Stage lopen

morgen sollicitatiegesprek voor mijn stage in amerika. Is een bedrijf hier in nederland die naar mijn school komt. Deze staat weer in contact met de hotels in amerika. Ben best wel zenuwachtig:$ en ben daarom bang dat ik snel fouten ga maken aangezien het in het engels is. Normaal ben ik wel goed in engels(vooral schrijven) maar dit brengt toch bepaalde druk met zich mee!

tips?
 
morgen sollicitatiegesprek voor mijn stage in amerika. Is een bedrijf hier in nederland die naar mijn school komt. Deze staat weer in contact met de hotels in amerika. Ben best wel zenuwachtig:$ en ben daarom bang dat ik snel fouten ga maken aangezien het in het engels is. Normaal ben ik wel goed in engels(vooral schrijven) maar dit brengt toch bepaalde druk met zich mee!

tips?
Vooral niet zenuwachtig zijn :) Maar verder iig laten blijken dat je intelligent bent/initiatief toont/geinteresseerd bent enz. En zorg ervoor dat jij ook vragen stelt.
 
Zoals elke vrijdag een halfe dag stage lopen. van 8 tot 12 en dan vrij. Vanuit school wordt dit gewoon gezien als een hele stage dag. Wat wil je nog meer :W
 
Dit jaar schakeljaar aan het doen of?

Nee ik zei het idd verkeerd. Vanaf september het schakeljaar in. Dan naar de master. Heb jij nog masterplannen?

morgen sollicitatiegesprek voor mijn stage in amerika. Is een bedrijf hier in nederland die naar mijn school komt. Deze staat weer in contact met de hotels in amerika. Ben best wel zenuwachtig:$ en ben daarom bang dat ik snel fouten ga maken aangezien het in het engels is. Normaal ben ik wel goed in engels(vooral schrijven) maar dit brengt toch bepaalde druk met zich mee!

tips?

Inderdaad, als je zelfverzekerd en spontaan overkomt ben je zeker al op de helft. Toon initiatief en maak er profijt van dat het ook geen dagelijkse bezigheid is van de afgevaardigde. Dat is denk ik een belangrijk punt!
 
Last edited:
Zoals elke vrijdag een halfe dag stage lopen. van 8 tot 12 en dan vrij. Vanuit school wordt dit gewoon gezien als een hele stage dag. Wat wil je nog meer :W

Dit soort crap kan ik echt niet uitstaan :X

Sommige gasten uit me klas hebben dat ook, of eens per 2 weken een gehele dag vrij, ik heb dat niet :X maak de langste dagen, langst reizen, en ik krijg helemaal geen vrije shit :(

wel weekend nu :W chille
 
Ik had in totaal iets van 6 vrije dagen die ik op mocht nemen (20 weken stage)

4 dagen in de week van 8 tot half 6 + reistijd.. Scheelde wel dat het een relaxe werkplek was, met leuke collega's en een behoorlijke stagevergoeding :)
 
Nee ik zei het idd verkeerd. Vanaf september het schakeljaar in. Dan naar de master. Heb jij nog masterplannen?
Als ik een master ga doen dan zal dat organisatie wetenschappen worden in Tilburg, heel wat anders dan techniek dus, het lijkt mij wel een mooie combinatie :) Of het moet zijn dat de arbeidsvoorwaarden van een baan die ik aangeboden kreeg zo goed zijn dat ik ga werken.
 
mijn stage op vaste locatie is 3 dagen werken geen geld
evenementen meedraaien krijg ik normaal betaald:)

straks als ik niveau 3 van beveiliging ga doen(wat dus al zkr is) ga ik gelijk begin zomer vakantie naar aruba waar alles gefinancierd word + dat ik loon krijg doordat er van de niveau 3 klas een aantal afhakers waren wat bij word gevuld uit onze klas mits je dat wou :D
keuze makkelijk gemaakt tog:D
niveau 3 duurt 2 jaar en ga dus in totaal 3 keer een half jaar naar aruba+ralf+
 
in 20 weken...mag ik 80 vrije uren opnemen van het bedrijf...hehe...dat zijn 2 dikke weken.

heb dus ook al gewintersport :W...en de rest komt niet op denk ik..vrijdagje vrij etc als ik het weekend een race heb:)(texel..qua boot etc)
 
Back
Top