D@ve Retired 22 March 2012 #401 Ford wordt met het jaar lelijker, de focus 1 was nog echt een mooie auto om te zien, daarna ging het berg afwaarts. Nu lijken ze gewoon op een Koreaans 13 in een dozijn autootje. En de kwaliteit blijft belabberd en ze blijven roesten.
Ford wordt met het jaar lelijker, de focus 1 was nog echt een mooie auto om te zien, daarna ging het berg afwaarts. Nu lijken ze gewoon op een Koreaans 13 in een dozijn autootje. En de kwaliteit blijft belabberd en ze blijven roesten.
Hans F. Well-Known Member 23 March 2012 #402 D@ve said: ze blijven roesten. Click to expand... dat vat het eigenlijk wel goed samen
Robert Superrrjoden! 23 March 2012 #403 Imo is de Focus 3 1 v/d mooiste betaalbare wagons op het moment.
Machiel. MFabrications 23 March 2012 #404 Maatje van mij heeft een '04 Focus RS, dat vind ik ook wel een mooi exemplaar... Alleen iets te beschaafd t.o.v. de nieuwere RS.
Maatje van mij heeft een '04 Focus RS, dat vind ik ook wel een mooi exemplaar... Alleen iets te beschaafd t.o.v. de nieuwere RS.
R-R5 papaya puree 23 March 2012 #410 Dash is wel aarschlelijk ja! Maar blijf erbij dat het 1 van, zo niet de de lekkerst sturende auto in z'n segment is.
Dash is wel aarschlelijk ja! Maar blijf erbij dat het 1 van, zo niet de de lekkerst sturende auto in z'n segment is.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 23 March 2012 #411 Arne said: De nieuwe hatchback is helemaal belachelijk, wie tekent er zulke achterlichten? [ir]http://www.jonquirk.com/bloggox/wp-content/uploads/2011/01/new-2011-ford-focus-rear-2.png[/ir] Net of Nemo voorbij komt zwemmen. Click to expand... *flikkert van z'n stoel* De laatste halve pagina is net een AutoWeek-forumdiscussie...
Arne said: De nieuwe hatchback is helemaal belachelijk, wie tekent er zulke achterlichten? [ir]http://www.jonquirk.com/bloggox/wp-content/uploads/2011/01/new-2011-ford-focus-rear-2.png[/ir] Net of Nemo voorbij komt zwemmen. Click to expand... *flikkert van z'n stoel* De laatste halve pagina is net een AutoWeek-forumdiscussie...
Frank "Because racecar" 26 March 2012 #414 Arne said: Gewoon strak design heet dat. Click to expand... Ben het met Robert eensch. Elke VW donderen ze hetzelfde dash in. Miss een paar kleine details zijn anders. Leuk elke VW met zelfde dash. :X Lkkr makkelijk
Arne said: Gewoon strak design heet dat. Click to expand... Ben het met Robert eensch. Elke VW donderen ze hetzelfde dash in. Miss een paar kleine details zijn anders. Leuk elke VW met zelfde dash. :X Lkkr makkelijk
Arne Pia Maxiscooter FTW 26 March 2012 #415 Dan kijk je toch echt niet goed genoeg. De knoppenverdeling is meestal wel zo goed als gelijk. Alleen maar makkelijk.
Dan kijk je toch echt niet goed genoeg. De knoppenverdeling is meestal wel zo goed als gelijk. Alleen maar makkelijk.
ErwinZ GC Member 26 March 2012 #416 Doe mij ook maar een VAG dashboard. Sommige auto's lijken tegenwoordig wel een ruimteschip van binnen
Doe mij ook maar een VAG dashboard. Sommige auto's lijken tegenwoordig wel een ruimteschip van binnen
malco poopyboner 26 March 2012 #417 Een vag dashboard is nogal een ruim begrip, maar volkswagen vind ik eigenlijk ook maar wat te simpel
Dnstal Judas 26 March 2012 #418 Sandor said: Is al een tijdje zo, maar die grill, komop man Click to expand... met een vleugje van de evo 10
Sandor said: Is al een tijdje zo, maar die grill, komop man Click to expand... met een vleugje van de evo 10
Bace EPC Stinger #134 8 April 2012 #419 Waarom kiezen tussen een A1 en een V40? Zijn niet bepaalt hetzelfde type auto's. Click to expand... Audi A1 omdat we nu A3 rijden erg tevreden er over zijn. V40 omdat me pa het gewoon een dikke bak vind! Ik lees; mijn pa krijgt een V40, daarna kan ik kiezen uit een A1 en een V40 als ik een auto nodig heb... Click to expand... haha nee helaas, dan worden het wel erg veel auto's op de oprit
Waarom kiezen tussen een A1 en een V40? Zijn niet bepaalt hetzelfde type auto's. Click to expand... Audi A1 omdat we nu A3 rijden erg tevreden er over zijn. V40 omdat me pa het gewoon een dikke bak vind! Ik lees; mijn pa krijgt een V40, daarna kan ik kiezen uit een A1 en een V40 als ik een auto nodig heb... Click to expand... haha nee helaas, dan worden het wel erg veel auto's op de oprit
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 9 April 2012 #420 Nou, dan zou ik blind voor die V40 gaan, A1 is leuk als je een yup met een eenpersoonshuishouden bent, verder heb je er geen zak aan
Nou, dan zou ik blind voor die V40 gaan, A1 is leuk als je een yup met een eenpersoonshuishouden bent, verder heb je er geen zak aan