Bij pre-masters kan je vrijwel nooit instromen omdat je dan toch in het gedrang komt voordat je de master mag gaan doen.ok thx. kzal nog eens informeren dan.
hoe heet je broertje nou trouwens?
Vooral niet zenuwachtig zijnmorgen sollicitatiegesprek voor mijn stage in amerika. Is een bedrijf hier in nederland die naar mijn school komt. Deze staat weer in contact met de hotels in amerika. Ben best wel zenuwachtig:$ en ben daarom bang dat ik snel fouten ga maken aangezien het in het engels is. Normaal ben ik wel goed in engels(vooral schrijven) maar dit brengt toch bepaalde druk met zich mee!
tips?
Dit jaar schakeljaar aan het doen of?
morgen sollicitatiegesprek voor mijn stage in amerika. Is een bedrijf hier in nederland die naar mijn school komt. Deze staat weer in contact met de hotels in amerika. Ben best wel zenuwachtig:$ en ben daarom bang dat ik snel fouten ga maken aangezien het in het engels is. Normaal ben ik wel goed in engels(vooral schrijven) maar dit brengt toch bepaalde druk met zich mee!
tips?
Dat was eigenlijk mijn opmerking he Erik, had jij even geluk dat ik het voor de verandering eens druk had hier @ stage :+
Nee godverdomme, ik moest ontvangst nakijken en daarna inboeken
Ja, in tegenstelling tot jou, lamme
Zoals elke vrijdag een halfe dag stage lopen. van 8 tot 12 en dan vrij. Vanuit school wordt dit gewoon gezien als een hele stage dag. Wat wil je nog meer :W
Als ik een master ga doen dan zal dat organisatie wetenschappen worden in Tilburg, heel wat anders dan techniek dus, het lijkt mij wel een mooie combinatieNee ik zei het idd verkeerd. Vanaf september het schakeljaar in. Dan naar de master. Heb jij nog masterplannen?
Stage he :X gelden er weer andere regels :X