Speedboer NRG-SR Malossi MHR Speed 2004

Speedboer said:
test ...

Foto=BX36ZNJR

whoedihooohhh, vette uitlaat swa, is het een aca dpr, dus n aca speed of gewoon berekend, dat ding van jou blijft ook maar groeien:p, en btw wrom de radjes 8terelkaar op je scootr??, dit is volgend mij tog een nadeel, omdat het 2e radje dan minder goed zijn warmte vrij kan doordat er warme lucht van het 1e radje doorheen komt...
 
Wallston LC said:
whoedihooohhh, vette uitlaat swa, is het een aca dpr, dus n aca speed of gewoon berekend, dat ding van jou blijft ook maar groeien:p, en btw wrom de radjes 8terelkaar op je scootr??, dit is volgend mij tog een nadeel, omdat het 2e radje dan minder goed zijn warmte vrij kan doordat er warme lucht van het 1e radje doorheen komt...


Bedankt man :) is gewoon DPR @ MHR Team 2004 , met aangepaste flens en kortere bogt.

en radjes heeft gewoon voordeel :) heel veel meetings kan je niet warm rijden, dus zit gewoon goed zo :)
 





--- KHEB TOPIC SCHOON GEMAAKT!! REST VAN HET PROJECT KAN JE VINDEN OP DE EERSTE PAGINA , IK WERK VANAF NU MET GROOTERE FOTOS!! ---




Oke hier de beloofde Update!!
ik had nog geen fotos van de vorrige keer! dus die komen nu!
Fotos Underseat:

Foto=OOZC8CPI

Foto=G384F6Z8

Foto=RBQMCBK6

Foto=6CJMGRHV

Foto=ACXAFIJL

Foto=DIIIGCHY

Dat waren ze!

Vandaag dus weer wezen beunen met Men Makker vincent
Tot nu toe meeste bezig geweest met de het rechte gedeelte, dat zit nu zo onderhand wel goed, nu gaan we vanaf volgende keer de zijkanten enzo afmaken begint al ergens op te lijke :w
Of je maakt er gewoon ff fotos van??

Foto=DYFG3PEY

Foto=SOFZBNPC

Foto=PHCUPMBS

Foto=UJ44MEUQ

Foto=7ZXYK4R7


zoals je nu zit, boven/onder het rooster is het mooi recht rest moet nog gebeuren! :w


Had Vandaag nix te doen ff fotoje gemaakt van NRG en ARK samen alle 2 uitlaat loos

Foto=LXXMFHOV


heb owk ff de oranje Stripe op me zadel gemaakt, en waar in het Chroom SPEEDBOER Staat, moet dan in het Oranje NRG-SR komen Zoals Text aan het begin van topic heb er owk ff paintje bij gebouwt

Foto=ORL87NST

Foto=XPPETEUR

Foto=RKCHLIH6


Heb net mijn Nieuwe uitlaat binnen gekregen !! van Piet, Maker van DPR!
:w

Foto=V8C4HQSW


Naja vond de pot niet zomooi dus heb ik die owk meteen maar eventjes gepolijst
Voor / Na

Foto=C7VBLJVD

Foto=LJUVH6L7


hier ff in mekaar gezet

Foto=6NZE7M3B

Foto=LRDX3Z4U

Foto=AECMDBWO


Hier hebk um ff vlug onder men scooter gemikt :w vind um zelf ERRUGG ruig staan !

Foto=Y3OICSGE

Foto=BX36ZNJR

Foto=ZI4EODZA

Foto=MDKWTHSX

Foto=ZQXYVZPL


Ben net Alweer bezig geweest !

kheb wat leuks met me zadel, heeft nog totaal niemand
Monoseat is eraf, word op mijn underseat gebeunt, en mijn voorzadel kan nu zoals een aerox open dus dan gaat strax alleen voorzadel open om te tanken !!

Foto=VTIQR7MW

Foto=87HBE4I4

Foto=I4AKPHPJ


Hierboven zie je het zadelke
Hieronder zie je het Tankje Runner oli tankje + Pijpje nog keer ? Heb um even lekker onder de oli gesmeert

Foto=RGV48NNX

Foto=YHDOBS3B



Dat wat het dan weer voor vandaag :)
Ik ga Zondag op vakantie, lekker naar Frankrijk ;) dus dan zullen er even geen update's meer zijn, op lelystad ben ik wel gewoon aanwezig! 8P
 
Dankje :D maar zadel is gewoon maar un ZELFMAAK zegmaar :p hij word nog gemaakt bij iemand die dat ken, die zoek ik dus nog :) die mijn zadel zo wil maken zoals ik hem wil :)
 
Back
Top