Mn vader heeft folders van Seat Exeo in huis hij had het over een 1.8T maar dat zou dan op LPG moeten Hij begon ook al weer gelijk over chippen naar 195PK zucht
Mijn vader heeft tot nu toe alleen maar problemen gehad met nieuwere auto's, begon bij zn mercedes C klasse, 3 nieuwe boordradio's, 2 nieuwe versnellingsbakken, turbo en intercooler, airco.
75- 0 problemen
155- 0 problemen
Audi A4 - Tik in het blok en dat ding viel niet uit te lijnen, trok altijd op het stuur en veel trillingen
S60 - 0 problemen
Seat Leon - Motorblok op straat door doorgebroken motorsteunen
Jaguar X type- 1 liter olie op 1000 km
Ford Focus - Tik in motor en stabilisatorstang door midden
Ford Focus nr 2 - 0 problemen
Seat Altea - Tja van alles
Verbuik van boven de 1L op 1000km is iets niet helemaal jofel.. dat is volgens mij ook de grens. Is ook achterlijk veel. Ibiza zakt nauwelijk op de peilstok op 15.000km en de A3 die ik had deed ook helemaal niets..
Verbuik van boven de 1L op 1000km is iets niet helemaal jofel.. dat is volgens mij ook de grens. Is ook achterlijk veel. Ibiza zakt nauwelijk op de peilstok op 15.000km en de A3 die ik had deed ook helemaal niets..
De exeo is voor het geld best veel auto.
ik heb in de 1.8T en de 2.0TDI gereden, die 2.0 TDI rijdt veel beter, rustigere en vlotter.
die 1.8T begint pas vaart te krijgen bij de 3500 rpm wat een beter jammer is voor het verbruik
Plus dat het versnelling pookje kut is
dat "Zilvere" driehoek ding zit je elke keer tegenaan.