This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
nieuwe auto van me oom

speciale sport ofzo zei die. Zitten ook andere uitlaten op dan bij de std sport. 2x beetje vierkant achtige ziet er mooi uit. De zilveren grill vind ik het helemaal afmaken

Vierkante pijpen is een Piet Boon editie toch?

Mijn moeps had eerst een zilver/grijze minicooper met zwart dak, en rode interieur, verlaagd, reed heerlijk dat ding, toen moest ze een leasebak uitzoeken toen heb ik haad de 1 serie aangepraat nu heeft ze, donkerblauwe 118d met grijs/lichtblauw interieur, speciale kuipstoelen erin laten zetten, met elektrisch verstelbare rugsteunen mag hem vaak lenen echt een heerlijke bak

me stiefvader reed altijd citroën hij ging van het geld van de mini en zijn citroen c5 een andere auto kopen, toen had ik zoiets van er moet eens verrandering in dat citroen komen dus toen heb ik hem een saab 93 1.8T aangepraat mooi ding rijd ook lekker, misschien dat ik die ooit van hem over koop, hij heeft ook nog een oude MG in de garage staan waar die aan beunt zo af en toe eens in de 10 jaar :S binnenkort misschien foto's

Mwoah. Ik kan best begrijpen dat mensen hem niet mooi vinden hoor. Die velgen zijn ook vrij zielig. Voor de rest rijdt het wel als een koning

Volgende week zijn mn ouders op vakantie, maar ik heb het lef niet om hem te pakken hoor

als mijn ouders op vakantie gaan heeft de wagen van me pa altijd toevallig een beurt en staat ie de hele vakantie bij de dealer 8P

Busje van mn pa op terugreis van Meppel naar Maastricht

Open tuning style y0 8P

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22352&stc=1&d=1177359143[/ir]

was dat toen jullie op ons waren nt wachten, nadat we aangehouden waren?

ik zeg er ook verder niks over , vind het gewoon afschuwelijke auto's en het lef niet hebben om er mee te rijden? boeie je leeft maar 1 keer

ik zeg er ook verder niks over , vind het gewoon afschuwelijke auto's en het lef niet hebben om er mee te rijden? boeie je leeft maar 1 keer

Ik heb een eigen auto'tje. Ik ga die van hem niet pakken om er mee te patsen en dat zou hij ook niet tof vinden. Heb er wel mee gereden toen hij erbij zat natuurlijk.

Die Mini vind ik persoonlijk leuker om te rijden hoor :W

Status
Not open for further replies.