Stage lopen

Ik heb vorige week vrijdag mn laatste stage dag gehad.. 20 weken stage gelopen, en €900 bij elkaar gekregen aan stagevergoeding :)

Mn volgende stage heb ik ook al gevonden.. bij een makelaardij. Die willen me deze vakantie al voor een paar weken in dienst nemen :)

Mn vorige stageplek wil me deze vakantie ook nog hebben, en ik heb ook nog mn eigen werk :D
 
Lg Tuning said:
Mijn stage is afgkeurd door die ***** school jongens ik zeg het ff nu, ga nooit never niet naar ROC ASA TE UTRECHT want dit is de meest grote gaotische klere school van heel NL !

stage afgkeurd omdat ik 2 dagen te kort kom :X de lui laten lerrlingen in de steek en me ouders zijn pissed off.. en zullen ook naar die directeur gaan.
De problemen die ik heb mee gemaakt waar ook zelfs een topic is over geweest werd allemaal op mijn bord gedonderd !
ik ben niet de enigste die een afkeur heeft gehad er zijn nog 8 anderen !
de comminucatie tussen school of de begeleiding was gewoon ruk
tevens gaan er ook 5 anderen leerlingen uit mijn klas van school af doordat ze bij deze stage bedonderd zijn omdat er gewoon weg geen afspraken werden na gekomen.

dit is gewoon echt triest !

Afgekeurd op 2 dagen :eek: Damn, ik miste op me vorige stage ook een dag of 2-3, maar dat was nog niet zo'n probleem...

Denk dat als mij zoiets zou overkomen dat m'n pa dan echt door het lint gaat, denk dat die begeleider danwel iemand van school binnen een week een brief van een advocaat op z'n mat heeft liggen.. Zoals m'n pa eens zei: als je met een rechtzaak dreigt gaat het meestal opeens een stuk makkelijker :P
 
Ik moet vrijdag beginnen, morgen ga ik verhuizen naar Noordwijk.Heb wel een chille kamer gevonden, zolderkamer bij iemand inwonend.

Strand is 2 minuten weg en mn stage wel 834 hele meters :rolleyes:
 
Ik moest voor m'n vorige stage zowat anderhalf uur reizen, daar wordt je al helemaal niet blij van... 834 meter is wat dat betreft veel beter :)

Als je dan om 9 uur moet beginnen kun je tenminste nog tot kwart voor negen uitslapen :+
 
Ik wil dat dus ook.... maar het lijkt me zo lastig, om daar een stage te vinden... Ik ga morgen richting het stagebureau.. Desnoods moet ik in de herfstvakantie zelf die kant op, om iets te zoeken... want het lijkt me ECHT de moeite waard..
 
Sander said:
ik zit er dus echt al heeeel lang over te denken, om mijn stage op de ABC-eilanden te doen...

tja, omdat nu met de deeltaxi te doen elke dag.

Ik moet van stage ook elke dag van Assen naar Groningen en het OV is niet zo snel/handig.

Morgen laatste dag :o
 
Vassago said:
Ik moet vrijdag beginnen, morgen ga ik verhuizen naar Noordwijk.Heb wel een chille kamer gevonden, zolderkamer bij iemand inwonend.

Strand is 2 minuten weg en mn stage wel 834 hele meters :rolleyes:

waar ga je in noordwijk werken dan?
 
Pharos Reizen, ik zit er nu, dus mn eerste post vanaf mn stage :+

Wel geinig, aardige mensen, gevarieerd werk.

Woning gevonden, gisteren ff overgevlogen :p, bevalt wel, ruim zat voor mn 1tje!
 
Back
Top