Stage lopen

ik loop nu ook weer sinds een maandje stage in de garage en moet geloofijk 4 maanden ofzo.Verdien 20 euro per dag als vergoeding daar en loop er 3 dagen in de week dus toch wel 240 euro per maand erbij :)
 
Ralf said:
Mja, half 9 beginnen half 3 klaar, uur pauze tussendoor, woensdag half 1 klaar. Was idd wel gaaf...
Voor mn niv 4 afstudeerstage ga ik niet onbetaald zitten werken, heel simpel :)

Same here, dit was een niv. 3 stage toen ik begon, is overigens nu een niv. 4 stage. Wellicht moet ik volgend jaar weer, dan ga ik er wel aangezien ik dan wel betaald krijg, contract was nu niet meer te wijzigen zo ver in stage.
 
Ben nu ook stage aan het lopen :p, moet 3x 20 weken. zit nu in de 2e stage periode, loop stage bij een groot kraanbedrijf (Sarens) op kantoor.
 
Erik. said:
Waarom zo lang? Wat doe je precies?

Geen idee waarom zo lang,

Ik doe een grafische opleiding. Werk in Nijkerk bij een ontwerpbedrijf van verpakkingen. Tevens maak ik mock-ups (proefverpakkingen) voor bijvoorbeeld fotoshoots of internationale reclame beursen. Verpakkingen ontwerpen is wel aardig leuk, vooral als je het later terug ziet in de winkel...

Voor meer info www.volkers.nl
 
Ik loop stage @ een bedrijf dat machines maakt voor de pluimveeverwerkende sector. a.k.a. kippenslachtmachines voor slachterijen. Leuk sfeertje en goed betaald. Ik kan alleen niet wennen aan de werktijden, 8:00 beginnenx|

Misschien dat mijn afstudeerstage in Marokko plaats gaat vinden. Mits goed betaald:p
 
loop momenteel stage bij een tuincentrum, onderzoek naar het voorraadbeheer daaro

verdient goed, 500 euri in de maand en k mag me eigen tijd indelen :W

helaas wel een reistijd van 1,5 uur heen en 1,5 terug x|
 
6 maanden @ Leiden Universiteit, Faculty of Mathematics & Nature Sciences/ Institute for Evolutionary & Ecological Science. Afdeling Milieu Biologie.

(Grauwe-)Ganzenschadeonderzoek op Wetlands & Agrarische gronden.
 
ik zit nog steeds bij bmw group nederland.
nog 3 maanden
elke dag 08.30-17.15
Maar een toffere stage had ik niet kunnen wensen
 
heb nu 50 weken ong. stage gelopen, en ben eindelijk klaar.
Heb nu een contract gekregen bij me stage plek. wel btr dus.
In augustus begin ik met mijn 1e monteurs opleiding op de baas zijn kosten :), heb het reuze naar me zin en verdient wel lekker.
Dus het kan zo`n zijn voordelen hebben stage :winner:
 
- Demo's inzetten ( ook wegbrengen/ ophalen soms ) dus rij vaak in dikke auto's ( cooper s, 550i , 760li etc)
- Verhuurauto's coordineren. van inschrijvingen van dealers tot kostenbudgettering. Elke Rental BMW bij Avis, Hertz, Europcar etc in 2006 heb ik dus gedaan.
- Marktanalyses
- Verkopen aan leasemaatschappijen/ large accounts registreren. bonusregelingen, etc etc

en nog heel veel andere dingen die tussendoor komen. zoals cabriodag organiseren enzo.
Verveel me dus nooit daar
 
Ik heb 2 weken stage gelopen bij en transportbedrijf (Euroveen) hier begin ik over 2weken met werken (bedrijfsautomonteur) heb en zeer mooi contract aangeboden gekregen en ik heb erzin in.
 
Hilly said:
- Demo's inzetten ( ook wegbrengen/ ophalen soms ) dus rij vaak in dikke auto's ( cooper s, 550i , 760li etc)
- Verhuurauto's coordineren. van inschrijvingen van dealers tot kostenbudgettering. Elke Rental BMW bij Avis, Hertz, Europcar etc in 2006 heb ik dus gedaan.
- Marktanalyses
- Verkopen aan leasemaatschappijen/ large accounts registreren. bonusregelingen, etc etc

en nog heel veel andere dingen die tussendoor komen. zoals cabriodag organiseren enzo.
Verveel me dus nooit daar

Welke opleiding doe je? :p

Ik loop atm zelf stage bij de Alfa/Fiat/Lancia dealer , hiervoor bij de Volvo stagegelopen (V70R :-: )
 
M6. eat that :p
Commerciele economie :)
zit ook op de corporate sales afdeling. Zakelijke markt dus.
Doen dus ong 75% van alle BMW verkopen
 
Hilly said:
- Demo's inzetten ( ook wegbrengen/ ophalen soms ) dus rij vaak in dikke auto's ( cooper s, 550i , 760li etc)
- Verhuurauto's coordineren. van inschrijvingen van dealers tot kostenbudgettering. Elke Rental BMW bij Avis, Hertz, Europcar etc in 2006 heb ik dus gedaan.
- Marktanalyses
- Verkopen aan leasemaatschappijen/ large accounts registreren. bonusregelingen, etc etc

en nog heel veel andere dingen die tussendoor komen. zoals cabriodag organiseren enzo.
Verveel me dus nooit daar
bmw dealer is kkgruwelijk.
Me broer was monteur bij jan de jong bmw in hilversum.
Heeft elke bmw gehad, e30,e36,e39,e46,e38 enz.
vaak in een 330 wezen sporten. Ook een X5 met V8 en in een bmw m3 en m5 gereden. kkgruwelijke shit is dat. Hij heeft toen ook een 530 (e60) mee naar huis gehad om mee te rijden die nieuwe, mocht hij een dag mee rijden. Flink wezen sporten, 230 mee op de snelweg enz. Vond ie zeer mooie tijd en hij heeft helemaal de bmw ziekte, me neef heeft een originele e30 M3 staan met 17000 op de teller in een loods, hij is ook helemaal bmw gek, ziekte slaat alle kanten in de familie op :W
 
Back
Top