Vinnie Well-Known Member 31 January 2011 #61 nee uiteraard laat ze jou niet rijden. :+ jij moet dat vertellen ? lijkt mij dat de lease dat aan geeft?
nee uiteraard laat ze jou niet rijden. :+ jij moet dat vertellen ? lijkt mij dat de lease dat aan geeft?
W Wesking Well-Known Member 31 January 2011 #62 Nope, ze kan ook gewoon hele jaar met gewone banden rijden! Is service van de leasmaatschappij! Dus ff naar de dealer en gewoon de gewonen velgen er weer op!
Nope, ze kan ook gewoon hele jaar met gewone banden rijden! Is service van de leasmaatschappij! Dus ff naar de dealer en gewoon de gewonen velgen er weer op!
Dirk. Well-Known Member 1 February 2011 #64 Arne said: Gc ban request..verlos ons van deze knaap. Click to expand... +1 xD :$
Loek92 Well-Known Member 2 February 2011 #72 Over 28 dagen krijgen wij hier de nieuwe Astra als het goed is, en ik mag er dan wél in rijden:+ Goede kleur kan ik niet vinden trouwens8P Op dit moment hebben we tijdelijk dit: Mijn moeder rijdt dit: Verder staat er nog een Twingo van mijn zus Geen auto, maar dit rijdt mijn vader ook nog: [ir]http://www.randyswart.com/images/BMWR1150RT.jpg[/ir] Wel weer genoeg internet plaatjes voor vandaag
Over 28 dagen krijgen wij hier de nieuwe Astra als het goed is, en ik mag er dan wél in rijden:+ Goede kleur kan ik niet vinden trouwens8P Op dit moment hebben we tijdelijk dit: Mijn moeder rijdt dit: Verder staat er nog een Twingo van mijn zus Geen auto, maar dit rijdt mijn vader ook nog: [ir]http://www.randyswart.com/images/BMWR1150RT.jpg[/ir] Wel weer genoeg internet plaatjes voor vandaag
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 2 February 2011 #74 Snap die vrachtwagens echt niet joh, en dan al helemaal niet met een vrouw erin
Dirk. Well-Known Member 2 February 2011 #76 ::Michel:: said: Snap die vrachtwagens echt niet joh, en dan al helemaal niet met een vrouw erin Click to expand... Tjah, wat valt er aan te snappen? Wat valt er trouwens te snappen aan een oude Golf 1 die niet eens over een drempel kan?
::Michel:: said: Snap die vrachtwagens echt niet joh, en dan al helemaal niet met een vrouw erin Click to expand... Tjah, wat valt er aan te snappen? Wat valt er trouwens te snappen aan een oude Golf 1 die niet eens over een drempel kan?
Wouter H.A.L.V.U. 2 February 2011 #78 Wesking said: Mams rijd nieuwe Astra 1.4T 140pk Alles erop en eraan, 19" lichtmetaal eronder, lederebekleding, stoelverwarming ed.. Autootje van 33k! Pa rijd in een 2005 megane! Simpel model! 1.6 (weet niet hoeveel pk) Click to expand... Weten we meteen wie de broek aan heeft thuis...
Wesking said: Mams rijd nieuwe Astra 1.4T 140pk Alles erop en eraan, 19" lichtmetaal eronder, lederebekleding, stoelverwarming ed.. Autootje van 33k! Pa rijd in een 2005 megane! Simpel model! 1.6 (weet niet hoeveel pk) Click to expand... Weten we meteen wie de broek aan heeft thuis...