STZ Rox #Project Noordstraat!

eujj orrie,

Beter ff je frame spuiten en je blok schoonmaken;)
Verder ziet het er netjes uit or, breng die carb nog maar is langs, dit doet pijn aan mij ogen:p
 
eujj orrie,

Beter ff je frame spuiten en je blok schoonmaken;)
Verder ziet het er netjes uit or, breng die carb nog maar is langs, dit doet pijn aan mij ogen:p

ey joris!:W
jah dat frame weet ik maar pa wilde de car weer is niet buite rijden. maar me blok is schoonmaar de lens van de camara was een beetje vuil. en jah je mag je nog is uitleven op die cab maar wel eerst effe de goeie kelk der op zette he (krijg jij deze kelk wel voor je verjaardag nog:D).
en sorry dat ik het zeg or maar iedereen loopt hier te zeuren over beun project..?! wil ik wel eens weten waarom? vertel dat mij nou is want volgens mij is dat echt niet zow or ik hoor van verschilende mensen. dat dit echt wel onderhouden wordt or. trouwens vraag het aan joris. of aan michael!
is het omdat ik mebay niet alles op het forum zet he? sorry or maar als je gezeur heb laat het dan lekker voor je. er is ook vast wel iets om over jullie te klagen. en als ik echt zo'n beun ben he zeg het dan lekker in me gezicht:D daar krijg je de kans dan voor op perkpolder 2007. (aangezien ik dat aan het regelen ben) dus dan praten we veder.
 
heee ziet er leuk uit je moet alleen idd ff een ander frame gebruiken als je sbo wil gaan rijden met het behoud van je subframe!

voor de rest gaat het zeker wel goed lopen en mooi worden!!!

en suc6 met sbo op perkpolder!! zal super mooi zijn voor ons.
lekker een thuiswedstrijd!!!!!
 
het is of allesinds lijkt beun omdat echt alles vies is, ook je foto's zijn slecht/lelijke achtergrond, dan zeg je al wat sneller dat het beun lijkt.
voor de rest vind ik het ook geen mooi project, dusja sorry :p
 
---------------------update-----------------------------------------------

hoi
weer effe een update!
foto's van mijn frame in de poxi.
achtervelg en voorvorkpooten zijn ook gestraald van de week en worden hopelijk voor de kerst nog in de poxi gezet. ook even een ander kelkje gemaakt omdat, die andere niet zo goed overliep en ik had geen passend filter dus een mooiere gemaakt:W
ik ben aleen nog niet echt uit wat voor kleur hij wordt heb wel iets in mijn hoofd maar dat plaats ik nog niet voor het geval dat het gejat wordt.
ook zijn eindelijk de kappen weg naar Joost hij gaat deze samen met mij goed onderhanden nemen omdat, ik zelf geen held ben in plamuren e.d.
ook zijn de STZ kleren er foto's volgen hier nog van. ik hoop hem ergens in januari terug in elkaar te staan en dan snel naar jeroen en sander toe(V.S.T) en afstellen geblazen! hopelijk is de bank dan helemaal compleet:)

Een trui van STZ netjes toch?
Foto=BYD6GFXX


mijn schattig framepje
Foto=AIXJN8ZK


Foto=QZHDXTOO


Foto=Z3BYZKBQ


kelkje is nog niet helemaal gepolierd maar dat komt nog wel.
Foto=B4ZLJM38


Foto=GFSRPJ8G
 
orrie:
kelkje is nog niet helemaal gepolierd maar dat komt nog wel.


jaja, ben ik weer de lul zeker:p

haha netjes man, geef da frame een kleurtje en je kapjes en zal er netjes uit gaan zien man;)
 
orrie:
kelkje is nog niet helemaal gepolierd maar dat komt nog wel.


jaja, ben ik weer de lul zeker:p

haha netjes man, geef da frame een kleurtje en je kapjes en zal er netjes uit gaan zien man;)

ja joris jij wordt de lul:W
maar die kappen ik kan niet wachten tot ze klaar zijn!!!
als ze er zijn dan post ik gelijk foto's ps joris waneer gaan we is een groeps foto maken:p
 
-------------------update-26-12-2006-------------------------------------

hoi mensen!
ik denk dat dit de laatse updat wordt van dit jaar!
ik heb van de week nog lekker gestraald en me achtervelg hoop ik is vandaag klaar te hebben. dan is alles gestraald en kan het vandaag nog in de poxi. ook heb ik nog kerst gevierd:D en leuke spulletjes gehad: zo als een luchtfreesje ideaal voor cilinders en blokjes uit te frezen. ook geheugenkaartje voor me gsm. en nog allemaal van die rotzooi:p Maar ik von het leukste toen dat me ma zeej, ja orlando we gaan zaterdag nog wel even naar Vinny toe dan kun je daar nog wel wat uit zoeken! ik dacht yes:D dus dan gaan we zaterdag lekker shoppe he ik denk een paddock stand dan maar en andervertandings dekseltje. en de rest zie ik daar wel.
ik heb nog wat foto's gevonden die nog niet gepost waren toen voor dat hij uitelkaar ging. op mijn brug.

dit zijn nog wel foto's zonder mijn wig en mijn verlast frame!!

Foto=6IPD8GQW


Foto=7JHFSAXN


Foto=WVRX4YCN


Foto=MFRVKV77
 
ja orrie je mag vanmiddag velgje strale;)
mar uh ja jammer van da scheurdje in mn kap maar da kom wel weer goed.
wanneer ga die van jouw weer in elkaar want we moete nog is stukje gaan rijden eh... kunne we is kijke of je me nog bij kan houden:W ;)

Nick *STZ*
 
Beter koop je een paddock voor als je hem op die brug zet :p

ey man
ik ga merguh om een paddoch dus jah:p
maar ik ben om school ook zo'n voorwiel steun aan het maken.
dus dat komt allemaal wel goed;)


en ps joris dat vinden ze leuk ofzow:S iedereen lopen afzijken hier op het forum maar met wat rijden hun?!;)
 
Vette aerox .

Hoeveel pk wens je te bereiken?

Later

hoooi
ja, dat is een vraag:p ik hoop natuurlijk de speed's er uit te rijden maar dat zullen we nog moeten bewijzen met deze cilinder he.
maar dat vindt ik juist leuk van deze cilinder want, iedereen rijdt met een clinder waar score's van bekent zijn opzich wel slim. Maar ik wilde iets speciaals iest wat niet iedereen heeft snapje? Toen Vinny mij opbelde ben ik er ook gelijk om gegaan. en dan de vraag waarom geen pata negra?! eerst wilde ik die wel maar wat mee Vinny gesproken en hij zee: een pata negra is leuk maar eigelijk meer gemaakt voor kracht te leveren van uit een bocht. dus oftewel meer voor op het circuit. Dus ja wat doe je dan dan kies je toch voor het goedkoopste he:). Ik weet binnenkort de score's van deze setup. want, hij gaat hopelijk volgnde week naar Jeroen en Sander toe(V.S.T). om hem met hun afte stellen op de bank. dus dan weet ik meer ik zal jullie op de hoogte houden!!!
 
Back
Top