Ralf said:Mja, half 9 beginnen half 3 klaar, uur pauze tussendoor, woensdag half 1 klaar. Was idd wel gaaf...
Voor mn niv 4 afstudeerstage ga ik niet onbetaald zitten werken, heel simpel
Bert said:ik moet 2 x 10 maanden stage lopen..
Zit nu op 25 weken...
Erik. said:Waarom zo lang? Wat doe je precies?
Hilly said:ik zit nog steeds bij bmw group nederland.
nog 3 maanden
elke dag 08.30-17.15
Maar een toffere stage had ik niet kunnen wensen
Hilly said:- Demo's inzetten ( ook wegbrengen/ ophalen soms ) dus rij vaak in dikke auto's ( cooper s, 550i , 760li etc)
- Verhuurauto's coordineren. van inschrijvingen van dealers tot kostenbudgettering. Elke Rental BMW bij Avis, Hertz, Europcar etc in 2006 heb ik dus gedaan.
- Marktanalyses
- Verkopen aan leasemaatschappijen/ large accounts registreren. bonusregelingen, etc etc
en nog heel veel andere dingen die tussendoor komen. zoals cabriodag organiseren enzo.
Verveel me dus nooit daar
bmw dealer is kkgruwelijk.Hilly said:- Demo's inzetten ( ook wegbrengen/ ophalen soms ) dus rij vaak in dikke auto's ( cooper s, 550i , 760li etc)
- Verhuurauto's coordineren. van inschrijvingen van dealers tot kostenbudgettering. Elke Rental BMW bij Avis, Hertz, Europcar etc in 2006 heb ik dus gedaan.
- Marktanalyses
- Verkopen aan leasemaatschappijen/ large accounts registreren. bonusregelingen, etc etc
en nog heel veel andere dingen die tussendoor komen. zoals cabriodag organiseren enzo.
Verveel me dus nooit daar