Speedboer NRG-SR Malossi MHR Speed 2004

Had Vandaag nix te doen :p ff fotoje gemaakt van NRG en ARK samen :) alle 2 uitlaat loos :p

heb owk ff de oranje Stripe op me zadel gemaakt, en waar in het Chroom SPEEDBOER Staat, moet dan in het Oranje NRG-SR komen Zoals Text aan het begin van topic :) heb er owk ff paintje bij gebouwt:p


Heb net mijn Nieuwe uitlaat binnen gekregen :D!! van Piet, Maker van DPR! :)
:w

Naja vond de pot niet zomooi dus heb ik die owk meteen maar eventjes gepolijst :rolleyes:
Voor / Na


Gepolijst krijg je niet altijd even goed op de foto zoals jullie weten :'(
Naja hier nog een int geheel gepolijst :)


Dat was het weer dan :)
 
zadel hoes is gewoon mijn EIGEN ontwerp VOOR de egte maker daak:p zodat hij ziet hoe ik het wil :) dusja ziet er idd nog niet super uit:p
 
dankje voor de leuke VELE reacties :| :p haha
ben benieuwd hoe die rijd met nieuwe uitlaat. moet alleen nog even de yasuni ophaning uitboren :)
 
is wel een vette pijp maar welke specs heeft dat ding of waar is dat ding op gebaseerd?
voor de rest vind ik het wel vet allemaal ;)
 
Ben net Alweer bezig geweest :D!

kheb wat leuks met me zadel, heeft nog totaal niemand :)
Monoseat is eraf, word op mijn underseat gebeunt, en mijn voorzadel kan nu zoals een aerox open :D dus dan gaat strax alleen voorzadel open om te tanken :D!!

Hierboven zie je het zadelke :)
Hieronder zie je het Tankje :) Runner oli tankje + Pijpje nog keer ? :p Heb um even lekker onder de oli gesmeert :D:p
 
Ik vindt het er naar mening een beetje gaar eruit zien. Beetje beun.
Waar ik op doel?
-zadel constructie open/dicht. Framebuis erdoor? een simpel scharniertje.
- het verzagen van buddybak voor passing
- Radiateuren ophanging

[just my opinion]
 
jah maarja jij zeurt iets teveel ;)
en jouw mening doet me eigk nix :z

Maarja, de bak dat daar allemaal in is gefreest is omdat het anders niet paste, en kheb er al zo min mogelijk uit gehaald, :S en dat zie je niet als de kappen erop zitten. dus so wat?? en zadel opening ken niet anders, dan gewoon met schanieren, verder is er geen optie, en hoeft alleen maar open voor keertje te tanken, dus boeit owkal geen ene K*t. enja ut blijft tog JOUW mening. en kweet btw niet wat je bedoelt met RADIATEUR OPHANING, maare die hangt daar super goed :| zit muurvast, dusja :L
naja nu niet boos worre, dit was owk maar MIJN Mening he, mag ik owk wel vertellen tog? ;)

bij jouw : Geen zadel ??
100 Gaten in je Bak 8P
 
Ga je serieus kijken bij mijn project om te kijken of dat beun is?
En mijn doel is totaal niet om mijn mening jou wat te laten doen....
Ik geef mijn reactie op wat ik zie.
Ik vindt alleen dat het veeeel netter kan.
En reageren op mijn project doet dat in mijn project [als hij weer in de lucht is]
Want je gaat nu offtopic in je eigen topic.

Maar succes! :rolleyes:
 
mja, oke dan:S maare je oordeelt owk veelste snel :S mijn is nog lang niet klaar dusja, en dat die stang wit is in me frame, was owk maar ff voor meeting best, meter dan een roest buis, frame word nog wit gecoat etc, en strax alle kappen erop enzo, dan zie je er allemaal helemaal nix van :S dusja daarom vind ik je mening beetje , Flauw zegmaar , maarja
 
- Ik heb niets over die stang (kleur) gezegd
- Je kan netjes frezen en slordig frezen, dit is het laatste, Je zou de randjes kunnen vrijschuren van bramen
- Radiateuren. De bovenste is standaard. De onderste hangt met tyraps aan de slangen vast.
- En ook een rad kan netjes vast zitten of slordig, wederom het laatste dus.

Dat bedoel ik.

En laat ik 1 ding over mijn project in jouw topic zeggen.
Of je het mooi vindt of niet, als het netjes gebeurd is het goed.

En wederom succes met het afwerken...
 

nouw dan wil ik dat je tog even naar die foto kijkt. volgens mij zit hij niet vast getypraped ? of ben ik nouw zo scheel. en die typrapés op de slangen zitten allang klemmen op, omdat ik toen TOEVALLIG 1 klem tekort kwam want ze waren op :|

naja bedankt voor het succes! jij succes met het lenen van andermans spullen
heb er nix meer aan toe te voegen
 
Mja, zo ziet het er beter uit ja. Ik reageerde ook op wat er op de laatste fotos zichtbaar was. Maar ook dat kan netter, maar dat ben ik. :rolleyes:

*dus dat lenen gaat nergens over :rolleyes: *
 
link doet t wel, gewoon kopieren en plakken in een nieuw scherm van internet explorer, dan doet ie t wel en daar is op te zien hoe hij de rads heeft opgehangen
 
naja oke dan :) genoeg hierover, ik weet iets beters, ZODRA ik zeg HIJ IS AF, dan maak ik overal fotos van, dan mag je nog een keer oordelen :)
naja ik accepteer je succes en ga lekker verder : BEUNEN : 8P
 
test ...

Foto=BX36ZNJR
 
Back
Top