Op de stoep, allah, maar de parkeerplaatsen van tegenwoordig lijken steeds kleiner te worden. En ja, ik heb er voor de rest niet echt problemen mee. Behalve dat hun xenon vaak in m'n bek schijnt en dat ik niets meer zie..
Who give,s a F... dat die hem daar parkeert ? Bedoel staat niet midden op de straat, genoeg ruimte om er langs te gaan.
Xenon verhaal is wel zo ja maar als je er zelf in rijdt het is bonus zo veel licht haha.
.... Want alle Amerikanen zijn asociale hufters? :+
Het is een toyota
Afgelopen week [al] geleverd, fijne bak (letterlijk, 7-DSG + 2.0 TFSI is fijn)...
Who give,s a F... dat die hem daar parkeert ? Bedoel staat niet midden op de straat, genoeg ruimte om er langs te gaan.
Xenon verhaal is wel zo ja maar als je er zelf in rijdt het is bonus zo veel licht haha.
Nu nog? nog een paar weekjes en het is 2012, kon je niet beter 1 jan 2012 ophalen?
Uiteraard, maar die passen wel normaal in een parkeervak.
Het zijn echt koningsbakken, maar in de randstad heb je er gewoon niks aan.
maar de parkeerplaatsen van tegenwoordig lijken steeds kleiner te worden.
Sommige mensen geven daar nooit zoveel om. Ik zou er zelf ook geen probleem mee hebben om nu nog een auto af te nemen.
Krijg je toch ook vaak een leuke korting op? (als je er als koper over begint natuurlijk)
Nu nog? nog een paar weekjes en het is 2012, kon je niet beter 1 jan 2012 ophalen?
Zo inderdaad. Blijkt dat de Tundra toch nog discussies naar boven brengt :+Haters gonna hate?