This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
gelul over die gti badge... je auto is super bjeff, mooi laten zitten die gti badge als je hem mooi vind.

onze 95 vind ik echt een supergave bak en behoorlijk snel, de93 vind ik ook niet zo super.

en die nieuwe 93cabrio's etc zijn niet mooi, en gruwelijk duur!

Wij hadden vroegah een donkerblauw 900SE 2.0 turbo cabrio. Gekke ding had 185pk ofzo en 10-12 jaar geleden was dat best rap En fluiten dat ding in tunnels enzo.. alleen altijd problemen met de kap.

Wij hadden vroegah een donkerblauw 900SE 2.0 turbo cabrio. Gekke ding had 185pk ofzo en 10-12 jaar geleden was dat best rap En fluiten dat ding in tunnels enzo.. alleen altijd problemen met de kap.

Daar heb ik nog een modelauto van
Ook problemen met de kap...kan niet open en niet dicht:+
Realistisch modelletje dus

"Degene die mij kennen weten zelf ook wel dat ik het logo eraf haal".

Of zoiets. :+

Beetje late reactie, je hebt absoluut gelijk. Ben alleen te lui om naar de dealer te gaan en een GT logo te bestellen. Als ik voor een beurtje ga dan bestel ik wel even zo;n logo'tje. Het is dat het logo er ingeklikt zat, ben niet zo;n figuur die zijn best doet om een gti logo te halen en dat in me grill te knallen. Net als de m3 @ 318 johnny's

En vertellen dat het een echte gti is.. Heb je wel eens een tdi horen lopen ? Aan dat tromgeroffel hoor je van een km afstand dat het een diesel is.

Nieuwe auto gister opgehaald voor me moeder, rijdt super 8)

[IR]http://i35.tinypic.com/2ekok01.jpg[/IR]

Me 2, die waren 7 spaaks volgens mij, hij wou ze eerst overzetten maar toch nieuwe velgen aangevinkt..

Verder wordt hij 15 augustus gechipt, kwam er ongeveer 35 pk bij.

Valt mee, 110PK dus nog mooiere kart dan de One :+ Die had 80PK ofzo, en die ging al lekker over de rotondes:#

Moeders weet btw niet dat die gechipt wordt, krijgt ze ook niet te weten, ze weet toch niet wat het is :+

Heb ook eens in zo'n ding gereden van een vriendin van mn moeder...dat stuurt wel lekker inderdaad..net een kart.. :W

Dikke Mini! Alleen nog even zwarte spiegelkapjes bestellen en witte knipperlichten, dan is ie af

Witte knipperlichten kan niet, aangezien ze de 'Pepper-optie pakket' hebben aangevinkt bij het bestellen

Last edited:
Vandaag hele dag met Q naar klanten geweest. Aan eind van de dag gemiddelde van 1:12 :W. Was wel echt super netjes rijden allemaal, voornamelijk omdat ik ook dozen achterin had. 1x even flink doorgetrokken en toen was het 1: emmer.

Doet mn pa gemiddeld ook hoor (1:8). Stadsverkeer is helemaal drama, op snelweg maak je redelijk wat goed.

Witte knipperlichten kan niet, aangezien ze de 'Pepper-optie pakket' hebben aangevinkt bij het bestellen

Gewoon oranje houden aan de zijkant lijkt me mooier met dat oranje knipperlicht in de koplamp.

Status
Not open for further replies.