En een 320i van een jaar oud is een viercilinder... Ik neem aan dat hij dat weet? Lelijk auto's over het algemeen, de E90...
bij de oude scania's werkt het ook op op de begrensde topsnelheid even contact vlug uit/aan te gooien....
met de oude scania bloemenwagen haalde we in de Eiffel (duitsland) toch mooi 145 ofzo bergaf
tegenwoordig heeft elke chauffeur een kaart waarmee hij in zijn eigen auto in kan loggen...als je dat niet doet en je rijd alleen al een rondje op het terrein en je logt daarna in, krijgt de baas te zien dat je 1 km 'illegaal' hebt gereden..
even een collega's auto op de wasplaats zetten bijvoorbeeld kan ook niet, omdat je dan geen toegang hebt tot zijn pas :S
echt grote onzin maarjah ze moeten toch wat verzinnen ... ik vond het altijd wel goed gaan met de gewone tachograaf schijven (zo heten ze toch)?
Tachograaf schijf klopt idd, dient als controle en urenbewijs, aan de hand van de schijfen word je betaald.
Maar goed > Vale-46 is die Scania een H of een M serie, aangezien ik dat even niet kan lezen of herkennen +pippi+
Oi
Bart, jij vindt altijd alle nieuwe auto's lelijk, totdat ze een tijdje rondrijden...of niet?
Mja. Meeste auto's moet je gewoon aan wennen. Nieuwe A3 vond ik eerst ook ronduit lelijk, maar nu niet meer bijvoorbeeld.
Heel soms... Vaak is het ook andersom, ik vond het nieuwe type Passat echt vet toen ik hem voor het eerst zag, nu vind ik hem saai, dit gaat ook gebeuren met de nieuwe Mondeo denk ik... Genoeg auto's die lelijk blijven (bijvoorbeeld 7-serie + laatste 3-serie sedan)... Auto waar ik aan heb moeten wennen was toentertijd E60 5-serie, die vind ik nu ronduit vet... Alles wat Seat op dit moment produceert vind ik nix, en dat zal ook zo blijven (zelfs een Leon Cupra met 19/20"), hoogstens de Ibiza, maar z'n opvolger zal ook wel lachwekkend zijn...
hap ik nu?
A3 is vet, alleen de achterkant vind ik minder, nog steeds...