Stage lopen

Ik loop in Rotterdam stage, word een metro onder rotterdam geboord.. daar moet ik dan een beetje rondlopen en interessant doen.. Samenwerking met een duits bedrijf, dus de helft van de tijd nog duits lullen ook:P

Zeker vette stage, niet de hele dag in een hok, leerzaam...
en een appartement van t bedrijf, omdat k zelf uit t oosten kom en dus 3 anders 3 uur in de trein moet zitten... dus straks maar s ff hier de stad door hobbelen.. alleen dan morgen vroeg om 7 uur weer stage lopen:P
nog iemand suggesties voor leuke tenten?? anders word t de skithut 8)
 
Je bent het niet verplicht he, je kunt ook gewoon klokslag 5u naar huis gaan zodat je thuis dat extra half uur nog met je lul kunt spelen.

Je moet godverdomme je hele leven nog werken, begint dat gejank nu al?
 
Last edited:
Ik hbe ook wel eens over gewerkt bij me vorige stage maar dat deed ik omdat ik het leuk en leerzaam vond wat me gingen doen :)
dus dan is het de moeite waard
 
Dat wel ja :), maar daarom ben ik wel blij dat ik zometeen ff kan gaan liggen voordat ik weer door moet naar m'n vrijdagnacht baantje :P
 
Nou sollicitatie van 2 weken terug goed verlopen. Vandaag uitslag gekregen. Het is helaas niet Miami geworden:( Ze willen daar liever iemand die 18 maanden stage komt lopen. 15 studenten gaan er naar amerika 14 daarvan gaan 11 maanden(zoals ik) en 1tje gaat 18 maanden, die gaat dus naar Miami. Ik ga met vriendinnetje/mede student dus:) naar New Orleans. Heeft wel veel voordelen eigenlijk ook op Miami. Grootste is toch wel de prijzen van de kamers. In Miami betaal je ong. 800 dollar voor een 1 persoons appartement. Aangezien wij samen willen wonen zou dit dus onbetaalbaar worden. In New Orleans hopen we op een 2 persoons appartement vor ong 1000dollar(ook veel maar kan niet anders!). En natuurlijk het allermooiste: Mardi Gras @ New Orleans;)
 
New Orleans ligt er geloof ik niet helemaal fris en fruitig bij na die orkaan Katrina. Geloof dat het nog lang niet allemaal opgeknapt is.
 
Back
Top