This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Mja. Meeste auto's moet je gewoon aan wennen. Nieuwe A3 vond ik eerst ook ronduit lelijk, maar nu niet meer bijvoorbeeld.

bij de oude scania's werkt het ook op op de begrensde topsnelheid even contact vlug uit/aan te gooien....

met de oude scania bloemenwagen haalde we in de Eiffel (duitsland) toch mooi 145 ofzo bergaf

Klopt :W, Bekende van me reed samen met een andere chaffeur op
Die andere chaffeur zei eens kijken of je me met dat ouwe barrel (was/ouwe en nieuwe type scania) van me af kan rijden, eerste tunnel in contact aan en uit en er met een rot gang om heen gevlogen :W

Sigarette filter op de juiste plek tussen de tachograaf schijf/klep en de naald zit strak op 80km/pu

Tachograaf schijf klopt idd, dient als controle en urenbewijs, aan de hand van de schijfen word je betaald.

Maar goed > Vale-46 is die Scania een H of een M serie, aangezien ik dat even niet kan lezen of herkennen +pippi+

Oi

Auto van Pa,

Seat Alhambra 2.0
Expedition pakket erop en verlaagd onderstel.
Op foto zitten de winterbanden nog onder atm. licht metalen velgen

Voordeel van deze auto > Kunnen 2 scooters in rechtop staan +ralf+ en dan heb je nog ruimte over :#

Attachments

• auto.JPG
    106.5 KB · Views: 457
Tachograaf schijf klopt idd, dient als controle en urenbewijs, aan de hand van de schijfen word je betaald.

Maar goed > Vale-46 is die Scania een H of een M serie, aangezien ik dat even niet kan lezen of herkennen +pippi+

Oi

* komt net terug van vakantie 2 weken

igg is een 143H v8 dus
binnekort eerst de klep aansluiten van de brulpijp

over die snelheid heeft idd met die zekeringen te maken maja beetje prutsen met de brandstofpomp en zo 50 a 75 pk erbij

Bart, jij vindt altijd alle nieuwe auto's lelijk, totdat ze een tijdje rondrijden...of niet?

Heel soms... Vaak is het ook andersom, ik vond het nieuwe type Passat echt vet toen ik hem voor het eerst zag, nu vind ik hem saai, dit gaat ook gebeuren met de nieuwe Mondeo denk ik... Genoeg auto's die lelijk blijven (bijvoorbeeld 7-serie + laatste 3-serie sedan)... Auto waar ik aan heb moeten wennen was toentertijd E60 5-serie, die vind ik nu ronduit vet... Alles wat Seat op dit moment produceert vind ik nix, en dat zal ook zo blijven (zelfs een Leon Cupra met 19/20"), hoogstens de Ibiza, maar z'n opvolger zal ook wel lachwekkend zijn...

hap ik nu?

Mja. Meeste auto's moet je gewoon aan wennen. Nieuwe A3 vond ik eerst ook ronduit lelijk, maar nu niet meer bijvoorbeeld.

A3 is vet, alleen de achterkant vind ik minder, nog steeds...

Goh, ik vond de Passat altijd lelijk, totdat ik er zelf een had

Is 105pk genoeg in zo'n groot ding? Het stuur vind ik wel verschrikkelijk, en die conclusie trokken ze ook in AutoWeek vorige week terwijl ze hem al 15x getest hebben ofzo 8P

159 SW blijft de bom in die klasse...

Dat het er goedkoop uit zou zien...

[ir]http://www.motorsportscenter.com/uploads/steer_n_shift_003.jpg[/ir]

Vind hem niet geweldig, maar altijd beter als de eerste Passat zo'n beetje

[ir]http://www.chime.com/fleagirl/passat/Dashboard.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.