This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Inderdaad, die grille is echt graflelijk. De meeste die rondrijden hebben ook nog eens veel te kleine wielen, echt walgelijk.
 
Neem geen MT.. weet niet precies of het ook voor dit model geldt maar over het algemeen was het huilen. Uitzonderingen daargelaten (we hadden zelf een 2,5TDI met die bak en never problemen gehad, anderen blijven naar de dealer gaan)

Multitronic geef (of gaf) inderdaad vaak problemen... Vooral i.c.m. chiptuning...

Inderdaad, die grille is echt graflelijk. De meeste die rondrijden hebben ook nog eens veel te kleine wielen, echt walgelijk.

Dat haat ik echt aan al die auto's in die klasse... Ze worden allemaal met te kleine wielen geleverd... Volgens mij is de Vectra GTS de enige uitzondering...
 
Gister met IS-F nog even een testrit gemaakt, mijn eerste keer, Stijn P.'s 2e.

[ir]http://img175.imageshack.us/img175/664/14062008420jb4.jpg[/ir]

Van garage naar m'n werk gereden, jammer van die kut-bmw

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zZnViXG-A9c"]YouTube - Lexus Is-F test-drive[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=aakxr_EcK_I"]YouTube - IS-F Exhaust Sound[/ame]

Hij wil wel..
 
Klopt, maar de mondeo is toch net wat mooier/luxer.
Wij hebben er een paar in het zwart staan, dat is porno!
Vandaag ook nog in een mondeo v6 gereden, dat gaat best van zijn plek

Ik zou niet weten waarom hij luxer is. Volgens mij kan hij precies hetzelfde uitgerust worden met een verschil van 10k. Doe mij dan maar de focus, eventueel een station.

Deze wek ook zijn interesse, aar dan zonder de st velgen. Ik vind het een mooie wagen, maar zonder st velgen opeens een HEEL stuk minder.



Vet hoor.



Ik vind die nieuwe Mondeo's zo fugly he. Dat rooster in de grille, en vooral het zigeunerglimplastic op 't dashboard. BAH

Ga gvd eens mee met je tijd. Je lijkt gvd wel een ouwe zeikzak.
 
Last edited:
Engine

Configuration 2UR-GSE 90º V 8
Location Front, longitudinally mounted
Construction aluminum block and head
Displacement 4.969 liter / 303.2 cu in
Bore / Stroke 94.0 mm (3.7 in) / 89.4 mm (3.5 in)
Compression 11.8:1
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC, VVT
Fuel feed Fuel injection
Aspiration Naturally Aspirated
 
Ik ben er ook niet geheel fan van. Maar imho ben je er vrij snel aan gewend als je instapt. itt dit;

 
Met paps ga ik a.s. zaterdag wat proefritjes maken voor zijn nieuwe lease auto. Eerst met een BMW 3-serie 318d, daarna met een Audi A4 2.0TDI 8)

Zaterdag proefritjes gemaakt.

Eerst de Audi A4... Mooie en comfortabele auto, heerlijke wegligging. Het enigste wat me vader tegenviel is het kleine achterraam, dat is natuurlijk iets anders bij een Scenic Pluspunt vond hij de grote spiegels... :X

Daarna zijn we naar BMW gegaan. De verkoper die we kregen was een chaotische sufkut. Ten eerste stond er een 320d Touring klaar ipv een Sedan, ten tweede was een uitvoering met praktisch alle M-opties. Dus sportstoelen en sportonderstel (ding stuiterde op de weg), me vader na 300m pissed off omgekeerd en die verkoper aan het zweten gezet. Telefonisch was er namelijk heel wat anders afgesproken :| Nou wordt er binnekort dus een 318d Sedan geregeld en voor de deur gezet.

To be continued
 
Prima, ik had de test van het vorige model A4 2.0TDI op Autoweek gelezen dat het turbogat enorm zou zijn, bij dit nieuwe model heb ik daar geen last van gehad. Kwa koppel..tja, mijn vader geeft bijna helemaal niks om PK's, dus dit voldoet gewoon. Van mij zou er wel een chip in mogen
 
Dit is ook een Commonrail in tegenstelling tot het vorige model, wat een pompverstuiver is.
 
Status
Not open for further replies.