Staphorst...

ik denk ook dat die stukjes ijzer groot verschil gaan maken 8)

ik heb de scooter weer lopend , kan ik iig een paar meter maken op Staphorst :)

mischien nog ff wat expirimentjes uitvoeren maar verder blijf ik eraf :P

alleen dat weer is zo kut , zo is het droog zo is het nat ..

ik weet t zeker: ik ga niet rijden op stapohorst.
ik ben er natuurlijk wel bij om te kijken, maar rijden laat ik aan jullie over.

RoP#6 said:
èn waarom lydia

Ik ga me eerst richten op de 'battle' die ik op mijn opleiding ga uitvechten. Ik wil namelijk eerst even mijn opleiding op de juiste manier afronden en hier heb ik even alle aandacht en energie voor nodig.
Ik probeer namelijk al 3 races mijn 'problemen' van de opleiding te vergeten, maar het lukt me gewoon niet om te concentreren op het rijden en de scooter. Het is namelijk nogal een klote-zooitje waarbij niemand van de opleiding mij steunt en ik alles zelf moet uitzoeken en moet doen, om mijn diploma te halen.

lydje said:
Ik ga me eerst richten op de 'battle' die ik op mijn opleiding ga uitvechten. Ik wil namelijk eerst even mijn opleiding op de juiste manier afronden en hier heb ik even alle aandacht en energie voor nodig.
Ik probeer namelijk al 3 races mijn 'problemen' van de opleiding te vergeten, maar het lukt me gewoon niet om te concentreren op het rijden en de scooter. Het is namelijk nogal een klote-zooitje waarbij niemand van de opleiding mij steunt en ik alles zelf moet uitzoeken en moet doen, om mijn diploma te halen.

das toch overal zo :+

dan heeft melf ze vrouwtje gewonnen van de 3 meiden, die andere zit met haar gat in het zonnige portugal ofzo :D ver weg in iedergeval

(ken het verhaal van je hoor lyd:P)

Back