wordt en geloof mij die wordt wel nice :W sorry mijn lens was vuil van de camara

2 verse ML 50 bestelt grip telt ook he;)
Foto=4H7N4YZY


Rempot dekseltje ik wist niet goed ik hem moest maken..
Foto=WEPS33JK



Temp/toeren teller kijken ofdat deze het wel uit houd 8P
Foto=WVIYADF6


M-stuur voor de nodige druk op het stuur.
Foto=KGZDOGFH


Het rechte stuur waar normaal de clamp bij zat maar in nalevering:(
Foto=R46ZCKYS


Voor de nodige veiligheid.
Foto=AECNZECF


Snellie gas:D
Foto=QMM8WAW7


overange v-snaar voor een mina kort blok met 128 poelies.
Foto=PFG8ZN4B


Hebo koppeling de andere was in de fik gevlogen at driewegen.
Foto=IVN4JON7


Stage 6 koppelings huis.
Foto=GGVMADHW



Vandaag weer eventjes gebeunt op school :D Moest het een en ander nog maken voor de sonic. Het belangrijkste was natuurlijk de pen waar de clamp op komt. Ik heb gewoon de oude tnt rechtstaande clamp af gedraaid zodat de vooruistaande past;).
Paar fotootjes:

Foto=V8XEWTLE


Foto=B7SJ7KP8


Foto=X8QTLESB


op de foto lijkt hij krom maar dat is hij niet hoor ;)
Foto=MCFVDLBI


nou dit was het weer voor vandaag en p.s waar school allemaal wel niet goed voor is 8P

27 mei (ja 1ste pinksterdag:D)

Gisteren avond heb ik nog gebeld met de coater. Gelukkig kan ik snel terecht want dinsdag middag mag ik het brengen:W. Dan wordt het gestraald en gelijk gecoat dus dan is dat deel ook weer afgesloten:)

Vandaag bij de buurjongen gezeten (nick!). We hadden geen zin om allebij in de schuur te zitten apart en wat doe je moeilijk? Als toch naast elkaar woont en bezig ben met een nieuw project juist je sleept je frame naar de buurjongen:D. gelijk even fotootje gemaakt samen met zijn nieuw project. (een mini NRG 8P)
Foto=MNK4K8OK


hier nog een foto van nicky(nick!) zijn nieuw project vindt het zeer vet staan zo!
Foto=8SO477PF


nog even wat aanpassingen plegen aan het frame en ja wat moet je als je er niet goed bij kan?! Juist zo neer zetten;)

Foto=WPWQEWEH


vandaag ook gelijk even een tank ophanging gemaakt en de buddy bewerkt(is nog niet klaar)

Foto=MFBLFJWT


Foto=7TFBBTWX


De radiatuur ophaging lijkt btw op de foto scheef te zitten :p (ondertussen al weer gaten kaas van gemaakt 8P)
Foto=RZXDG46Z


De sonic werd ook bewaakt vanmiddag door lucky :D niemand die er in de beurt bij kwam or!
Foto=KPZJN4MM


Nou dit was het dan weer even. Morgen lekker naar Rotterdam naar het ram festival.

30 mei 2007

Vandaag dacht ik van er zal wel niks te doen zijn als alleen maar een beetje velgen stralen. Maar nee hoor kreeg een telefoontje van de straler/coater! Je frame is al klaar!! Ik zo WoW! Nu al:W het is precies 24 uur weg geweest 8P . Dus opgehaald en ja or! daar staat mijn lieftallige framepje te wachten op mij:D

Foto=EFOZ4QKL


Foto=KKYKRDS4


Foto=PADIU7GK


Dus het stralen van mijn poten en velgen is voor morgen. Hopelijk ook eind volgende week me blok terug te krijgen van de tuner dan is het maar in elkaar zetten ;)

Hoi!
Kwam zondag bij de tuner (Sander V.S.T) beetje chille maar ook even kijken naar het blokje enzo. Tot mijn grote verbazing en de zijne ook bleek de 2cater helfde niet goed af te sluiten :(…. Gelukkig had hij nog niks gedaan aan het blok anders had het zonde van het werk geweest dus het hele blok kaal gemaakt van de verf en het stralen is voor niks geweest… maar ja opzoek naar een nieuw! Dus ik kwam op het forum een advertentie tegen van eric. Dus dat blokje weg laten leggen. De volgende dag kwam ik bij me oude werk en hadden ze ook nog een blokje liggen, dus ik vraag voor de gein wat moet je er voor. Krijg je een antwoord 100 euro8P ik zeg zo ik geef er 30 euro voor en geen cent meer. Hij zegt nee, sorry dat kan ik niet maken. Dan stapt om 7 uur iemand je café in zie je die gast staan met dat blok hij zeg ik wil je helpen. Ik zo hoezo? Ja, gewoon. Dus nog een blokje gekocht voor 30 euro :+
Dus nu heb ik 3 blokjes in de schuur liggen :D. Dus morgen ga ik even het blok afgooien bij V.S.T en hoop ik toch in de loop van de 2 weken het hok eens te starten!
Ook heb ik me spullen nog binnen gehad die ik misten. De voorvork poten gestraald maar deze zijn nu al weer gepolijst dat is veel mooier :love:
Ook even de binnenkappen verf vrij gemaakt want, deze zagen er echt niet meer uit en ook kwam de verf los. De achterkap is ook klaar gepolysterd en de voorkant is ook al ver af!

Foto-YMA87XBB.jpg


Foto-MOOHXSHO.jpg


Foto-GFTHMNPH.jpg


Foto-LPH78LNQ.jpg


Foto-TEX8ASGW.jpg


Foto-76VJ6KZS.jpg


Foto-GUQGJDHW.jpg


Foto-L7MGOYCD.jpg


Foto-HOVORU7M.jpg



Nou ook dan gelijk maar even de setup:

Cilinder:Malossi MHR Speed 7t (V.S.T tuned)
Uitlaat: Yasuni C21
Krukas: Malossi RHQ pen 12
Onsteking: Malossi Mhr Emprom
Membraam: Stage 6 V-force
Wig: Kiesler 28mm
Spruitstuk: Malossi recht pia
Cabrateur: Keihin 28 D-slide met kelk
Overbrening: Malossi overange 2005 lang met korte v-snaar
Koppeling: Hebo verstelbare 107mm
Koppelingshuis: Stage 6



Ik hoop dat dit voldoende is voor het maken van een project pagina 8P:W
Reacties zijn altijd welkom!!
 
Advertisement - register to remove this

is zeker al voldoende,

veel suc6 verder met je project ziet er al goed uit dus dat komt wel goed ! :W
 
ja dat ziet er veel belovend uit. ik heb mijn gasnaald verzet maar hij loopt nog steeds zo beroerd ik ben al een hele tijd aan het zoeken wat het probleem is maar nog steeds niet gevonden :( maaja dat komt wel goed

succes met je project

afz pro race sr
 
Kijk daar is de sonic online ;)

Tof hoor... ziet er goed uit tot zover !

Wil je die rubbers nog? Ben je er de 23ste in meppel?
 
yooo orrie :W

eindelijk je project online :p
ziet er allemaal goed alleen zonde van je carters maja da kom wel goed :W
heb je trouwens je binne kappe nog met verafbijt gedaan?
naja spreek je nog wel :)

mzzl

edit: je achter kap ziet er ook netjes uit maar had niet anders verwacht :W
 
Kijk daar is de sonic online ;)

Tof hoor... ziet er goed uit tot zover !

Wil je die rubbers nog? Ben je er de 23ste in meppel?

Ey!
ja het werd wel eens tijd he dat hij online komt:W
die rubbers ja tuurlijk wil ik die nog! neem ze de 23ste mee en geef ze even af bij jeroen en sander(v.s.t die oranje scooters) en die weten er van want, ze moeten ook een blokje voor me meej nemen 8P

yooo orrie :W

eindelijk je project online :p
ziet er allemaal goed alleen zonde van je carters maja da kom wel goed :W
heb je trouwens je binne kappe nog met verafbijt gedaan?
naja spreek je nog wel :)

mzzl

edit: je achter kap ziet er ook netjes uit maar had niet anders verwacht :W

Ey Johnny!:W
carters is al geregeld he;) en de binnenkappen toch nog gedaan met verfafbijt ging echt super!
en ja die achterkap dat had niemand anders verwacht he dat hij wel goed zou worden (ben toch stiekem blij dat hij het wilt doenO-))
maar vandaag ook nog iets gedaan aan de sonic maar dat komt van de week weer wel goed!
en de kleur ja dat weetje die zeg ik lekker niet voor niemand niet! want deze wordt echt de bom geloof mij;)
 
ziet er goed uit

alleen vind ik het jammer tot die achterkap niet helemaal strak is. tot die knipperlicht glazen er nog inzitten

maar je bent goed bezig:p
 
het ziet er zeker al goed uit ;) nu hopen dat je blok vlug klaar is dan kunnen we is gaan vlammen eh:+

zie je morge wel weer.

*STZ-Zip*
 
ziet er goed uit

alleen vind ik het jammer tot die achterkap niet helemaal strak is. tot die knipperlicht glazen er nog inzitten

maar je bent goed bezig:p

Dat heb ik speciaal zo gedaan anders werd die achterkap te 'bol' en dit pakt zeer netjes uit vindt ik zelf:W

het ziet er zeker al goed uit ;) nu hopen dat je blok vlug klaar is dan kunnen we is gaan vlammen eh:+

zie je morge wel weer.

*STZ-Zip*

ja ik heb ook weer is zin om te vlammen:W maar toch makkelijk zo'n draaibank he voor je voorvork poten en je velgjes 8P


De rest bedankt voor de reactie's!!
 
heee

Ziet er al goed uit ih :W
Gelukkig is deze achterkap beter gelukt dan je eerst model van je aerox:p
alih suc6 ermee;)

Groeten
 
Hee Orland0000:D,

Tgaat de goeie kant op he met je sonicje,
ga je eindelijk blazen :+
kom miss nog binnekort even langs,want ik moet bij micheal t een en ander ophalen. Spreek je eeh,

Groeten Bas
 
Wat was er nou mis met je carter ? Hij sloot niet goed aan ofzo.

Ben benieuwd wat dit voor projectje word :) sonicjes zijn wel vet.

nou me caters die onder de sonic zaten toen ik hem kocht waren in zo'n danige staat dat ze gewoon weg niet meer te gebruiken vielen want, van achter was er een stuk uit gebroken van de achterrem.... en tussen de 2caterhelfden de pasvlakken waren zo danig beschadigd dat we er gewoon door heen keken.... de vorige eigenaar had dus waarschijnlijk het blok willen splitsen met een schroevendraaier tussen de helfden8P maar toch ik al ik die jongen zie wil ik wel eens uitleg want, het is eigelijk wel een naai streek he je koopt een komplete scooter en de helft moet je nieuw kopen en dat voor die prijs
 
Update!

Vandaag een beetje lopen vervelen atans dat dacht ik:D
alles in elkaar gezet voor volgend weekend dus ik dacht schiet even wat foto's dus hier bij dan!

Foto-E3MSEFMY.jpg


Foto-C6Y3DCAB.jpg


Foto-ADYFCZUR.jpg


Foto-SORJFEKL.jpg


Foto-O6OT7XCM.jpg


Foto-DYRNZHPO.jpg


effe snel iest gemaakt voor de dodemansknop want, die komt later in de kap
Foto-J6INTBH6.jpg


Foto-MVVHUP7K.jpg


Foto-BT7NBDAH.jpg


Foto-V7B4QQO6.jpg


Foto-MIKSQKPN.jpg


Foto-FYZQ6KLV.jpg


zo weer effe genoeg foto's:D
 
hee kijk aan, daar staat ie al weer bijna in mekaar hee, maarre die radiateur is wel dik gewicht he:p, zip radje aan de onderkant ;) dus t betere werk.

Spreek je nog orrieee!

Bas
 
Back
Top