This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
of aan wat ik gewend ben..

maar ik ree ff door de stad vanmiddag en na 4 stoplichten voelde ik het toch wel in mn been.

Ik weet niet hoe groot jij bent maar ik kan met me 190+ (even als me broer) Makkelijk in dat ding zitten/ rijden hoor Hij is tevens ook van me broer.

Stugheid vind ik ook reuze meevallen, dat ding ligt gewoon echt heerlijk op de weg.
En ik vind dat je nogal overdrijft over die koppeling en anders ligt het echt aan julie bmw!
En tja, 115 pk is idd niet veel

ik bedoelde dat ook niet negatief, maar meer dat je niet hard over drempels moet gaan omdat je er dan gewoon vanaf kleppert

en ik ben ook +/- 1.90 maar wel vrij breed (nee niet vanwege krachtraining nee :+ )

verder is het echt een prima auto hoor heerlijk stil, ook boven de 140 nog. behoorlijk goede audio af fabriek,lekker klein stuurtje en in zn 6 zou je in princiepe harder kunnen dan menig andere auto dus mij hoor je niet klagen

M´n pa gaat is donderdag 20 november uitgenodigd voor een proefrit in de nieuwe Insignia. Als ik plaatjes en filmpjes zo bekijk op internet, vind ik hem nog niet zo heel slecht moet ik zeggen.

Mn vader is het eindelijk met mij eens dat er, minimaal 18 inch, velgen onder moeten komen en vind de BBS LM en CH wel vet dus dat komt wel goed

Last edited:
Dit is wel de OPC afbeelding.. gewone ziet er een stukje braver uit.. op zich wel een redelijk nette auto..

Vandaag weer op pad geweest met me vader.

Hij heeft er in ieder geval in gezeten en dat is al heel wat. Tof gebakje IRL! :#

Volgende week gaan we een testrit maken. :#

Zou ik toch liever een G6 halen. als je toch een nieuwe koopt. Vind dit echt een misbaksel van het jaar.

Als ik zou moeten kiezen tussen een Scirocco wat net weer even wat anders is en zo'n chirstelijke Golf 6 zou ik het wel weten hoor. :X

Standaard he

Nja Don, Het is hoe je er tegen aan kijkt. als je perse wat speciaals wil is dat leuk ja. maar ik kijk alleen maar hoe mooi het is (dan ffbuiten het motorische gekeken), mijn smaak varieert van een E30 naar een Lexus ISF. Maarja smaken verschillen zullen we het daar maar op laten

Status
Not open for further replies.