This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Paps net een nieuwe auto besteld
QashQai 2.0DCI 150pk, zwart, 17", panoramadak en blabla.
Hopeloos ding vind ik het maargoed :'(

Hoe rijdt zo'n gt eigenlijk nicolas.
Ik heb er nog niet fatsoenlijk in gereden, maar schijnt top te zijn.

Overigens zat ik er net even in om de audio af te stellen enzo, na 15min ofzo aan te hebben gestaan test ik even de ventilatie door 'm vol open te zetten. Valt alle electronica uit, dus ik even contact aan en uit gedaan blijkt de kofferklep te zijn open gesprogen en is er motormanagement storing volgens het display. Zal wel de accu zijn dacht ik, en idd de startmotor kreeg de motor maar nauwelijks gestart. Storing bleef op 't display staan dus maar uitgezet, wil ik 'm afsluiten, blijkt de centrale vergr. het niet te doen... Alfa?

@ Nicolas: Niet gek he als je 15min lang van alles aan hebt staan terwijl de motor niet loopt. Airco vreed stroom. Regelmatig komt het voor als ik een auto aflever en contact staat aan...radio aan, airco aan, binnenverlichting aan (deur open)...dan is ie op na 15 a 20min

hahaha die foto van Lawrens .. je kan hier ook NIETS aparts doen of je wordt er nog minimaal 1 jaar op aangekeken :W

Status
Not open for further replies.