This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Mijn broertje heeft er niks aan overgehouden en de bestuurder (toevallig een bekende) ook niks gelukkig....
Auto is wssch afgeschreven, maar daar kan ik nu nog niks definitiefs over zeggen.

Ziet er totaal niet uit alsof het harder dan 30 is gegaan... Met 50 achterop knallen dan zit je bijna tot aan het achterraam wat er in elkaar zit.

Deze schade onstaat al bij lage snelheid. Uit ervaring weet ik dat een peugeot 307 Vs Mercedes Sprinter er erger uit ziet bij 20 kmph

mhaw, heb genoeg schades gezien... en bij sommige denk je, dit is nooit met 10km per uur gebeurt... en toch zit 't dan goed in mekaar... en dan gaat 't harder en is er bijna geen schade...

Wtf zeg die foto's! Dat is idd erg hard gegaan ja, maar aan de hand van wat mijn broertje mij vertelde ging het met ongeveer een kilometer of 50. Die andere bmw zat voor ook goed in elkaar

knappe vent die adhv een foto uitrekent hoe hard 't gegaan is...

Niks voor jou, die 535d? :#

Verder snap ik niet helemaal waarom veel mensen perse een mpv moeten als ze kinderen hebben? Maar die discussie hebben we al eerder gehad geloof ik.

Hoeft ook helemaal niet, reed al stations voordat er gezinsuitbreiding was... Stel dat ik een S40 had (die ik niet zou kopen), kreeg ik de spullen ook mee, moest ik alleen e.e.a. op de achterbank flikkeren Verder heb je alleen de eerste paar jaar wat meer ruimte nodig, daarna minder...

Status
Not open for further replies.