Stage lopen

ik loop nu 6 weken stage bij een woningstichting, bevalt me wel goed. Ik doe niet teveel, maar ook niet te weinig ideaal dus. Verder krijg ik een stage vergoeding van 350 in de maand (mbo niveau) Is niet slecht d8 ik zo
 
Als ik het zo lees doen jullie echt geen kk op je stage :D

Ik wou dat ik lekker kon pc-e!

Loop 40 uur per week stage, beetje jammer dat het reizen al 1.5 uur is, en ook weer terug :( ben elke dag z'n 12 uur van huis. Wel redelijk chille vergoeding heb ik, meeste van de klas dus dat is wel chill.

Ik Ben momenteel werkzaam als onderhoudsmonteur, hierna weer verder leren, zet voornamelijk tanradkasten, hulpvermogen kasten etc in elkaar. best lange dagen zo, 5.45 op. 18.00 weer thuis.
 
Loop nu net 3 weken stage bij Ype kramer automaterialen wel chill werk beetje in de winkel klanten helpen en wat klusjes doen. Mah krijg nix betaald.
Moet nu nog 7 weken. (40 uren per week)

Vorig jaar heb ik 10 weken bij halfords stagegelopen maar dat was echt niks aan. Eerste paar weken alleen maar vakken gevuld en fietsen inelkaar gezet.
 
Loop sinds paar weken mijn 2de stage bij een ontwerpbureau in Enschede,
leuk werk, leuke collega's.. komt wel goed dus :)
 
Over een maandje begin ik aan mijn 1e stage periode van 25 weken. Daarna nogmaals een periode van 25 weken.
1e periode is bij Designhotel La Bergére in Maastricht. Stagevergoeding is belachelijk hoog, komt overeen met een normaal fulltime maandloon :eek:
Alleen werken met verschillende diensten :( Maar dat is ook te verwachten in een hotel

2e stageperiode is bij BCD-Travel in Eindhoven. Werken volgens kantooruren en dat is veel fijner als bij een hotel. Alleen het op en neer reizen gaat me denk ik tegenvallen. Stagevergoeding is hier ook weer lekker hoog :)
 
Valt wel mee, je kan tot like 11k bijverdienen zonder dat je gezeik krijgt...

Niet allee dat. Als je richting minimum loon gaat, wordt het gezien als verkapt dienseverband. En dan kan je ook nog belastig betalen, jij gezijk en je werkgever 100% boete met terugwerkende kracht.
 
krijg volgende week te horen of ik jaar naar Amerika/Engeland Of belgie mag voor stage in een hotel/restaurant:) Heb er wel zin in eigenlijk:)
 
Loop nu net 3 weken stage bij Ype kramer automaterialen wel chill werk beetje in de winkel klanten helpen en wat klusjes doen. Mah krijg nix betaald.
Moet nu nog 7 weken. (40 uren per week)

Vorig jaar heb ik 10 weken bij halfords stagegelopen maar dat was echt niks aan. Eerste paar weken alleen maar vakken gevuld en fietsen inelkaar gezet.

In LWD? Was jij toevallig laatst (3 weken geleden ofzo) dat figuur dat mij hielp met zoeken naar loctite? :D
 
Dat "figuur" :p

Ik loop nu vanaf september stage (ICT netwerkbeheer). Opzicht heb ik erg veel geluk gehad. Ik kon kiezen uit 2 bedrijven, de 1e betaalde 300euro de maand, was 10min reizen, maar wel de hele dag computers aansluiten, beetje dingen installeren en helpdesk / loopjongen spelen. De 2e betaalde 210 euro per maand (inc reiskosten) is 30min rijden + 10min lopen.

Uiteindelijk voor de 2e gekozen, gelukkig maar. Ik heb hier een overgang mogen meemaken van het netwerk, alles over op glasvezel / gigabit. 8 nieuwe servers neergezet (heb er een aantal zelf mogen installeren) en ik word regelmatig alleen op lokatie gestuurd (is nooit verder als 5min rijden)

al met al een erg relaxe stage :W
Ik heb deze week een gesprek gehad bij een ander bedrijf, daar kan ik mogelijk gelijk aan de slag en een aantal vervolg cursussen volgen... hopen dat ik daar word aangenomen.
 
Ik loop dus stage bij www.procore.nl

Advies-bureau voor facility management & huisvesting..

Wij geven dus advies, en lossen vraagstukken op voor externe bedrijven. We worden dus ingehuurd voor spoedklussen. Je kan dan denken aan grote bedrijfsverhuizingen van grote organisaties (ben nu bezig met de verhuizing van Tele2 van Amsterdam naar Diemen).

Verder doen we ook ontwerpen van gehele panden. Zo hebben we onder andere het nieuwe pand van Talpa geheel ingericht, doen we onderzoeken, re-organiseren we alle facilitaire afdelingen van Rijkswaterstaat & enkele ministeries en ben ik zelf nog bezig met het opstellen van een meerjaren onderhoudsplan plan voor alle vestigingen van Rexel in Nederland...
Dat moet over 9 dagen klaar zijn, dus ik ga maar snel weer verder :).

Ohjah.. mijn vergoeding is niet spetterend: 300 euro p maand, daarentegen heb ik een telefoon + laptop van de zaak, en krijg ik waarschijnlijk over 3 weken ook een auto van de baas. :W

Nu gewoon laten zien wat ik waard ben, en hopen dat ik dan een part-time baan daar kan krijgen, totdat ik afgestudeerd ben.. Dan zou ik gewoon goed binnen zijn :)
 
VInd het wel jammer dat ik echt geen cent krijg op mijn stage. Als mijn scooter sneuvelt door slijtage kan ik weer alles uit mijn zak betalen.

Ik loop er stage vanaf het begin van mijn schooljaar. Eerst 4 dagen in de weke nu 2 dagen in de week tot juni aan toe. Loop dus stage bij NNTG in Drachten. Groothandelaar in motoronderdelen. Ik vermaak me daar wel en gezellige mensen. Dus daar gaat het mij om. Zolang ik mij er maar vermaak.
 
Ik ben zojuist aangenomen bij een automatiserings bedrijf voor MKB :W
na mijn stage kan ik aan de slag! (Ander bedrijf als waar ik stage loop, ik kon hier ook blijven werken, maar ik loop stage bij een stichting met weinig doorgroeimoelijkheden en een lager salaris als een bedrijf) Maandag heb ik een gesprek over het salaris ed. Ik heb bij deze werknemer de mogelijkheid om de MCSE cursus te volgen :W

Heb er echt zin in
 
Loop nu net 3 weken stage bij Ype kramer automaterialen wel chill werk beetje in de winkel klanten helpen en wat klusjes doen. Mah krijg nix betaald.
Moet nu nog 7 weken. (40 uren per week)

Vorig jaar heb ik 10 weken bij halfords stagegelopen maar dat was echt niks aan. Eerste paar weken alleen maar vakken gevuld en fietsen inelkaar gezet.

Welke Halfords dan? Centrale of die in de stad naast de Mac? Ik loop nu stage bij De Centrale(bij mediamarkt etc), maar als je daar je best doet, hoef je dus echt niet veel bij te vullen of fietsen in elkaar te trappen, maar gewoon klanten helpen en shit verkopen etc.:)
 
@manta ehm nee dat figuur was ik niet;)
@Gideon Ja was bij de centrale;) maar de eerste 3 weken o.i.d was het echt veel fietsen inelkaar zetten enzo.. En kon emt sommige ook neit echt opschieten. Dus ben maar naar ype kramer gegaan waar ik het dus veel chiller vind.
 
Back
Top