Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
papa en mama hebben ook nieuwe auto besteld.

Seat altea 1.4 Turbo(tsi), vanmiddag ff proefrondje erin gemaakt en voor de lol ook nog in de leon cupra 310 pk edition. Altea doorgetrap tot 185 en de cupra tot 239.
Helaas zat de cupra er niet in omdat er nog een caravan getrokken moet worden en hij een heel stuk duurder was.

Ik ga maar eens ff flink sparen, wil hem van de zomer eigenlijk wel hebben:P

Mn ma wordt binnenkort Sarah :+ Hoorde dat de Cooper die ze nu heeft verkocht moet worden en dat er dan een S versie komt. Ook wel lachen opzich, maar het "kappersbeeld in midlife" wordt nu toch wel bevestigd :P

echt belachelijk dat dat zo lang duurt zeg , ze hebben gvd weinig werk en dan duurt het nog zo lang :X

Zoals ErikN al zei zijn er nog genoeg auto's waar een redelijke wachttijd op zit. Mijn moeder haar Ford Ka komt ook pas eind april/begin mei terwijl ze die 4-5 weken geleden besteld heeft.

Nu je over buren begin, mijn buurman heeft een poosje geleden een 911 Carrera S gekocht (997 mk1) die hij als het goed is over ongeveer 3 weken krijg (is hij precies 3 jaar oud, scheelt met de BPM etc ;)). Zal die gastjes op autogespot eens ownen en als eerder een auto spotten :+ 8P.

Achterkant heeft wat weg van die nieuwe Opel.Voor de rest kan ik er niet echt warm van worden. Nieren hadden wat kleiner gemogen. Vind een S klasse toch stijlvoller in dit segment. Maar have fun with it :*

Kick je erop om mensen te laten denken dat je zelf zo'n ding gaat halen ofzo? :D8P

Het valt me altijd nog meer op dat keer op keer alles voor het huis of bij andere auto's moet worden gefotografeerd :P

Edit: Why alle kenteken platen yellow gemaakt Jorne?

Het valt me altijd nog meer op dat keer op keer alles voor het huis of bij andere auto's moet worden gefotografeerd :P

Edit: Why alle kenteken platen yellow gemaakt Jorne?

lekker belangrijk, die auto is van ze pa, en staat voor hun huis. Ik maak m`n fotos ook meestal voor m`n huis aangezien m`n fotocamera daar ligt :+ .. Moet hij dan perse een blok om met die auto om dan een foto te maken :X ?

lekker belangrijk, die auto is van ze pa, en staat voor hun huis. Ik maak m`n fotos ook meestal voor m`n huis aangezien m`n fotocamera daar ligt :+ .. Moet hij dan perse een blok om met die auto om dan een foto te maken :X ?

Justin :D :D

(kijkt naar topic naam, en leest nogmaals mijn post)

Status
Not open for further replies.
Back