Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
als ik later kinderen heb, ga ik mn keuze voor een auto dus echt NIET van hen af laten hangen he....snap dat echt niet.

Als de kinderen op een leeftijd zijn dat ze denken dat ze erover mee mogen praten (zoals sommige hierboven :P) niet nee. Als de kinderen nog klein zijn, is iets met 4 deuren bijvoorbeeld wel heel makkelijk.

Alfa van mn pa. Geen puntje roest en is orginele lak :D

Hee zo'een heeft mijn pa ook:D

GT 1600 junior:)
Hij gaat samen met een goede kennis van ons de Tulpen rally rijden:W

Echt alles zit er in! Race kuipen 5 punts gordels, 2 kompassen, speciaale tellers enzo. Echt gaaf:)

Hij staat alleen nu bij een speciaal bedrijf ofzo die is het onderstel aan het veranderen.
Als ie weer hier is maak ik even goede foto's:)

Omdat ze honds lelijk zijn misschien ? :P

subaru_b9_tribeca_07.jpg

subaru_b9_tribeca_08.jpg

Valt best mee toch!?:D:P

dat is idd niet zo een goede keus geweest nee, die Saab valt ook al zo tegen qua uiterlijk vind ik, hoewel deze de kroon wel spant hoor.

Ik zit mijn ouders een cabrio aan te smeren aangezien mijn vader het ook wel wat lijkt, dus zat zelf te denken aan een s2000 oid, collega van mijn vader heeft een opel speedster die hij ws. binnenkort een dagje mag lenen, en dan zal die verder gaan denken :D

als ik later kinderen heb, ga ik mn keuze voor een auto dus echt NIET van hen af laten hangen he....snap dat echt niet.

Maar jij koopt wss al fatsoenlijke auto's.. Ik heb mijn pa wel wat gepushed naar een 2.0 TDI ipv een 1.9 TDI, puur omdat een 1.9 niet vooruit te branden is..

Valt wel mee hoor... Volgens mij heeft Arne ook een 105pk 1.9 TDI in de Passat, was hij best tevreden over volgens mij... Heb zelf een 115pk 1.9 TDI is "niet vooruit te branden" vind ik persoonlijk wat overdreven...

Is mss ook wat overdreven, moet toegeven dat wij de mietjes 1.9 hadden met 90 pk :').. Echt een heel verschil als je dan overstapt naar de 140pk (?) van een 2.0

Status
Not open for further replies.
Back