Een verband tussen rijk en dure auto is er niet.
Ik zie soms mensen die bv een normale baan hebben met een normaal inkomen van rond de 15/2000 in een dikke auto rijden, een dik nieuw nieuwbouwhuis, en de vrouw zit lekker thuis met 2 kinderen.
Kan dus bijna niet dat die er niet diep inzitten he.
Ik zie soms mensen die bv een normale baan hebben met een normaal inkomen van rond de 15/2000 in een dikke auto rijden, een dik nieuw nieuwbouwhuis, en de vrouw zit lekker thuis met 2 kinderen.
Kan dus bijna niet dat die er niet diep inzitten he.
Als ik zie wat agenten verdienen, die moeten wel in de onderwereld zitten
Als ik zie wat agenten verdienen, die moeten wel in de onderwereld zitten
Het is gewoon een feit dat forumleden waarvan de ouders een dikke auto hebben die wel posten.. en andersom niet
Mijn vader vind het zelf wel leuk, vandaar ook die S2000 die nu officieel 2e auto van mijn vader is. Mijn moeder vond hem toch wat on praktisch (2 kratjes bier in de kofferbak is toch meer dan zat?) en kon mijn opa ook nooit meenemen etc.
We hebben u als 3e auto een Daihatsu Serion 1.0 van 7-8 jaar oud;
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/IMG_2079.jpg[/ir]
Mijn moeder vond het ook nogal overdreven nog een "dure" 3e auto voor haar erbij te nemen (mijn vader wou namelijk een nieuwe Fiat 500 kopen :W).
5 serie voor mijn vader is overigens vandaag alsnog besteld. Na jaren allerlei redelijk onopvallende (maar luxe) auto's gereden te hebben eindelijk eens echt wat leuks. Opzich mag dat ook wel als eigenaar van een bedrijf met 90 man personeel.
Vader heeft jaren expres wat onopvallendere auto's gereden omdat het bij klanten soms wat beter overkomt, zeker toen hij nog geen eigenaar was.
:winner: , ik ben zelf geen fan van Mercedessen en heb mijn vader ook een week belachelijk gemaakt dat hij in een taxi ging testrijden.
[ir]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0d/Ford_Mondeo_ST220_Blue.jpg/800px-Ford_Mondeo_ST220_Blue.jpg[/ir]
Dan zal ik mijn vraag anders formuleren : Zijn er ook ouders die in een lekker oude rammelbak rijden ipv nieuwe wagens. Zoja, is toch niet iets om beschaamd over te zijn en het niet te posten !