Dirk. Well-Known Member 13 October 2009 #501 8P Het is een Lotus hoor Tommy. Geen SLR McLaren oid. :+
Martin. .. 13 October 2009 #503 Volgens mij hebben die 1 uitlaat.. (en een exige 111s bestaat volgens mij ook niet )
Razor0 Well-Known Member 18 October 2009 #506 Martin. said: Volgens mij hebben die 1 uitlaat.. (en een exige 111s bestaat volgens mij ook niet ) Click to expand... Is gewoon Elise. Exige 111s bestaat inderdaad niet. Grtz,:W
Martin. said: Volgens mij hebben die 1 uitlaat.. (en een exige 111s bestaat volgens mij ook niet ) Click to expand... Is gewoon Elise. Exige 111s bestaat inderdaad niet. Grtz,:W
4x2 Vervoerhoer 18 October 2009 #507 Een exige zit sowieso een dak op, dus dat zou opzich al duidelijk genoeg moeten zijn :+
Martin. .. 18 October 2009 #508 4x2 said: Een exige zit sowieso een dak op, dus dat zou opzich al duidelijk genoeg moeten zijn :+ Click to expand... dat was me niet eens opgevallen
4x2 said: Een exige zit sowieso een dak op, dus dat zou opzich al duidelijk genoeg moeten zijn :+ Click to expand... dat was me niet eens opgevallen
Razor0 Well-Known Member 18 October 2009 #510 Razma said: hehe, woei ! Een Lotus-lotgenoot :W Click to expand... :W
Roel. Well-Known Member 20 October 2009 #511 M'n pa gaat eindelijk weer terug naar Alfa waarschijnlijk Een 166 2.4JTD full-options.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 21 October 2009 #515 Tis ff wennen, maar nog steeds mooi... Ik vind een facelift 147 bijvoorbeeld niet om aan te zien...
Oscar. Captain Slow! 22 October 2009 #517 Me pa is helemaal gek van de BMW X1. Hij is 2 weken terug ofzo naar de ''premiere'' van de X1 geweest. Weet er geen ander woord voor Maar iig grote kans dat dat het word. Ben benieuwd..
Me pa is helemaal gek van de BMW X1. Hij is 2 weken terug ofzo naar de ''premiere'' van de X1 geweest. Weet er geen ander woord voor Maar iig grote kans dat dat het word. Ben benieuwd..
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 22 October 2009 #518 Zou hem in het echt moeten zien... Maar ik ben bang dat ik hem gruwlijk lelijk vind Hoewel een X6 ook spuuglelijk is, maar met de juiste kleur/velgen/uitvoering zou ik er wel aan kunnen wennen...
Zou hem in het echt moeten zien... Maar ik ben bang dat ik hem gruwlijk lelijk vind Hoewel een X6 ook spuuglelijk is, maar met de juiste kleur/velgen/uitvoering zou ik er wel aan kunnen wennen...
Divided. Well-Known Member 22 October 2009 #519 X1 is een 1 serie allroad Ik kan hem wel waarderen, de X6 daar in tegen kan ik niet aan wennen. De lijnen van een X6 zijn voor een SUV-wannabee te rond. De daklijn is TE hoog imo wat er echt een afbreuk maakt. De x1 vind ik vele malen mooier dan een X6
X1 is een 1 serie allroad Ik kan hem wel waarderen, de X6 daar in tegen kan ik niet aan wennen. De lijnen van een X6 zijn voor een SUV-wannabee te rond. De daklijn is TE hoog imo wat er echt een afbreuk maakt. De x1 vind ik vele malen mooier dan een X6
Arne Pia Maxiscooter FTW 22 October 2009 #520 Schrijf een brief naar Beieren, misschien kunnen ze wat met je kritiek?