Staphorst...

naja , het is van een racer een crosser maken op zo'n circuitje..

het zal ze wel plezier doen , anders rijden ze er niet natuurlijk :p

ik kan in ieder geval niet wachten om de 'gastrijder/ster' te zien rijden! kan die persoon eens laten zien wat mijn scootertje allemaal kan!

melf #50 said:
of hij of zij rijdt m direct in de prak :*

daar hoef jij je geen zorgen om te maken, dat is onderling allemaal al geregeld
Als het gebeurd, jammer dan! ik zal er niet om rouwen, die scooter is er om hard te rijden, geen schoonheidswedstrijd te winnen. trouwens de 1e schade van het vallen zit er toch al op na emmen

Aangezien ik een hele week weg geweest ben heb IK nix aan mijn scooter kunnen doen.

Maar Rick en Tino hebben in dit krape weekje de scooter weer aardig opgelapt/gereviseerd. De logger werkt weer en alles is weer aangesloten. Nu vandaag nog even de punten op de "I" zetten en dan op naar Stampworscht. Ik heb er iig goed zin in }) })

heb net de aanhanger opgehaald , en eerst maar eens een vervelend krakend en bonkend geluidje weggehaald , beetje kettingspray doet wonderen :)

scooters nog ff compleet maken (kappies erop) en ff wat spullen bij elkaar zoeken dan ben ik zo goed als klaar :)

heb ook een nieuwe tent gekocht , morgen maar eens uitklappen , kijken of het wat is :P

en als het weer zo blijft als het nu is vind ik het best :)

hoeveel bar doen jullie nou in de dunlops? :X ben het helemaal vergeten. had het al een keer gevraagd in het topic van valkenswaard, die nu verwijdert is :(

Back