Lampje is vanzelf weer uitgegaan... en niet kapot Accuspanning was gewoon ff te laag geworden waardoor het eea uitviel en dat vond het motormanagement niet tof.
@ Nicolas: Niet gek he als je 15min lang van alles aan hebt staan terwijl de motor niet loopt. Airco vreed stroom. Regelmatig komt het voor als ik een auto aflever en contact staat aan...radio aan, airco aan, binnenverlichting aan (deur open)...dan is ie op na 15 a 20min
15 minuten? Ik sta wel eens 3 uur de auto te poetsen met de radio aan+binnenverlichting(deur open). Vind het gek dat jij het 'normaal' vind dat een auto na 15minuten leeg is. Of het nou een alfa is of een bmw maakt ook niets imo.
Ik heb niet anders ervaren dus ik kijk er niet raar van op. In mijn Stilo ging de radio na 20min automatisch uit. Dan kon je hem wel weer aanzetten, maar daarna niet meer. Contact moet dan aan.
Misschien iets italiaans ofzo. Accu niet groot genoeg. Bij Honda ook wel is last van..vooral bij diesel modellen.
15 minuten? Ik sta wel eens 3 uur de auto te poetsen met de radio aan+binnenverlichting(deur open). Vind het gek dat jij het 'normaal' vind dat een auto na 15minuten leeg is. Of het nou een alfa is of een bmw maakt ook niets imo.
Ik vond het ook apart, echter gebeurde het precies op het moment dat ik de ventilatie op volle toeren liet draaien. Koplampen, binnenverlichting en cd had ik aan staan. Achteraf gezien kan ik het wel begrijpen dat de accu spanning te laag werd.
Bij m'n A3 gaat de binnenverlichting na een minuut uit ofzo als de deur open staat, kan me niet voorstellen dat dat bij een Golf4 anders is
(Tenzij dit natuurlijk niet over je eigen auto gaat )
Heb vandaag de hele dag in die Alfa GT gereden. Het is eigenlijk precies hetzelfde als een gigantisch lekker wijf. Het uiterlijk en de prestaties zijn top maar ze heeft nogal wat verzorging, volgens haar regeltjes, nodig. Doe je iets niet volgens haar gebruiksaanwijzing, dan ben je de lul, of bijt ze 'm eraf.
Ik vind dat je vader dat zelf moet weten.. een audi of bmw kost hem waarschijnlijk maandelijks ook wat extra.
Ik zou eerst bij Vw en volvo gaan kijken denks.. Heb geen idee wat de auto's kosten.