This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Hij vind een Tiguan toch mooier volgens mij... Hebben naar een zwarte met chroomdetails gekeken, ook een zwarte Kuga met chroomdetails... Beide mooie auto's zeg Verder viel de Koleos van Renault mij tegen, en de 3008 van Peugeot viel me 100% mee... We hebben overigens nergens in gereden, hij is zich gewoon aan het orienteren om binnen een jaar iets anders te kopen...

3008 heeft vooral een mooi interieur :~

[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/Peugeot/3008/peugeot-3008-02.jpg[/ir]

3008 heeft collega van me, erg gaaf interieur! Past zo in een F16 :# , maar toch vind ik het wat hebben! Exterieur vind ik :X

Ik moest lachen om die navigatie setting. Lekker de eifeltoren als achtegrond. HOEIST Chauvinistische kut Fransozen.

ff vraagje voor mensen wie hun ouders verzekerd zijn bij Univé, en wie daar 3 auto's hebben verzekerd.

Mijn ouders hebben van een 3de auto erbij gekregen, maar Univé zegt dat er maar 2 auto's verzekerd kunnen worden met 75% no-claim korting.
De 3de auto zou maar met een korting van 35% verzekerd kunnen worden.

Iemand ervaring hiermee?

Me ouders hebben beide op hun naam een no-claim van 75%.

Dit heeft er denk ik mee te maken dat de 3e auto vaak bestuurd word door 1 van de kinderen.
Dus bijvoorbeeld jou auto op naam van je ouders verzekeren.
je bent dan natuurlijk een risico groep..

Het verhaal goed uitleggen zal wel helpen.
Ik heb ook wel eens 3 auto's op naam gehad bij unive en dit was geen probleem(ik heb dan GELUKKIG geen kinderen)

Mooie auto voor een mooie prijs. Vind de dacia's er echt op vooruitgaan naar de logan.

sja, van een v70 naar een dacia, ik zeg wacht ff verkoop je huis en koop een echte auto als je nu het geld er niet voor hebt

[ir]http://www.carnews.be/files/imagecache/formaat_views_list_sticky/files/news/821/20100102Dacia-Duster-1.jpg[/ir]

Vind het wel aardig toffe bakjes... Maar niet als je uit een V70 stapt, dunkt me

Status
Not open for further replies.