This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Klopt
Ja hij zocht speciaal naar een 3.2 v6 handgeschakeld.

En een Sport hebben wij ook gehad, maar die was ie na 2 weken al beu

Mams heeft nieuwe suzuki swift gekocht, zwart.
Met GT pakketje enzo, kwa uiterlijk zeker leuke auto nu.
Sportstoelen, spoilertje etc.

Alleen de motor is dan weer jammer, 1.3 8P
Maarja, de 'sport' is maar 1.5? Dus valt ook wel mee.

Maarja, mag niet te veel eisen van een doorsnee mams +pippi+

K maak nog wel eens foto's.

mijn papa heeft een dacia logan:+

Nee, we hebben een seat altea fr. Opzicht nog best leuk, maar nu willen ze een nieuwe auto gaan kopen.
Uiteraard een auto met veel ruimte en opties en pk's om de caravan te trekken.

Stel ik een 2e hands subaru impreza wrx voor met 240 pk, 4 wielaandrijving en niet veel kilometers voor 24.000 euro. Is niet goed genoeg, de trekkracht zit bij teveel toeren en hij heeft neit genoeg ruimte.:L

Nu gaan ze misschiene en nieuwe altea 1,4 turbo of een nieuwe skoda superb halen. Nu maar hopen dat ze de skoda halen, heet net als een rolls een paraplu in de achterdeur zitten.

Ouders hè, een bak met veel comfort die neit vooruit te branden is.(zucht)

Caravan trekken heb je NM's voor nodig. Dus is zo'n TSI blok niet een verkeerde keus aangezien die een behoorlijke berg koppel hebben. Niet vooruit te branden valt best wel mee.

Zal wel aan mij liggen maar een Subaru wrx ding voorstellen aan je ouders die een caravan moeten trekken vind ik ook niet logisch.

Zou ik toch ook liever een Altea Fr of 1.4turbo willen hebben geloof ik.

Hij is echt puntgaaf! Intrieur, velgen, onderkant v/d auto, lak.

Heeft nu 37.000km origineel op de teller staan Heeft heel lang in de showroom gestaan in Italië.

Zal wel aan mij liggen maar een Subaru wrx ding voorstellen aan je ouders die een caravan moeten trekken vind ik ook niet logisch.

Zou ik toch ook liever een Altea Fr of 1.4turbo willen hebben geloof ik.

Misschien wel, maar de subaru heeft 4 wiel aandrijving. En dat is toch wel erg fijn met een caravan. Vooral ook omdat wij op onverhardere wegen met een hellingsperscentage tot 12% soms rijden(zonder caravan dan wel) en door de sneeuw met een caravan.

Tevens willen mn ouders een auto die wat hoger op zn wielen staatvoor op die onverharde wegen.
Daarom lijkt de subaru eerder een logische keuze.

forrester, legacy outback!

nee idd niks aan te doen. Hoewel ik met de skoda superb of de altea 1.4 tsi of de fr nog wel kan leven. Eigenlijk mag ik neit eens zeiken want ik betaal er geen cent aan mee maar mag hem wel gebruiken als ik mijn rijbewijs heb.

@Arne: een paraplu in de deur is niet stoer, wel handig en een leuk detail. Mja, ieder zijn mening.

Had ik ook, mocht eigenlijk ook niet zeiken.
Maar heb i.p.v. een alto wel een swift kunnen doordrukken, en wel met GT-pakket er op })

als ik later kinderen heb, ga ik mn keuze voor een auto dus echt NIET van hen af laten hangen he....snap dat echt niet.

Status
Not open for further replies.