STZ Rox #Project Noordstraat!

hey orrie eindelijk rijdt tie weer beter ih ;) en hopelijk heb je snel wig enz dan kan je misschien ook wel hpi tje voor me meeneme :p groeten michael
Stz member
 
------update--------------------------------
ey jongens!
het is even geleden dat hij is geupdate maar ik zit natuurlijk niet stil he:W
ondertussen heb ik nog 3 v-force's gehaald bij vinny en een rechtspruistukje. een wigje had hij jammer genoeg niet meer. wel kreeg ik na lang wachten me stage 6 tellertje terug:) maar toch ik blijf geen stage 6 fan. 2 van de 3 v-force's zijn al weg. eentje hou ik natuurlijk zelf he. vorige weekend ook nog even een wigje maar bestelt bij scootparts maar weet iemand dat deze een beetje fatsoenlijk zijn? die eigen maak dan he. ook gelijk nog maar even een kelkje gedraaid wel netjes vindt ik zelf. foto's komen vandaag nog maar ik zit nu op school dus sorry maar ze komen nog wel. ik was me namelijk aan het vervelen op school.

groetjes!
graag reactie op die wig ofdat deze een beetje redelijk is!!
 
update!!!!!

----------------------update----------------------------------------


ey
ik vondt het wel even tijd voor een update vandaag:)
 
update!!!!!

----------------------update----------------------------------------
08-10-06

ey
ik vondt het wel even tijd voor een update vandaag:)
aangezien het wel een tijdtje was geleden. ondertussen heb ik echt niet stil gezeten! ik had een tijd geleden me subframe al is veranderd en blok vast gezet door middel van vastgelaste staven. echtBeunt! dus maar even veranderd vandaag:) dus wat doe je je slijpt je oude rotzooi der af en je krijgt dit als je het er af geslepen hebt en je nieuwe er op wil lassen(je moet er toch makkelijk bij kunnen:W)
Foto=CO6IV4KF


ondertussen tijd heb ik ook al een wigje en een v-force membraam! hier zijn nog wat foto's van het frame enzo. ook wil volgend weekend is gaan banken bij vinny want hij loopt eigelijk wel goed. vindt ik zelf dan he. ook moet hij nog gespoten worden maar dat is geheim he wat voor kleurtje dat het word;)
graag reacties!!!!

Foto=DMYS6ODP


Foto=K84TR3VF


Foto=WLXQCLKU


Foto=6TDWJEXO


Foto=SLF6OQNI


Foto=UC4AXRG6


*foto's zijn met me gsm gemaakt!

groejtes!!
 
Last edited:
blokophanging ziet er raar uit? maar als het werkt en gewoon stevig is, who cares?

hoe werkt het eigenlijk want ik kan het niet goed zien en helemaal waaorm geen veer meer?

ik lees nu ook dat je het oude ontwerp niet meer hebt?

edit: ik zie niets staat alleen heel groot mijnalbum.nl foto's
 
foto's werken

ziet er leuk uit. hou er rekening mee dat je met SBO in special klasse komt aangezien je niet zonder subframe mag rijden.

ey ja daar kwam ik ook achter maar bij gewoone meetings toch niet? en kmoest toch iets doen of een ander frame kopen of dit want mijn ophaning was gescheurd.... dus dan moet je wat he! maar kun je dat me even uit leggen wat ik heb expres geen langere wiel bassis gemaakt om dit te verkomen maar weer niet:(
 
of nu je toch al bezig bent verleng je het gewoon ala lucas

waarom zou ik dat doen? daar heb ik geen zin in ik ga toch geen sbo rijden aan gezien ik nog maar 16 ben over 6dage 17:W maar dat maakt niet uit zit ik altijd mee met het vervoer he.
 
ok, ik dacht dat je SBO ging rijden maja maak idd niet zoveel uit.

ik rij overgens ook alleen op straat eigenlijk, geen vervoer etc
 
foto's werken

ziet er leuk uit. hou er rekening mee dat je met SBO in special klasse komt aangezien je niet zonder subframe mag rijden.

kijk hier want ik gevonden heb:)
TECHNISCH REGLEMENT SCOOTERS

Technisch Reglement Scooters 70cc

Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Scooter 70

1.1 De scooter moet voldoen aan het algemeen technisch reglement.
1.2 Niet-vermelde onderdelen in het algemeen reglement mogen niet veranderd worden.
1.3 De cilinderinhoud mag de 70cc niet overschrijden.
1.4 De montage van een killswitch is aanbevolen. Indien aanwezig dient deze doormiddel van een trekkoord aan de rijder te zijn bevestigd.
1.5 Borging is gewenst (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
1.6 Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de onderkuip en de stuurbeplating (aanpassingen uitgezonderd)
1.7 het motorblok moet van het originele gehomologeerde model zijn.(koeling is vrij)
1.8 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet aanzienlijk verandert ten opzichte van het originele gehomologeerde model. .
1.9 Minimaal 10” velgen.





aangezien mijn hooge percies gelijk is en mijn wielbassis ook percies gelijk is oke mijn wielbassis is om percies te zijn 1.2cm langer geworden. ik vin dit geen super groot verandering of ligt het aan mij?
 
Last edited:
---------------------update 4 december 2006-----------------------------

hoi
het is al even geleden dat ik een updat heb gedaan maar ik heb echt niet stil gezeten hoor!! nou ik heb mijn frame aangepast en gestraalt. deze wilde ik gisteren in de grondverf zetten maar aangezien de auto binnen stond ging dit niet.... en wat ga je dan doen?? je sloopt je blok uitelkaar:D dus ik gekeken en wat foto's gemaakt. Ook heb ik gekeken wat de oorzaak was waarom hij zo slecht starte maar daar ben ik nog steeds niet achter gekomen! ik denk dat mijn carters gewoon vol lopen omdat de cab zo recht staat. omdat dit voor de wig nog niet aan de orde was. hij starte toen gelijk na 1 of 2trappen... wel heb ik gezien dat er hele kleine putjes in mijn zuiger zitten. dus heb ik mijn squis maar vergroot van 0.5 naar 0.6 voor de zekerheid. ook heb ik ondertussen nog een kelkje gedraaid bij de buurjongen(STZ# NTT). deze past wel goed maar is weer te klein voor de xsh filter dus ja. gaan we maar weer een nieuwe maken. hier nog wat foto's. graag comentaar over de gang van zaken.!!
`
beetje vage foto. maar je kunt wel zien dat het blok bewerkt is. omdat niet iedereen mij geloofde.
Foto=UYLE77SG


de onderkant nog maar is van de cilinder en ja deze is nog lekker origneel:W
Foto=QMSKRUKR


is het geen plaatje:D?
Foto=OTUDC7AU


het kelkje.
Foto=DKPWDPOF


en ja deze lag klaar hij moest aleen nog even ontvet worden.. maar deze mocht nu toe kijken he.
Foto=CSMBVII4


kijk mooi he!? nou dit grapje kost dus ongeveer €1200,- (LOL)
Foto=OZ8WSSJO


Foto=UBGJDM8Z


zo dit was het dan maar weer eens. ik hoop snel weer te update:W
 
Back
Top