Stage lopen

Hilly said:
- Demo's inzetten ( ook wegbrengen/ ophalen soms ) dus rij vaak in dikke auto's ( cooper s, 550i , 760li etc)
- Verhuurauto's coordineren. van inschrijvingen van dealers tot kostenbudgettering. Elke Rental BMW bij Avis, Hertz, Europcar etc in 2006 heb ik dus gedaan.
- Marktanalyses
- Verkopen aan leasemaatschappijen/ large accounts registreren. bonusregelingen, etc etc

en nog heel veel andere dingen die tussendoor komen. zoals cabriodag organiseren enzo.
Verveel me dus nooit daar

kijk zo'n baantje als dit wil ik dus ook doen.
Maar dan natuurlijk wel voor een fatsoenlijk merk. Heb zelf ook bij BMW en Mini dealer stage gelopen en werk er nu al een jaartje.
 
Ronnie said:
Bouwens Venlo.
Hoort bij de Pala group, misschien zegt dat je iets meer uit Eindhoven.

@ dragstarlover:
Wat voor bedrijfje zit je?
yes. ken het wel. heb zelf niet veel contact daarmee.
 
Maikel said:
Ik loop op dit moment half jaartje bij Verhoeven Tuning, moet nog tot 30 Juni, maar houd het wel aardig vol :).

dat is wel blits! als je mooi werk daar mag doen, dat ligt ergens bij garskamp toch?
een maat ze pa heeft daar tijdje gelezen z'n golf ook heengebracht is wel mooi geworden misschien ken je die auto wel blauwe gold met zwarte velgen? biturbo dacht ik..
 
Last edited:
Altijd tof natuurlijk, in de dikke bakken mogen rijden.
Vriend van me doet werk/school en dan werkt ie @ Audi, echt tof als je ziet met welke autos die soms komt aanzetten.
 
En ik ben er alweer :p Ga weer lekker een uurtje of 12 maken vandaag :rolleyes:

Trouwens zo'n stage bij BMW das wel tof 8) Moet alleen even van mijn pa laten weten dat de BMW 1 serie niet echt een geweldige huurauto was :p Stoelen staan scheef ofzo? :?
 
>purple-horse< said:
dat is wel blits! als je mooi werk daar mag doen, dat ligt ergens bij garskamp toch?
een maat ze pa heeft daar tijdje gelezen z'n golf ook heengebracht is wel mooi geworden misschien ken je die auto wel blauwe gold met zwarte velgen? biturbo dacht ik..

Jaah die ken ik, staat nog steeds hier. Gaat zondag wel sprinten op Assen. Het is inderdaad een heel mooie auto :). Staat ook nog een Corrado van een van zijn zoons hier. En het is Harskamp :*.
 
Ik ben momenteel bezig met mn stage bij Corus Research, Development & Technology. De opdracht is het analyseren, ontwikkelen, en ontwerpen van een online elektromechanisch meetsysteem dat bij een fabriek in engeland geinstalleerd gaat worden. Best grappig een systeem ontwikkelen dat gewoon nog niet bestaat. :)
 
dartmaster187 said:
bmw dealer is kkgruwelijk.
Me broer was monteur bij jan de jong bmw in hilversum.
vaak in een 330 wezen sporten. Ook een X5 met V8 en in een bmw m3 en m5 gereden. kkgruwelijke shit is dat. Hij heeft toen ook een 530 (e60) mee naar huis gehad om mee te rijden die nieuwe, mocht hij een dag mee rijden. Flink wezen sporten, 230 mee op de snelweg enz.

Weten we ook weer hoe er bij BMW De Jong uit Hilversum met auto's van klanten word omgesprongen.
 
BetaDriver said:
Weten we ook weer hoe er bij BMW De Jong uit Hilversum met auto's van klanten word omgesprongen.
haha alsof jij 50 zou rijden, en daarvoor hoef je niet dit te lezen. Ga maar naar autoweek.nl en bekijk daar maar eens wat ze over de garages neerzetten, daar is dit nix bij hoor, maarja zo slim ben jij denk nie :D

edit: hijs ondertussen allang weg en verhuist dusja :)
 
Last edited:
Ik geloof best dat dit soort wangedrag bij een hoop garages/dealers geen uitzondering is. Wie ben jij trouwens om te kunnen bepalen dat ik niet slim ben?
 
Back
Top