Wij hadden vroegah een donkerblauw 900SE 2.0 turbo cabrio. Gekke ding had 185pk ofzo en 10-12 jaar geleden was dat best rap En fluiten dat ding in tunnels enzo.. alleen altijd problemen met de kap.
Wij hadden vroegah een donkerblauw 900SE 2.0 turbo cabrio. Gekke ding had 185pk ofzo en 10-12 jaar geleden was dat best rap En fluiten dat ding in tunnels enzo.. alleen altijd problemen met de kap.
Beetje late reactie, je hebt absoluut gelijk. Ben alleen te lui om naar de dealer te gaan en een GT logo te bestellen. Als ik voor een beurtje ga dan bestel ik wel even zo;n logo'tje. Het is dat het logo er ingeklikt zat, ben niet zo;n figuur die zijn best doet om een gti logo te halen en dat in me grill te knallen. Net als de m3 @ 318 johnny's
En vertellen dat het een echte gti is.. Heb je wel eens een tdi horen lopen ? Aan dat tromgeroffel hoor je van een km afstand dat het een diesel is.
Vandaag hele dag met Q naar klanten geweest. Aan eind van de dag gemiddelde van 1:12 :W. Was wel echt super netjes rijden allemaal, voornamelijk omdat ik ook dozen achterin had. 1x even flink doorgetrokken en toen was het 1: emmer.