Stage lopen

Uhm, Als jij een volle werkweek maakt moet je ze eigenlijk gewoon krijgen.

Je kan er beter eens naar vragen op je stage..
Ik krijg ze namelijk ook..

Hm toch eens gaan vragen hoe of wat dan :X school zei dat ik geen vrije dagen kon opnemen, vandaar.

Volgens school moet je ook gewoon op goede vrijdag enz werken? maar school is die dag wel dicht :X
 
ik zit nu op mijn stage :D heb het echt super naar mijn zin.
loop een half jaar stage als multimedia vormgever en mag echt aan super vette projecten werken. (we hebben zelfs grote opdrachtgevers als disney en sony)
doe dit veel liever als op school zitten en ik krijg ook nog eens 250 euro per maand uitbetaald.
 
Hm toch eens gaan vragen hoe of wat dan :X school zei dat ik geen vrije dagen kon opnemen, vandaar.

Volgens school moet je ook gewoon op goede vrijdag enz werken? maar school is die dag wel dicht :X

Meeste bedrijven zijn dan toch ook gewoon dicht??

Toen ik nog stage liep waren al die dagen en vakantie's gewoon meegeteld in de kalender. Als je toch door kon/wilde werken was je gewoon eerder klaar met je stage. Ik liep in het najaar stage, had in de herfstvakantie doorgewerkt en was dus een week eerder klaar met me stage.
 
Regelen dat er godverdomme betaald gaat worden! :P

Moest wat goederen afleveren en ophalen, dat moest met spoed gebeuren :+
 
ik moet nog tot eind september stage lopen.

Vorig jaar 10 maanden stage gelopen in Nijkerk. Toen zomervakantie en na de vakantie begonnen bij een klein reclamebureau in Lelystad. Was echt een kutbedrijf en kreeg er geen vergoeding of fatsoenlijke opdrachten. Plus dat het echt chagerijnige lui waren die helemaal geen tijd hadden voor een stagiare.

Na 4 maanden bij dit bedrijf weggegaan, ik had het niet maar me zin maar volgens school was het mijn instelling/motivatie. Dus na veel pijn & moeite een nieuwe stageplek gekregen waar het echt super relaxed is. Goede begeleiding, aardige collega's en een goede werksfeer. Helaas moet ik die 4 maanden dus wel overnieuw doen, omdat het volgens de school aan mij lag dat ik bij die vorige stage ben weggegaan.

Nu is me stagebegeleider van school al een paar keer langsgeweest bij me nieuwe bedrijf. Ja het is dat ze hier zo streng zijn en je hard aanpakken want dat was met jou instelling wel nodig blabla...en die mensen van me stage lachen die gast echt allemaal uit omdat ie onzin uitkraamt :D
 
Bij mij probeert de stagebegeleider de gesprekken altijd snel af te ronden met mijn stagebegeleidster van school omdat het zo'n oude tang is. :D
 
ik moet nog tot eind september stage lopen.

Vorig jaar 10 maanden stage gelopen in Nijkerk. Toen zomervakantie en na de vakantie begonnen bij een klein reclamebureau in Lelystad. Was echt een kutbedrijf en kreeg er geen vergoeding of fatsoenlijke opdrachten. Plus dat het echt chagerijnige lui waren die helemaal geen tijd hadden voor een stagiare.

Na 4 maanden bij dit bedrijf weggegaan, ik had het niet maar me zin maar volgens school was het mijn instelling/motivatie. Dus na veel pijn & moeite een nieuwe stageplek gekregen waar het echt super relaxed is. Goede begeleiding, aardige collega's en een goede werksfeer. Helaas moet ik die 4 maanden dus wel overnieuw doen, omdat het volgens de school aan mij lag dat ik bij die vorige stage ben weggegaan.

Nu is me stagebegeleider van school al een paar keer langsgeweest bij me nieuwe bedrijf. Ja het is dat ze hier zo streng zijn en je hard aanpakken want dat was met jou instelling wel nodig blabla...en die mensen van me stage lachen die gast echt allemaal uit omdat ie onzin uitkraamt :D

4 maanden overnieuw doen :X:X:X damn :D

Nog 3 maanden nu, nog 60 werkdagen, aftellen kan beginnen, erna gaat het echt geld binnenkomen.

Moet wel zeggen dat m'n geduld op begint te raken. nooit past iets chill enz:X
 
Back
Top