This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
jij hebt een e30 toch?

Mijn pa heeft vroeger een keer een BBS velg naar de kloten gereden in de sneeuw. Hij wou een bochtje door driften maar gleed te ver door en kwam tegen de stoep aan.

Ja het kan wat risico's hebben :+ Ik zat vorig jaar bijna tegen een lantaarnpaal aan, scheelde echt maar een cm of 5 :X

Maar je hebt hier in de buurt een ontzettend groot parkeerterrein zonder obstakels waar je je goed kan uitleven..

Maat van mij heeft met zn Swift gti zn hele achter wielophanging kapot gereden op een rotonde omdat de auto doorgleed 8P

Een 3 is dus mooi (he, Pat?)

Ja, ondanks dat mijn moeder van 57 er in rijdt denk ik nogsteeds : "pvd...best een dikke bak!"

Wel de uitvoering mét dakspoiler, lamellengrille en fatsoenlijke velgen. Anders is hij niet te pruimen (maar dat geldt ook voor BMW's 316 edition modellen bijv...)

Rijdt ook primaaa, zelfde als focus.

Maar wat Erik over MPS zegt heeft ie wel een punt, ik ben zelf ook niet zo'n fan van bijv. die lexus-style achterlichten, doe mij maar de gewone.

Dat heb ik nog nooit mee gemaakt Miss komt dat omdat ik nooit meer dan een jaar in een auto gereden heb. Heb nu toch auto van de zaak, kan mij nou die banden schelen

vierkante bandjes merk je gelijk hoor....Ik spreek uit eigen ervaring

Handrem doe ik dus nog alleen maar met sneeuw

je kan ook gewoon proberen om met de handrem de bandjes weer rond te krijgen :+

Dan gebruik ik 'm juist niet.. 's ochtends weg willen rijden met een vast gevroren handrem zit ik niet op te wachten

Pfff, wat een onzin... Heb 3 winters in een vergelijkbare A3 als de jouwe gereden, nu een Leon (eerste winter gehad)... Nog nooit gebeurd... Over het algemeen zijn het allemaal brikken waar het gebeurd lijkt het, heb het zelf nog nooit meegemaakt dat hij vastvroor

Gebeurd je met trommelremmen iets vaker heb ik het idee...

Heb het zelf bij m'n polo wel eens gehad, maarja ff flink gas geven en hij schoot eraf

Waarom niet in versnelling, dat is een stuk sterker dan op de handrem hoor

En in de meeste schijfremmen achter zit in het midden alsnog een trommelrem voor de handrem.

Gewoon in de versnelling.

Ik snap niet wat iedereen heeft te klagen over vastgevroren handremmen en vierkante banden 8P. In een oude grafbak misschien? Dit is toch de auto van je ouders topic :X

Net ff naar den bosch op en neer. Wat een heerlijke bak hebben wij toch

Status
Not open for further replies.