Stage lopen

Heineken said:
Ik moest voor m'n vorige stage zowat anderhalf uur reizen, daar wordt je al helemaal niet blij van... 834 meter is wat dat betreft veel beter :)

Als je dan om 9 uur moet beginnen kun je tenminste nog tot kwart voor negen uitslapen :+


Ik moet vanaf augustus een half jaar elke dag naar Amsterdam (Bloemstraat / Jordaan) , ook een uurtje reizen maar lijkt me nou niet echt een groot probleem :)

Heb er iig echt zin in. Krijg alleen geen stagevergoeding , dat is echt klote maarja..je moet er wat voor over hebben denk ik maar. Overuren zijn wel 20e per uur. Mja wie zegt dat je die mag maken :P Was van plan in het weekend bij mn bijbaan te blijven werken maar die stopt ermee dus ja...ff iets anders zien te vinden.

Werken de meeste nog naast hun stage ?
Wat ik zo hoor van de meeste mensen doen ze er niks naast , maarja als je geen vergoeding krijg :P
 
Sjoerd said:
rare tijd om te beginnen met stage?


Jongen uit mn klas is ook direct begonnen toen hij dit jaar klaar was, aangezien dat bedrijf een stagair voor een project zocht wat nu van start ging. Dan heeft ie een extra lange kerstvakantie , kon ie wat langer gaan snowboarden :)
 
Morgen me eerste stage dag, ben nu maar begonnen met inpakken. We liggen morgen te laden in Antwerpen, dus alle frietketel-bezitters mogen me wel bezoeken ;). Ik weet alleen niet welke haven :). Het is de Hendrik-Jan en ik ben te herkennen aan me paarse st.net shirt :D.

ooi :*

//Edit: Smilie-attack :X
 
Vassago said:
Pharos Reizen, ik zit er nu, dus mn eerste post vanaf mn stage :+

Wel geinig, aardige mensen, gevarieerd werk.

Woning gevonden, gisteren ff overgevlogen :p, bevalt wel, ruim zat voor mn 1tje!
waar zit pharos reizen dan in noordwijk:P ik woon er maar zou het niet weten te zitten. soms in kerkstraat ofzo?
 
#Bas said:
Ik moet vanaf augustus een half jaar elke dag naar Amsterdam (Bloemstraat / Jordaan) , ook een uurtje reizen maar lijkt me nou niet echt een groot probleem :)

Heb er iig echt zin in. Krijg alleen geen stagevergoeding , dat is echt klote maarja..je moet er wat voor over hebben denk ik maar. Overuren zijn wel 20e per uur. Mja wie zegt dat je die mag maken :P Was van plan in het weekend bij mn bijbaan te blijven werken maar die stopt ermee dus ja...ff iets anders zien te vinden.

Werken de meeste nog naast hun stage ?
Wat ik zo hoor van de meeste mensen doen ze er niks naast , maarja als je geen vergoeding krijg :P

Jep, in het weekend ook nog werken @ electronica winkel :P

Als het tegenzit dus 7 dagen per week werken 8P
 
Mini-g said:
Ach ja.. nog paar weekjes en darna klaar :)
Geld is minder (of gewoon NIET), vakanties wel top :D

Mja, half 9 beginnen half 3 klaar, uur pauze tussendoor, woensdag half 1 klaar. Was idd wel gaaf...
Voor mn niv 4 afstudeerstage ga ik niet onbetaald zitten werken, heel simpel :)
 
Back
Top