Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Bij zo'n lekker burgelijke mpv krijg ik altijd van die gruwelbeelden > vinexhuisje, vrouwtje, kind, hond, 9-5 kantoorbaan en een mpv waarmee je elk weekend op bezoek gaat bij je schoonouders :p

Bij zo'n lekker burgelijke mpv krijg ik altijd van die gruwelbeelden > vinexhuisje, vrouwtje, kind, hond, 9-5 kantoorbaan en een mpv waarmee je elk weekend op bezoek gaat bij je schoonouders :p

+ geen leven gehad toen ze jong waren..

opel-zafira-opc-2.0i-16v-turbo-airco-842651-1.jpg

Auto? Busje ook goed? :P
T4_2.jpg

Pa is helemaal transporter fan, inmiddels omgebouwd tot caravelle (zelf gedaan) i.v.m. het grijs kenteken wat niet meer mogelijk is en dat de waarde gewoon enorm gestegen is.

Andere auto
[ir]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/01/03/1294074951-370.jpg[/ir]
Nog een foto van het WK zo te zien :P.
Eigenlijk mijn dagelijks vervoer middel;
heb de kofferbak ook al sinds een tijdje geclaimed ;).

Vergeet niet dat het merendeel van de mensen geen reet om hun auto geven.
Als het rijd is het al snel goed, als je dan ook nog eens niet door je knieën hoeft om in te stappen en wat hoger zit waardoor je alles net wat beter ziet is dat nog mooier natuurlijk.
Dat iedereen hier minimaal een rs4 verlangt als hij een koter heeft rondrennen, is natuurlijk geen weerspiegeling van de samenleving.

Zelf zou ik ook niet zo snel een mpv oid aanschaffen maar ook niet een (dure)'stoere' auto om de kinderen rond te rijden. Doe maar gewoon een normale auto en dan een motor om af en toe hard te rijden.

Mijn broertje reed hier thuis de oprit af en reed aan, hij zag in de binnenspiegel al een auto loeihard aan komen rijden (je mag 30 hier in de straat) en die klapte er achter op.

edit:

Er zal wssch een andere auto komen nu, is meer kapot dan jullie zien op de foto :P

Status
Not open for further replies.
Back