This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
vind de nieuwe seat's ook niet mooi.
beetje te hoog Kangoo gehalte vanbinnen.
en buiten lijkt het op......... nou eehhh.....tsja.... een alfabmwseatsnoek.
en heeft zelfs war weg van een hele lelijke vis (mis de snorharen zegmaar nog)

interieur zou opknappen als dat grijze paneel in de carosseriekleur gespoten zou worden..

mja dat is mijn mening

de oude leon

maar waar dit in past...

...dat is meer mijn ding

Last edited:
Ik vind alleen het vorige model leon mooi in de Top-Sport uitvoering, maar die nieuwe is gewoon buitenaards! wat vind ik dat ding lelijk :X

Maar ik moet zeggen dat ik wel meerdere nieuwe modellen van autofabrikanten lelijk vind, zoals bij peugoet
205 super tof bakkie :W
206 ook echt een strakke bak :W
207 echt lelijk, net als al die nieuwe modellen van Peugeot :X

Waar is tijd gebleven dat ze mooie auto’s maakten 8) of ben ik gewoon ouderwets

207 is best tov hoor, vooral die RC.
Alleen het rijdt naar mijn mening kut met die elektrische stuurbekrachtiging:X

Evenals nieuwe Clio, ook niet tof IMO.

Sjoerd, het plastic in het dashboard van een Leon is ook ERG hard.
Klasgenoot mag nu een nieuwe leaseauto uitkiezen, hij is wezen rijden in een 1.9tdi Sport-Up en een Alfa 147 1.9JTDm (welke uitvoering weet ik niet). Zijn voorkeur qua rij-eigenschappen ging uit naar de Alfa..

Wil je aub tegen je klasgenoten in Mavo2 gaan huilen?

Wil je aub tegen je klasgenoten in Mavo2 gaan huilen?

Hahaha ja zal het doen ..

Maarre ..

Mijn paps rijdt in een Mazda 6 .. de nieuwe in Dark Grey Metallic ofzo .. 2 liter trouwens ..

En mn moeder heeft net een nieuwe rode Mazda 3 gekocht, 1.6je..

En ja, heb zelf ook al een tijdje mn rijbewijs.. dus zit niet bepaald meer in Mavo 2 ..

Post binnenkort wel even een paar foto'ss ..

De spiegels op de 207 zijn echt lachwekkend..

Meeste nieuwere (italiaanse/franse) auto's hebben die kk lelijke grote spiegels aan de onderkant van het zijruit zitten. Viel me ook al op bij de nieuwere Alfa's, echt afschuwelijk :r

Meeste nieuwere (italiaanse/franse) auto's hebben die kk lelijke grote spiegels aan de onderkant van het zijruit zitten. Viel me ook al op bij de nieuwere Alfa's, echt afschuwelijk :r

Ja, het is echt TE lelijk. Een soort misvormde paddestoelen die aan de zijkant van de deur groeien.

Het viel me ook op bij de nieuwe Lexus, mooi ding, totdat je de spiegels ziet. Of idd die 159... Reed er laatst achter, WAAROM zulke grote spiegels, het is zoooo lelijk.

Het viel me ook op bij de nieuwe Lexus, mooi ding, totdat je de spiegels ziet. Of idd die 159... Reed er laatst achter, WAAROM zulke grote spiegels, het is zoooo lelijk.

Die van een Lexus IS250 zijn wel groot ja, maar je ziet er dan ook wel echt ALLES door. Rijden heerlijk die bakken.

Mn baas had voor zn vrouw ook zo'n 207 besteld. Hij had het erover dat er een blok inzit dat ook in de BMW Mini ligt? 1600 turbo geloof ik? Hij was in ieder geval van plan om het te chippen :W

Status
Not open for further replies.