Stage lopen

@ Cinisi: Koning man!

De stage van mn volgende opleiding zou ik ook graag in het buitenland willen doen. Persoonlijk heb ik er alleen een beetje moeite mee dat ik mn vriendin dan een tijd (9mnd) achter laat. Ik heb totaal geen heimwee, maar dat houd me toch wel tegen.
 
@ Cinisi: Koning man!

De stage van mn volgende opleiding zou ik ook graag in het buitenland willen doen. Persoonlijk heb ik er alleen een beetje moeite mee dat ik mn vriendin dan een tijd (9mnd) achter laat. Ik heb totaal geen heimwee, maar dat houd me toch wel tegen.

heb mijn dinnetje ook nog thuis zitten :p

wat voor opleiding doe je? ik zou evt wel wat bedrijven kunnen opzoeken hier in de buurt
 
heb mijn dinnetje ook nog thuis zitten :p

wat voor opleiding doe je? ik zou evt wel wat bedrijven kunnen opzoeken hier in de buurt

Ik ga vanaf augustus een master Systems & Control (regeltechniek) doen aan de TU Delft. Voordat ik ga afstuderen zijn we alweer anderhalf jaar verder dus misschien is dat een beetje vroeg. Thanks anyway!

Overigens zou Australie wel goed uitkomen aangezien mn oom daar woont. :)

Hoe lang moet je nog?
 
stage tot mid juli en dan rijden we vanuit melbourne langs de ooskust richting het great barrier reef.. hebben 3,5 week vakantie duzz :)
en terugweg dus 3 daagjes thailand :p

ik wil na mn hbo nog uni doen.. is het over het algemeen in delft beetje stage gericht ook? want dat is wel een van de dingen die ik bij studies belangrijk vindt om de praktijk op te doen. Ik doe overigens industrieel product ontwerpen - aan de tudelft wordt dat dus IO. weet jij daar zo iets van? qua stages enzo dan? :)
 
zo net even briefje geschreven waarom ik naar miami wil:)

Motivation:.

Weinig op aan te merken :)

Paar kleine dingetjes :p

Surroundings? Environment.

We will be faced with new challenges --> We will be facing new challenges

Team with up with --> de eerste 'with' weglaten

Maarja, zoals ik al zei....kleine dingetjes waar ze je waarschijnlijk niet op af zullen rekenen :)
 
nou ik loop hier nu 4 weken en begin het zat te worden :p
leuk bedrijf maar afstudeer opdracht is saai.
Ik doe een ict studie en moet dus een web bassed applicatie maken, in een door hun aangeven taal. (asp.. ik wil php :p).

maar ja nog 3.5 week full time en daarna tot half juni maar 2 dagen.
 
ik zoek nog een afstudeeropdracht voor HBO commerciele economie.
het liefst max 3 maanden ofzo. als iemand toevallig iets weet of ideeen/ tips heeft :)?
Oja, in Rotterdam e.o als het even kan.

Die afstudeergroep is toch al een tijdje bezig, Marc?
 
im000230_1.jpg


Betoog over hem aan het schrijven. Nog 1,5 voor de deadline verloopt :+

Johan Huizinga btw.
 
Mensen nog tips voor op stage
hans en ik vervelen ons :p

Hier nog 1!
Zit hier al vanaf 28 augustus, begin t toch wel zat te worden.
4 dagen in de week, 40 weken. Na donderdag nog 12 weken. Wil verdomme gewoon weer naar school, luizenleventje:p

www.dutchmaffia.nl is wel een een tijddodertje voor op stage trouwens, misschien iets voor jou en Hans?:p
 
Back
Top