Stage lopen

ik kreeg altijd wel betaald. Tijdens me laatste stage was het ongeveer 300 euro per maand voor 3 dagen per week.
 
dat is relaxed.
Ik in mijn eerste stage wel hier niet.
ze hebben het meer over een "beloning" dus waarschijnlijk aan het einde iets van een computer onderdeel ofzo.

Ga vanmiddag wel vragen om reiskosten vergoeding.
ik kom met de auto, hebben ze nu al 3x gebruik van gemaakt door mij te laten rijden.
(die km moest ik opschrijven) maar ja ga het gewoon vragen.

Stage ligt verveld, 20 min met de auto of 45 min met de bus en nog 15 min lopen.
keus lijkt me makkelijk als je beschikking over een auto heb.
 
Ik krijg helemaal niks.

2 dagen in de week daar. Van augustus af of zo september, zoiets. Eerst 4 dagen in de week nu dus 2 dagen in de week en af en toe een hele week. Zou wel graag willen dat ik wat kreeg betaald maar jah.
 
zie ik eruit alsof ik op schema loop :+

:D

Ken er ook wel een zooitje die niet op schema lopen/niks meer uitvoeren. Is zelfde lichting als jij bent.

Zijn er maar een stuk of 4 die nu bezig zijn (incl mn broertje). Stuk of 5 werken nu of liggen hele dagen op dr nest :+
 
:D

Ken er ook wel een zooitje die niet op schema lopen/niks meer uitvoeren. Is zelfde lichting als jij bent.

Zijn er maar een stuk of 4 die nu bezig zijn (incl mn broertje). Stuk of 5 werken nu of liggen hele dagen op dr nest :+

nja ik heb alst goed is over 2 weken genoeg punten om af te studeren. maar dan is t dus al april. dan zou ik dus al mn hers moeten halen + afstuderen voor juni om nog naar EUR (erasmus) te kunnen in september.
Dat wordt voor mij dus waarschijnlijk een weggegooid jaar
 
ik heb ook zeer relaxte stage.

krijg 600 excl reiskosten per maand...20weken lang..dus 5maanden..

afstuderen op MBO niveau

en bedrijf in de techniek....kan goed beunen etc...ze hebben leuke apparaten

maar hoop meer op een bijbaan aan het eind..ipv door blijven bijverdienen in de supermarkt.
daar wordt ik te simpel van de laatste tijd
 
ik begreep dat die alleen startten in september... geen februari-instroom dus..?

Stel dat je blok 1 mist, dan kan je die net zo goed toch het jaar erop doen? Alleen begin je met die schakel en ik weet niet of daar nog speciale eisen aan zijn (soort bindend studie advies).

Bij de reguliere bacheloropleiding kon het in ieder geval wel.
 
ik heb ook zeer relaxte stage.

krijg 600 excl reiskosten per maand...20weken lang..dus 5maanden..

afstuderen op MBO niveau

en bedrijf in de techniek....kan goed beunen etc...ze hebben leuke apparaten

maar hoop meer op een bijbaan aan het eind..ipv door blijven bijverdienen in de supermarkt.
daar wordt ik te simpel van de laatste tijd

Waar werk je dan? en waar bestaat je stage uit?
 
Heb vandaag gesolliciteerd @ auto garage Joosse ( Ford ) @ Vlissingen als schade hersteller. Hij wil het met me proberen. Jammer genoeg pas na de grote zomer vakantie. Anders had ik wel kunne gan werke van de zomer. :( Tis trouwens voor BBL opleiding , werkend leren dus. 4 dagen in de week werken en 1 dag naar school. :W
 
Stel dat je blok 1 mist, dan kan je die net zo goed toch het jaar erop doen? Alleen begin je met die schakel en ik weet niet of daar nog speciale eisen aan zijn (soort bindend studie advies).

Bij de reguliere bacheloropleiding kon het in ieder geval wel.

ok thx. kzal nog eens informeren dan.
hoe heet je broertje nou trouwens?
 
Waar werk je dan? en waar bestaat je stage uit?

ik doe werktuigbouwkunde mbo nivo 4...en afstudeerrichting tekenen/construeren.

dus een tekenstage..maar kon er zeker ook terecht voor werkplaats.(loop nog een stagaire @ werkplaats)
het zit in klaaswaal..ikzelf woon in dordrecht dus opzich nog een stukje rijden.

ik doe het tekenwerk waar hun niet aan toekomen.
dus voor klanten nette tekeningen maken van hoe onderdelen/producten eruit komen te zien.
ben er met het hoofddoel heengegaan om een 3D CAD bibliotheek in te richten in IronCAD...alleen daar nog weinig aan te gekomen.
ik beviel wel goed met tekenkunsten en werk nu 80% van de tijd aan de compactkraan.
kleine kraan die 10ton/meter kan tillen. en door een gewone loopdeur past.
deze moeten echter af voor de beurs volgende maand in ahoy en in munchen.
dus wel gewaardeerd werk!


zoek je nog een stage oid btw:)?
 
Last edited:
ik doe werktuigbouwkunde mbo nivo 4...en afstudeerrichting tekenen/construeren.

dus een tekenstage..maar kon er zeker ook terecht voor werkplaats.(loop nog een stagaire @ werkplaats)
het zit in klaaswaal..ikzelf woon in dordrecht dus opzich nog een stukje rijden.

ik doe het tekenwerk waar hun niet aan toekomen.
dus voor klanten nette tekeningen maken van hoe onderdelen/producten eruit komen te zien.
ben er met het hoofddoel heengegaan om een 3D CAD bibliotheek in te richten in IronCAD...alleen daar nog weinig aan te gekomen.
ik beviel wel goed met tekenkunsten en werk nu 80% van de tijd aan de compactkraan.
kleine kraan die 10ton/meter kan tillen. en door een gewone loopdeur past.
deze moeten echter af voor de beurs volgende maand in ahoy en in munchen.
dus wel gewaardeerd werk!

hier een linkje:

http://www.reedijkhydrauliek.nl/rh/

kijk voor de lol bij producten...is wel leuk om te zien.

en om bij te beunen..zie mijn topic..wat je kan maken met een waterstraalsnijder :D

zoek je nog een stage oid btw:)?

Joh, ik werk haast alleen maar met mts-ers :) allemaal werktuigbouwkunde.

Ik heb al een stage plek, bij stork gears in rotterdam zuid :)
 
Back
Top