This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
zie nu dat ie 90 pk's meer heeft maar het komt in de buurt , zit mijn vader ook al op te naaien om hem te chippen maar dan vervalt de garantie van de motor

zie nu dat ie 90 pk's meer heeft maar het komt in de buurt , zit mijn vader ook al op te naaien om hem te chippen maar dan vervalt de garantie van de motor

Als je laat chippen door AC Schnitzer vervalt de garantie niet. Was iig niet bij ons. Hangt er ook vanaf op welke km hij staat.

hmm weet niet of ik het zo op internet kan vinden. Bij ons zit AC Schnitzer en Bmw in één gebouw. Hoort bij elkaar dus, je kan gewoon doorlopen van de ene naar het ander. Daar had m'n vader het toen laten doen, ben 100% dat garantie niet vervalt. (rekening houdend met km-stand)

Je kan het vergelijken met VW, daar doet ABT het voor hun. Behou je ook je garantie.

Aardig rap inderdaad, koning 535d :W

Eens, ze zijn echt kk lelijk. Nieuwe A4 vind ik ook niks trouwens O-)

Ik vind de nieuwe A4 ook lelijk... Heb tenminste nog geen mooie gezien, misschien als de Avant komt...

Je hebt dus officieel teveel tijd als je cv in een Alto gaat bouwen, imo

Status
Not open for further replies.