This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Staphorst...

robinho said:
tino eerste in stnd b.. het moet niet gekker worden...

en
gefeliciteerd rob en rik...
aparte uitslagen trouwens...
wat is er met kerv gebeurt...

Dat is wel tino jr,

Pronk 4 en arnoud 7

ik weet niet waarom lydia achteraan rijd, maar tino had duidelijk moeite het vermogen aan de grond te houden, dus daar kan het niet aan liggen

toffe pics geert
ziet er goed uit tino melf en blastie

en de Tino "bijna" crash wheely , zag het net uit een ooghoek aan de andere kant van het binnencircuitje ...

ik vond de bocht naar de weg omhoog stukken beter , mooie volgas bocht geworden zo

Paulus said:
ik weet niet waarom lydia achteraan rijd, maar tino had duidelijk moeite het vermogen aan de grond te houden, dus daar kan het niet aan liggen

toffe pics geert

heb uit 6 verschillende rondes foto's waarbij die scoot met die roze velgen loskomt. Dus idd vermogen genoeg.

@Paulus: Roel had vandaag een steekproef op zijn carb. die was goed bevonden. thnx nog voor je uitleg.
De nieuwe velgen deden het prima vandaag net als het nieuwe rubber. Binnenkort komt er een ander pijp op voor meer vermogen. Dan heeft blastie hopelijk wat meer vermogen. Hij komt nu duidelijk te kort. Hoewel hij vandaag bij de bult oprijden twee keer uitsloeg, beetje vreemd.

melf #50 said:
denk dat er wel wat meer moet gebeuren dan alleen vermogen :*

komt vast goed, maar met wat meer vermogen ben je al een eind op weg.
Als je nooit bij snellere in de buurt kan komen, kun je dus ook niet leren hoe hun lijnen rijden, remmen, insturen, etc. dus met iets meer vermogen kan die misschien aanhaken en veel leren van andere. En hij rijd voor de lol he! En niet zoals andere puur gefocused op punten.

wat een klote baan zeg, snelheid te kort en onderuit gegaan. nog een 8e plaats gepakt had 6e kunnen zijn maarja.

iemand foto's van mij #35? of van me broer#37?

fel gele zipjes 98 en 2000

heb je geen topscooter foto's? die zijn allicht interessanter

Std klasse: Rob, super gereden jongen! was mooi om te zien, je verdiende die 100 punten... Klasse!

Mijn race weekend begon zondagavond gezellig in Zeewolde geslapen bij EW, was gezellig en lekker dichtbij Staphorst, nogmaals bedankt daarvoor

Topscooter was weer leuk wedstrijdje, ging best lekker zat aardig in ritme.. goeie start met dani en rik, kon goed meekomen. Enkel na paar ronden begon de scooter iets minder op te pakken onderuit waardoor ik in het bochten gedeelte steeds iets verloor, en tot overmaat van ramp ging de scooter naarmate de wedstrijd vorderde steeds meer glijden en stuiteren.. Gelukkig lag ik riant voor p5, heb chill de race uitgereden en 55 punten gepakt, ben benieuwd naar de tijden.

voor nu is het weer mooi geweest, lang weekend.. ben kapot

Last edited:
Niels said:
heb je geen topscooter foto's? die zijn allicht interessanter

nee sorry, die heb ik niet. En die vind ik ook niet interesanter, omdat ik bij mijn broertje kom kijken in de standaardklasse.

Paulus said:

toffe pics geert

Boeiend?

Lydia zegt zelf ook, dat ze goed is in starten & rechtdoor-rijden.. het bochtenwerk ligt dr minder (vertelde ze). Echter vind ze alles zo leuk in en rond het race-wereldje, dat ze dr gewoon bij horen wil .

En Tino kwalificeerde dus in de B, omdat hij de ochtendtraining (baanverkenning tevens) miste ivm een verslaapgevalletje van het vervoer