Speedboer NRG-SR Malossi MHR Speed 2004

jahwel hoor , dat zwarte is juist geen afbladdring ;) maar dat is wat ik heb weg geschuurd zodat het juist wel blijft hechten! ;)
en die lampen, sja die wel jah maarja dat was om ff kleur te testen voor ander project ;)!
 
Ben weer stukkie verder met Boersler Underseat :D :w

heb even een helpend handje gekregen van met Boer Genootje Vincent :D!
hier wat fotos van de underseat nu , morgen gaan we er aan verder, komt snel voortgang in :D!


Weer update :D

Ben Vandaag weer verder geweest aan mijn underseat!! met vincent :D hijs egt strak geworre!! fotos moetk nog alleen even krijgen van vincent :D dan post ik ze!
verder ben ik naar zwolle geweest met jeroen (Crossboer) en hebben we de MHR CROSS Beta Op Gehaald :)!



EN IK BEN VANDAAG 1 JULI JARIG!! :D 8P 8P :):)
 
Oke hier de beloofde Update!!
ik had nog geen fotos van de vorrige keer! dus die komen nu!
Fotos Underseat:


Dat waren ze!

Vandaag dus weer wezen beunen met Men Makker :rolleyes: vincent :p
Tot nu toe meeste bezig geweest met de het rechte gedeelte, dat zit nu zo onderhand wel goed, nu gaan we vanaf volgende keer de zijkanten enzo afmaken :) begint al ergens op te lijke :w
Of je maakt er gewoon ff fotos van??


zoals je nu zit, boven/onder het rooster is het mooi recht :) rest moet nog gebeuren! :w
 
orgineel nou nee!


beetje jammer dak nu opeens overal nrg roostertjes zie opduiken :|




edit:/ was meer dak ff pist was majah leuk project verder suc6
 
Last edited:
Hardcore-aerox said:
orgineel nou nee!


beetje jammer dak nu opeens overal nrg roostertjes zie opduiken :|

Dan staat je nog wat te wachten -:- Net alsof jij de eerste was, ik had het al eeuwen op het forum staan, en ik heb het ook weer van ander..

Lekker belangrijk trouwens. Zo lang degene die de scoot bouwt het maar mooi vind, of bouw jij soms scooters omdat forumfriendjuhs het mooi/origineel moeten vinden?

Voor de topicstarter: leuk bezig 8)
 
heej man bedankt :)

en jah F12 AC heeft gelijk, alles aan mijn scooter is orgineel. ik zoek nix bij anderen, alles wat doe zijn mijn eigen iedeetjes, dus boeie dat TOEVALLIG dat meerdere mensen al hebben, I DONT CARE !
 
Back
Top